Naisten materialismi parisuhteissa
Onko kukaan muu huomannut, miten deittailumaailmassa naisten materialismi tuntuu välillä menevän överiksi? Lomamatkat, merkkilaukut, uudet mekot, tekokynnet, kauneushoidot, jatkuva shoppailu ja meikkaaminen kaikki tämä tuntuu olevan osa pakollista varustelua, jotta joku heistä edes kiinnostuisi. Onko nykyään niin, että suhteessa pysyminen tai deittailussa pärjääminen vaatii lompakon paksuutta eikä aitoutta? Aina pitää olla viimeisimmät trendit ja täydellinen Instagram-look, muuten olet ilmeisesti ei-toivottava. Mitä mieltä muut ovat onko tämä vain pintaliitoa vai osa modernia parisuhdekulttuuria?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Eli miten monta tuollaista parisuhdetta sulla on takana?
Eihän mulla ole yhtään kun olen työtön neitsyt. Tt-tuella elelen äipän nurkissa.
Aapo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Argumentum ad hominem
Aloituksessa hyökätään bimboja vastaan. Ja sinä uliset että joku hyökkää sinua vastaan? Mene nukkumaan kello on jo yli 20.
Ja edelleen
Argumentum ad hominem
ohis
Sulla jäi levy päälle.
Ja taas
Argumentum ad hominem
Lukiossa opetettu, oletko käynyt?
Kaikki eivät vain ole samaa tasoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä logiikalla eräjormailija on pintaliitohuorien alapuolella? Maksullisiahan nuoämmät yleensä on.
Sillä että jormat ovat samalla tasolla saamelaisten kanssa, paitsi saamelaisilla on enemmän omaisuutta.
Naisten kriteerit pähkinänkuoressa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Argumentum ad hominem
Aloituksessa hyökätään bimboja vastaan. Ja sinä uliset että joku hyökkää sinua vastaan? Mene nukkumaan kello on jo yli 20.
Ja edelleen
Argumentum ad hominem
ohis
Sulla jäi levy päälle.
Ja taas
Argumentum ad hominem
Joku ei tainnut päästä yliopistoon kun yrittää käydä akateemista väittelyä VAUVA PALSTALLA :D
En tunne yhtäkään tuollaista naista.
On se niin vaikeeta olla turha kusiletku.
Sopii minulle, koska lompakossa on paksuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä logiikalla eräjormailija on pintaliitohuorien alapuolella? Maksullisiahan nuoämmät yleensä on.
Sillä että jormat ovat samalla tasolla saamelaisten kanssa, paitsi saamelaisilla on enemmän omaisuutta.
Naisten kriteerit pähkinänkuoressa
Niin ajatteletko että hyvän seurasi vuoksi naiset sinua tapailevat vai?
Mä olen sinkku. Asun omakotitalossa jonka kulut maksan yksin. Kaiken muunkin maksan ihan itse. Parisuhteissa ollessa olen maksanut itse kuluni. Exän kanssa tämä talo ostettiin yhdessä ja yhdessä maksettiin kulut.
En ole mikään siipeilijä vaan haluan itse maksaa elämäni. En kyllä laita rahaa kaikkeen tuohon mitä ap luetteli. Lomamatkaa suunnittelen ensi kesällä ja ihan itse maksan senkin.
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Argumentum ad hominem
Ja edelleen
Argumentum ad hominem
ohis
Sulla jäi levy päälle.
Ja taas
Argumentum ad hominem
Sä oot ihan omalla tasollasi kaukana ihmisen alapuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Argumentum ad hominem
Ja edelleen
Argumentum ad hominem
ohis
Sulla jäi levy päälle.
Aina vaan Argumentum ad hominem
Et vaan osaa lopettaa saman argumentointivirheen jankkaamista.
Vierailija kirjoitti:
Olen n ja ihmettelen myös. Kuvottavin ihmistyyppi on nuo materialistityrkyt, niin naiset kuin miehret, en ymmärrä, miksi joku vähänkään aidompi ihminen edes haluaisi mitään noista.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sinkku. Asun omakotitalossa jonka kulut maksan yksin. Kaiken muunkin maksan ihan itse. Parisuhteissa ollessa olen maksanut itse kuluni. Exän kanssa tämä talo ostettiin yhdessä ja yhdessä maksettiin kulut.
En ole mikään siipeilijä vaan haluan itse maksaa elämäni. En kyllä laita rahaa kaikkeen tuohon mitä ap luetteli. Lomamatkaa suunnittelen ensi kesällä ja ihan itse maksan senkin.
N46
Olet helmi sorassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Argumentum ad hominem
Ja edelleen
Argumentum ad hominem
ohis
Sulla jäi levy päälle.
Ja taas
Argumentum ad hominem
Sä oot ihan omalla tasollasi kaukana ihmisen alapuolella.
Kommenttisi taitaa olla ilmeisesti ironiaa, tragediaa tai tragikomediaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Argumentum ad hominem
Ja edelleen
Argumentum ad hominem
ohis
Sulla jäi levy päälle.
Argumentum ad hominem. Igen.
Et vaan osaa lopettaa samaan argumentointivirheeseen syyllistymistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Argumentum ad hominem
Ja edelleen
Argumentum ad hominem
ohis
Sulla jäi levy päälle.
Voi aapo. Koita päästä sisään avoimen kurssien kautta. Kyllä me sustakin vielä joskus väittelijä saadaan. Koskaan ei ole liian myöhäistä tavoitella unelmiaan
Kaiken sen päälle nainen väittää että ekologisuus on hänelle tärkeä arvokysymys ja äänestää vihreitä, koska "jonkun pitää tehdä jotain".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
Olet helmi sorassa.
Nimenomaan ja gold digger miehellä heti viisari värähti.
Päätä jo kusilerssi, vihaatko kaikkia muita vai ihan vaan itseäsi.
Mä sanoisin, että vika on sinussa, eikä kaikissa maailman naisissa. Suurin osa miehistäkin on paljon fiksumpia kuin sinä.