Pelkään, että mua rakkauspommitetaan
Tuore suhde, ollaan oltu kuukausi yhdessä.
Oon alkanut miettimään, kohdennetaanko muhun rakkauspommitusta?
Moni klassikko on hänen suustaan tullut. Kuten "On niin ihanaa, että tapasin sut" , "oot ihana kun tein asian x, voidaanko mennä naimisiin" (tää oli semmosella vitsikkäällä sävyllä sanottu kyllä), " En oo tuntenut tämmöistä vuosiin!" "Oon sun takia alkanut taas käymään salilla ja siivoamaan kotiani paremmin!"
jne jne.
Onko nää vaa ihastuneen ihmisen puheita vai onko tässä muutakin taustalla? (Joo sitähän ei kukaan varmaksi osaa sanoa, mutta kaipaisin neuvoja tai vertaistukea )
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt yli nelikymppisenä kolmen välttelevästi kiintyvän miehen jälkeen sanoisin, että on, on huolestuttavaa, jos suhteen alku on yhtä kuumaa hekumaa ja vuoden jälkeen mies viilenee 99%.
Huumaa ja huumaa. Itsehän olen siis aika viileä. yritän pitää tunteet kurissa juurikin epäluulojen takia.
ap
Klassinen keissi tulilla. Epäluuloilet aikasi ja kultainen noutaja miehesi lopettaa piirittämisen kun toteaa ettei sua kiinnosta tarpeeksi. Sitten voit itkee tääl mikä paska mies.
Näin on. Juurikin näin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän luen sun kommentteja, sitä enemmän musta alkaa tuntua että sun kannattaisi miettiä vähemmän sitä että mitä se mies tuntee ja enemmän sitä mitä sinä tunnet. Tykkäätkö sinä edes siitä miehestä? Mistään ei välity sellainen.
Tykkään. Olen hitaasti lämpiävä. Mua on satutettu monesti joten haluan pitää emotionaalista etäisyyttä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän luen sun kommentteja, sitä enemmän musta alkaa tuntua että sun kannattaisi miettiä vähemmän sitä että mitä se mies tuntee ja enemmän sitä mitä sinä tunnet. Tykkäätkö sinä edes siitä miehestä? Mistään ei välity sellainen.
Samaa olin sanomassa. Suhtaudut ap todella vihamielisen oloisesti ihmiseen jonka pitäisi olla sulle ihastus. Onko siinä mitään hyvää? Oot tyytynyt ekaan kaksjalkaseen minkä sait?
Olet vissiin mies? Teidän pahin pelko on, että nainen paisuu läskiksi tai leikkaa ruman polkkatukan. naiset pelkää r*iskausta, t*ppamista tai piinaavaa henkistä v*kivaltaa.
En tosiaan oo tyytynyt. Itseasiassa pitkästä aikaa synkkaa jonkun kanssa.
ap
Vierailija kirjoitti:
AApee ei oo tainnu päästä treffeille pitkään aikaan. Totahan se alussa on .. JA NIIN PITÄÄ OLLAKIN. Kuka jaksaa jotain hapanta naista kattoo joka kattoo että mitä tuo nyt meinaa??? Ei romantiikasta tietoakaan...
Sinäkin vissiin oot mies? Et selkeästi tajua, että aluksi liika on liikaa.
Miesversio voisi olla, että nainen kertoo ekan viikon aikana millaiset nimet on miettinyt teidän tulevalle 5 lapselle. ihanaa ja romanttista, eikös?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään. Olen hitaasti lämpiävä. Mua on satutettu monesti joten haluan pitää emotionaalista etäisyyttä.
ap
Tuo ongelma ei korjaannu etsimällä miehestä vikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei tietenkään. Mutta ymmärrät varmaan, että se vaikeuttaa ihmisiin luottamista.
Nyt voit lällätellä, että itse olen kaikki paskat miehet valinnut elämääni. Se on totta. Ja olen yrittänyt miettiä miksi vedän sellaisia puoleeni. (Ja kaikki ovat olleen ihan tavallisia suomalaisia miehiä, ei mitään amerikkalaisia sarjakuvaprinssejä.)
ap
Hän on IHASTUNUT
Ap olet masentavan kyyninen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Nyt voit lällätellä, että itse olen kaikki paskat miehet valinnut elämääni. Se on totta. Ja olen yrittänyt miettiä miksi vedän sellaisia puoleeni. (Ja kaikki ovat olleen ihan tavallisia suomala
Kandee virheistä viisastuneena ottaa härkää sarvista ja alkaa selvittämään nykyisen suhteesi red flagit. Ketjussa hyviä neuvoja. Muuten pilaat sen itse.
Vierailija kirjoitti:
Hän on IHASTUNUT
Hyvä jos on. Naiset joutuu nykyään olemaan kyynisiä.
Paljon on tarinoita ihanista miehistä jotka ovat ostelleet lahjoja, vieneet syömään, hemmotelleet ja paijanneet.
Ja sitten kun nainen on koukussa niin alkaa vaivihkaa henkinen ja/tai fyysinen v*kivalta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Nyt voit lällätellä, että itse olen kaikki paskat miehet valinnut elämääni. Se on totta. Ja olen yrittänyt miettiä miksi vedän sellaisia puol
Joo. Kyl täs ajatustyö on käynnissä.
ap
Vierailija kirjoitti:
No en nyt vielä huolestuisi. Kyllähän ihastuneena aina hehkutetaan, silloin ei ruokakaan maistu. Jos alkaisi tulla esiin valehtelua, manipulointia tai muuta, olisi eri asia. Hyvä, että olet puhunut epävarmuuksistasi hänelle. Ehkä voit myös kertoa, että huomionosoitukset ym. saavat sut toisinaan vähän hämmentyneeksi huonojen kokemusten jälkeen?
En ehkä tuoreessa tapailusuhteessa jakaisi kovinkaan paljon epävarmuuksia. Nehän on mahdolliselle manipuloijalle syöttöjä suoraan lapaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en nyt vielä huolestuisi. Kyllähän ihastuneena aina hehkutetaan, silloin ei ruokakaan maistu. Jos alkaisi tulla esiin valehtelua, manipulointia tai muuta, olisi eri asia. Hyvä, että olet puhunut epävarmuuksistasi hänelle. Ehkä voit myös kertoa, että huomionosoitukset ym. saavat sut toisinaan vähän hämmentyneeksi huonojen kokemusten jälkeen?
En ehkä tuoreessa tapailusuhteessa jakaisi kovinkaan paljon epävarmuuksia. Nehän on mahdolliselle manipuloijalle syöttöjä suoraan lapaan.
Jep. Olen hänelle kyllä muutamasta asiasta avautunut ja miettinyt juurikin tätä, että kääntyvätkö ne minua vastaan. Kaikista kipeimmistä asioista en ole puhunut. Enkä varmaan puhukaan, että niitä ei voi käyttää aseena mua vastaan.
ap
Annat pimppaa ja persesilmää ja lopetat mutinat. Sit paljastuu parin kk:n kuluttua yhtä sun toista, mutta saitpahan gullia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on IHASTUNUT
Paljon on tarinoita ihanista miehistä jotka ovat ostelleet lahjoja, vieneet syömään, hemmotelleet ja paijanneet.
Ja sitten kun nainen on koukussa niin alkaa vaivihkaa henkinen ja/tai fyysinen v*kivalta.
ap
Miksi edes etsit suhdetta jos olet NOIN kyyninen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on IHASTUNUT
ap
Hyvä kysymys. Toivoisin, että en olisi näin kyyninen. Haluaisin jonkun jonka kanssa jakaa arkea, matkustaa, tehdä tulevaisuudensuunnitelmia. Seksikin on kivaa ja itse harrastan sitä vain suhteessa. Mutta kyllä alkaa näyttää siltä, että täytyy ryhtyä kissamummoksi. Niin paljon pettymyksiä tullut, että ei enää mielenterveys kestä.
ap
Vai naimisiin. Mies on joku Eetu Epätoivo, joka yrittää saada sut ihastumaan palavasti. Aikuiset ihmiset tutustuvat ensin ja avioliitto tulee kuvaan aikanaan jos tulee. Lisäksi nämä muut asiat... innostuu hoitamaan kotiaan ja itseään... Entä sitten kun ihastuminen menee ohi? Mulla oli nuorempana miesystävä, joka sanoi minua "moottorikseen" (joka vie eteenpäin) ja mies osoittautui takiaiseksi jonka koko onnellisuus lepäsi minun varassani.
En katselisi pidempään. Vaistosi varoittaa jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on IHASTUNUT
ap
Hyvä kysymys. Toivoisin, että en olisi näin kyyninen. Haluaisin jonkun jonka kanssa jakaa arkea, matkustaa, tehdä tulevaisuudensuunnitelmia. Seksikin on kivaa ja itse harrastan sitä vain suhteessa. Mutta kyllä alkaa näyttää siltä, että täytyy ryhtyä kissamummoksi. Niin paljon pettymyksiä tullut, että ei enää mielenterveys
Väännäppäs nyt vielä rautalangasta mikä pettymys sun nykyisessä suhteessas on tullut. Mies vitsaili naikkuun menosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti on helppo tunnistaa. Ole jostain asiasta eri mieltä ja ilmaise se sanomalla "olet väärässä". Katso reaktio.
Tuollainen on provosoivaa ja ärsyttävää kenelle tahansa, sillä on erittäin huonoa käytöstä. Sama kuin menisitsanomaan jollekin pokkana, että "olet ruma". Ei kerrassaan kuulu hyviin käytöstapoihin.
Voi sanoa huumorilla, vitsillä. Narsisti ei kestä sitäkään. Henkisesti terve saattaa naurahtaa, tai vähän ärsyyntyä, muttei mene tolaltaan ja kosta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vai naimisiin. Mies on joku Eetu Epätoivo, joka yrittää saada sut ihastumaan palavasti. Aikuiset ihmiset tutustuvat ensin ja avioliitto tulee kuvaan aikanaan jos tulee. Lisäksi nämä muut asiat... innostuu hoitamaan kotiaan ja itseään... Entä sitten kun ihastuminen menee ohi? Mulla oli nuorempana miesystävä, joka sanoi minua "moottorikseen" (joka vie eteenpäin) ja mies osoittautui takiaiseksi jonka koko onnellisuus lepäsi minun varassani.
En katselisi pidempään. Vaistosi varoittaa jo nyt.
Vitsillä sanoi niin. Mutta tuli siitä silti epämiellyttävä olo.
Vaisto varoittaa, mutta niinpä se varoittaa kaikista. Torpedoin kaikki suhteenaloitukset nykyään alas peloissani. Onko se sitten intuitio?
ap
Samaa olin sanomassa. Suhtaudut ap todella vihamielisen oloisesti ihmiseen jonka pitäisi olla sulle ihastus. Onko siinä mitään hyvää? Oot tyytynyt ekaan kaksjalkaseen minkä sait?