Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään, että mua rakkauspommitetaan

Vierailija
01.10.2025 |

Tuore suhde, ollaan oltu kuukausi yhdessä.

Oon alkanut miettimään, kohdennetaanko muhun rakkauspommitusta?

Moni klassikko on hänen suustaan tullut. Kuten "On niin ihanaa, että tapasin sut" , "oot ihana kun tein asian x, voidaanko mennä naimisiin" (tää oli semmosella vitsikkäällä sävyllä sanottu kyllä), " En oo tuntenut tämmöistä vuosiin!" "Oon sun takia alkanut taas käymään salilla ja siivoamaan kotiani paremmin!" 

jne jne.

Onko nää vaa ihastuneen ihmisen puheita vai onko tässä muutakin taustalla? (Joo sitähän ei kukaan varmaksi osaa sanoa, mutta kaipaisin neuvoja tai vertaistukea )

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen ympärillään olevat kaverit ja perhe kertoo myös jotain. Tsekkaa somesta, ketä kavereita hänellä on ja ketä tägäilty. Jos satut tuntemaan entuudestaan näitä ihmisiä, pystyt vähän saamaan kuvaa siitä, millaisten tyyppien kanssa viihtyy.

Ainakin puheiden perusteella on muutamia hyviä ystäviä mutta paljon kavereita. Todella läheinen perheensä kanssa ja haluaa joskus esitellä minut heille. On siis puhunut tyyliin: "Äidille kerroin, että tykkäät kerätä marjoja syksyllä, niin äiti sanoi, että haluaa tehdä mustikkapiirakan sulle sitten kun joskus näätte". Määrittelemättä sen enempää milloin tämä tapahtuu.

ap

Juu no tuo kuulostaa erittäin tyypilliseltä koiramiehen touhulta. Hän on kuin kultainen noutaja ja ilmeisesti äitinsä samaa laatua. Jotkut tykkäävät, toiset eivät. Itse en tuollaista jaksa. Jos haluan koiran, otan koiran.

Vierailija
42/98 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta soiko sulla siis itsellä hälytyskellot nyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä huolestuttaisi tuollaisessa miehessä impulssikontrollin puute. Heilahdus tapahtuu todennäköisesti toiseenkin suuntaan jos hän onkin jostain syystä eri fiiliksessä kuin rakkaudessa. Dominantin ja päsmäröivän miehen suru, viha, raivo, suuttumus... Siksi itsehillintä ja käytöstavat ovat tärkeämpiä asioita kuin tunteilu. Tunteet muuttuvat aivan väistämättä.

Vierailija
44/98 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti on helppo tunnistaa. Ole jostain asiasta eri mieltä ja ilmaise se sanomalla "olet väärässä". Katso reaktio.

Tuollainen on provosoivaa ja ärsyttävää kenelle tahansa, sillä on erittäin huonoa käytöstä. Sama kuin menisitsanomaan jollekin pokkana, että "olet ruma". Ei kerrassaan kuulu hyviin käytöstapoihin.

Vierailija
45/98 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta soiko sulla siis itsellä hälytyskellot nyt?

Soi. Mutta ongelma on se, että ne soi vähän kaikista. 

ap

Vierailija
46/98 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt yli nelikymppisenä kolmen välttelevästi kiintyvän miehen jälkeen sanoisin, että on, on huolestuttavaa, jos suhteen alku on yhtä kuumaa hekumaa ja vuoden jälkeen mies viilenee 99%.

Vierailija
47/98 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt yli nelikymppisenä kolmen välttelevästi kiintyvän miehen jälkeen sanoisin, että on, on huolestuttavaa, jos suhteen alku on yhtä kuumaa hekumaa ja vuoden jälkeen mies viilenee 99%.

Huumaa ja huumaa. Itsehän olen siis aika viileä. yritän pitää tunteet kurissa juurikin epäluulojen takia.

ap

Vierailija
48/98 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi ihmissuhteissa joutuu ottamaan riskin ja sietämään sitä riskiä, jos niihin suhteisiin haluaa. Ylipohhtiminen ja analysointi ei anna lopullista vastausta. Vastauksia saa vain uskaltamalla tutustua toiseen ihmiseen. Livenä, elävässä elämässä, vietämällä yhdessä aikaa ja tekemällä yhdessä asioita. Dokaamalla ja riitelemälläkin, koska muuten ei saa tietää minkälainen toinen on kännissä tai minkälaiset riitelytaidot ja työkalupakki toisella on.

Vierailija
49/98 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppujen lopuksi ihmissuhteissa joutuu ottamaan riskin ja sietämään sitä riskiä, jos niihin suhteisiin haluaa. Ylipohhtiminen ja analysointi ei anna lopullista vastausta. Vastauksia saa vain uskaltamalla tutustua toiseen ihmiseen. Livenä, elävässä elämässä, vietämällä yhdessä aikaa ja tekemällä yhdessä asioita. Dokaamalla ja riitelemälläkin, koska muuten ei saa tietää minkälainen toinen on kännissä tai minkälaiset riitelytaidot ja työkalupakki toisella on.

Niinhän se on. Olen huono riskinottaja. Mutta olet oikeassa, ilman riskejä ei voi saada mitään.

ap

Vierailija
50/98 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumaa ja huumaa. Itsehän olen siis aika viileä. yritän pitää tunteet kurissa juurikin epäluulojen takia.

ap

Klassinen keissi tulilla. Epäluuloilet aikasi ja kultainen noutaja miehesi lopettaa piirittämisen kun toteaa ettei sua kiinnosta tarpeeksi. Sitten voit itkee tääl mikä paska mies.

Vierailija
51/98 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla soi viime miehen kohdalla hälytyskellot viikon jälkeen niin lujaa että meinasin oksentaa. "Järjellä" ajatellen ei ollut mitään ongelmaa, mies halusi koko ajan viesteillä kyllä ja oli tosi tunteellinen ja vakuutteli miten kiinnostunut on kun vähän himmailin. 

Joskushan on niinkin, että jos itellä on ns. vahvat rajat, ei toinen heti aluksi pääsekään tekemään mitään outoa. Mutta sitten jos toinen alkaa heilutella ja nakertaa niitä, tulla niiden läpi, alkaa näkyä sellainen mitä ei välttämättä olisi halunnut nähdä, 

Eli esim, jos mies laittoi illalla 23.30 viestiä, olin jo kännykkä hiljaisella menossa nukkumaan, koska omat rajat on ettei niin myöhään enää tarvitse yleensä viesteillä ja näin viestit vasta aamulla. Silti mies teki tuota, laitteli myöhään viestejä joihin olisi ikäänkuin pitänyt/voinut vastata. Jos olisin ollut ihminen, joka haluaa koko ajan nähdä onko tullut viesti ja kokenut tarvetta olla kuulolla, koska hän haluaa viesteillä olisin heti alussa alkanut menettää yöuneni, koska hän olisi halunnut viesteillä aina nukahtamiseensa asti.

Kesti siis kauemmin huomata joku varoittava asia, koska oli niin vahvat rajat. Mutta sanoisin, että jos ei ole varottava tapaus, niin ei koko ajan kyllä kolkuttele rajojakaan.

Vierailija
52/98 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla soi viime miehen kohdalla hälytyskellot viikon jälkeen niin lujaa että meinasin oksentaa. "Järjellä" ajatellen ei ollut mitään ongelmaa, mies halusi koko ajan viesteillä kyllä ja oli tosi tunteellinen ja vakuutteli miten kiinnostunut on kun vähän himmailin. 

Joskushan on niinkin, että jos itellä on ns. vahvat rajat, ei toinen heti aluksi pääsekään tekemään mitään outoa. Mutta sitten jos toinen alkaa heilutella ja nakertaa niitä, tulla niiden läpi, alkaa näkyä sellainen mitä ei välttämättä olisi halunnut nähdä, 

Eli esim, jos mies laittoi illalla 23.30 viestiä, olin jo kännykkä hiljaisella menossa nukkumaan, koska omat rajat on ettei niin myöhään enää tarvitse yleensä viesteillä ja näin viestit vasta aamulla. Silti mies teki tuota, laitteli myöhään viestejä joihin olisi ikäänkuin pitänyt/voinut vastata. Jos olisin ollut ihminen, joka haluaa koko ajan nähdä onko tullut viesti ja kokenut tarvetta ol

Okei. Mua ei haittaa jos yöllä on tullut viestiä. vastaan aamulla sit. Hän kyl lopettaa viestittelyn siihen ku sanotaan hyvää yötä. Kaverit mua saattaa pommittaa yölläkin ja vastaan si aamulla heille.

ap

Vierailija
53/98 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Klassinen keissi tulilla. Epäluuloilet aikasi ja kultainen noutaja miehesi lopettaa piirittämisen kun toteaa ettei sua kiinnosta tarpeeksi. Sitten voit itkee tääl mikä paska mies.

Ehkä sitten niin. En halua elämääni koiraa. 

ap

Vierailija
54/98 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa peräkkäin törmäsin aika huumakkaaseen menoon. Ekalla kerralla olin itsekin vähän huumassa ja ylisteltiin kumpikin toisiamme ja sydän sydän uuh aah, mutta toisen kohdalla olin lähempänä maaperää ja se toisen moinen suorastaan pimahtanut päälle puskeminen alkoi jopa pelottamaan kun sitä tarkasteli tällä kertaa ikään kuin selväpäisempänä. Jatkuvaa pommitusta ja ei selvästi nukkunut edes öitään kunnolla ja yritti tehdä vaikutusta kuvineen ja taitojensa esittelyineen.

Vierailija
55/98 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

S? Sehän julisti rakkauttaan erääseen kumitissiin pari kk sitten. Katsoinkin, että uusi eukko taas kierroksessa. Läheisriippuvainen tyyppi, joka yritttää koukuttaa naisia rahalla ja pahimmat lokit toki astuu ansaan. Se kertoo kyllä jostain, ettei tyypin suhteet kestä. 

Vierailija
56/98 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S? Sehän julisti rakkauttaan erääseen kumitissiin pari kk sitten. Katsoinkin, että uusi eukko taas kierroksessa. Läheisriippuvainen tyyppi, joka yritttää koukuttaa naisia rahalla ja pahimmat lokit toki astuu ansaan. Se kertoo kyllä jostain, ettei tyypin suhteet kestä. 

Ei oo S-niminen

ap

Vierailija
57/98 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Sinä tässä taidat olla se joka kannattaa ottaa tarkasteluun. Normaali ihminen ei sano poikaystäväänsä koiraksi.

Vierailija
58/98 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Sinä tässä taidat olla se joka kannattaa ottaa ta

Niin, minähän en ole kertaakaan sanonut häntä koiraksi. Se oli joku ihan muu joka alkoi puhua kultaisesta noutajasta. 

Mutta miten vaan. mielistelijää en kaipaa.

ap

Vierailija
59/98 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän luen sun kommentteja, sitä enemmän musta alkaa tuntua että sun kannattaisi miettiä vähemmän sitä että mitä se mies tuntee ja enemmän sitä mitä sinä tunnet. Tykkäätkö sinä edes siitä miehestä? Mistään ei välity sellainen. 

Vierailija
60/98 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AApee ei oo tainnu päästä treffeille pitkään aikaan. Totahan se alussa on .. JA NIIN PITÄÄ OLLAKIN. Kuka jaksaa jotain hapanta naista kattoo joka kattoo että mitä tuo nyt meinaa??? Ei romantiikasta tietoakaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän