90 Day Fiance - virallinen vol. 2
Edellinen pitkä ketju hidastelee ja pätkii, joten aloitetaan jatko-osa.
Katsojille kysymys alkuun, mistä 90D-konseptista pidät eniten?
Katso lähetysajat : 90 Päivää Morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (9328)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä että muut pitävä THOMASIA mieslapsena ja huonosti käyttäytyvänä vaikka Rasit yrittää tahallaan saada Thomasille aikaan allergista reaktiota🙄🙄
Olisiko myös hassunhauskaa jos Rasit livauttaisi pähkinäallergisrlle hieman pähkinää?🙄🙄 En tajunnut että tämä porukka on näin tyhmää.
Thomas on rasittava lumihiutale ja vaikka Rasitin käytös on hiukan kakaramaista, kyllähän tuo tilanne näytti, mikä Thomas on. En katselisi päivääkään. Eikä ollut kyse mistään pähkinäallergiasta, joka taas on todellinen ongelma.
Amerikkalainen saapui paikalle😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullinen tarina tämäkin joka on tuliaisina tuonut ulkomailta lapsen kohdussaan, eikä lapsi ole isän kanssa tekemisissä. Paljonkohan samanlaisia isättömiä lapsia on tuollakin miehellä ympäri maailmaa? Pojan nimi Odin aiheuttaisi kyllä täällä päin maailmaa hymyilyä jos ei muuta😁
Mikä näiden tarina, en muista ainakaan televisiosta tätä naista?
Aryanna ja Sherlon olivat muistaakseni jollain Rakkautta paratiisissa -kaudella. Aryanna oli lomalla Jamaikalla ja tapasi siellä Sherlonin. Paneskelivat sen koko kaksi viikkoa ja Aryanna huomasi kotiin palattuaan olevansa raskaana. Oli ilmeisesti nuori ja naivi, kuvitteli että nyt kun heille on tulossa vauva he menevät naimisiin ja elävät onnellisina yhdessä loppuelämänsä. Aryanna matkusti sarjassa vielä takaisin Jamaikalle ja huusi ja riehui ja vaati häitä. Oli ihan järkyttynyt kun selvisi että Sherlonilla oli ollut muita naisia hänen jälkeen. Nimesi vielä pojankin Sherlonin toiveiden mukaan ja antoi pojalle jopa hänen sukunimen. (Päiväkirjoissa ei sanottu onko nimi nykyään vaihdettu, voisin kuvitella että on.) Mutta käytännössä tuttu peruskuvio: amerikkalainen turisti rakastuu resorttityöntekijään tms. ja kuvittelee olevansa rattopojan elämän ainoa rakkaus.
Kuinka monta näitä resorttiromansseja sarjassa on ollut? Daniele ja Yohan, Chloe ja Aruban merirosvo, se lantakaupungin pariskunta, Marissa ja Edward, UK-sarjassakin oli ainakin kaksi pariskuntaa.
Jännästi pariterapiassa kaikki miehet on niitä maahan muuttaneita sulhoja.
Vierailija kirjoitti:
Jännästi pariterapiassa kaikki miehet on niitä maahan muuttaneita sulhoja.
Siis tuolla ulkona, einkoko ohjelmassa siis
Tänään Birkan näkee Lauran ruumiin😱🥶😰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Catie on selvästi tosi rajaton ihminen. Hän ei itse ymmärrä rajoja ja musta tuntuu, että hän ei myöskään osaa oikein asettaa muille ihmisille rajoja. Mun teoriani on se, ettei hän alun perinkään halunnut mennä naimisiin tai edes parisuhteeseen. Ehkä Josh syystä tai toisesta halusi tulla hänen perässä Amerikkaan ja edisti avioliittosuunnitelmia. Mä luulen, että Catie sabotoi parisuhdettaan ja avioliittoaan tahallaan sen takia, että Josh ymmärtäisi pakata kampsunsa ja lähteä, mutta Josh on selkärangaton loinen, joka kuitenkin vielä hyötyy suhteesta (saa olla Amerikassa, on Catien elättinä), joten ei halua lähteä. Tavallaan jopa ymmärrän miksi Catie on niin ahdistunut jos hän kokee vain ajautuneensa tällaiseen tilanteeseen eikä löydä ulospääsyä. Catien räikeä ja mielisairas käytös on niin poikkeavaa, että hän toimii tavallaan ukkosenjohdattimena Joshille, joka säästyy kuivin jaloin kritiikistä, vaikka mun mielestäni hänkin on aika omituinen veijari. Miksi ihmeessä hän matkustaa Amerikkaan naisen perässä, jonka tapasi kännissä baarissa ja joka ensin muhinoi useamman hänen kaverin kanssa? Josh tulee sinne käsiä heilutellen ja olettaa Catien hoitavan asunnon, huonekalut ynnä muut vaikka selvästi naisella on elämänhallinnassa paljon parannettavaa. Sitten hän tyytyväisenä jää siipeilemään toisen tulojen varaan, vaikka ne eivät ole mitenkään merkittävät, vuokraa kalliin toimistotilan ihan turhaan ja haihattelee, että ehkä on kiinnostunut journalistin urasta, mutta saa nähdä. Hänellä ei siis ole edes mitään kiirettä hankkia omaa toimeentuloaan.
Mido on aivan ilmiselvästi Amerikassa vain edistääkseen omia tavoitteitaan ja avioliitto Debbyn kanssa ei ole yksi niistä. Hänen hymynsä on karmiva, koska hänen silmänsä ovat täysin tunteettomat, suu vain kääntyy irvistykseen. Debby on mielestäni ihan mukavan oloinen ja kauniskin nainen, joten ihmettelen eikö hän todella olisi löytänyt mitään parempaa ja normaalimpaa miestä?
Pariterapiasta sen verran, että mun mielestäni on outoa, että Kara ja Guillermo ylipäätään ovat siellä. En ole katsonut heidän kauttaan enkä heidän aiempaa pariterapiaansa, mutta on täysin ilmiselvää, että he ovat eronneet ja luovuttaneet ja ehkä tämän pariterapian tarkoitus on enemmänkin saavuttaa jonkinlainen closure eron suhteen kuin korjata parisuhde. Guillermolla on varmasti jo uusi suhde ja sen takia kokee erityisen tärkeäksi tehdä näkyväksi, että hän ei suostu edes nukkumaan samassa sängyssä Karan kanssa.
Jennyyn ja Sumitiin olen lopen kyllästynyt. Aina kun tulee uusi 90 day fiance kausi tai spin off ja huomaan, että he ovat siinä niin tulee heti lannistunut olo, että taasko näitä pitää katsella.
Joshilla aivan varmasti paremmat oltavat Briteissä kuin Jenkeissä :D Catien takia lähti ja nehän tapasi kun Catie kävi Lontoossa koiranulkoiluttajan tilapäisessä hommassa.
Miksi jopa suomalaiset kuvittelee että kaikki haluaa Jenkkeihin paremman elämän toivossa? Vielä nyt Trumpin aikana. Josh sanoi itsekin että kun Jenkkien tilanne epävakaa ja ettei tiedä jos joutuu maasta pihalle tuosta vaan.
Josh joutui sarjan aikana elää säästöillään eikä tiedä koska työlupa irtoaa.
Miten muuten Catie pystynyt tehdä toisessa maassa työtä koiranulkoiluttajana, kun ei työlupaa? Pimeänäkö ottanut rahat? Kun tuollaisessa ollaan tarkkana nykyään.
En oleta, että "kaikki" haluaa Yhdysvaltoihin "paremman" elämän perässä, mutta jos on vähän luuseri omassa kotimaassaan eikä ole paljon meneillään siellä, niin voin kuvitella, että maisemanvaihdos ja uudet mahdollisuudet voivat tuntua kiinnostavilta. Briteille Yhdysvallat on houkutteleva muuttokohde, koska siellä pärjää englannilla eikä tarvitse opetella uutta kieltä. Mun mielestäni Joshilla ja Catiella ei ole niin hyvä henkilökemia, että uskoisin heidän suhteensa olevan kummankaan puolelta ihan vilpitöntä rakkautta. Siinä missä jotkut parit riitelevät kovasti, niin ainakin siinä välissä saattavat pitää toisiaan hyvänä. Catiella ja Joshilla ei ole tällaista.
En tiedä Catien työluvista, mutta "koiranulkoiluttaja" ei ole oikein mikään ammatti briteissä niin voisin kuvitella, että on mennyt vaan jonkun tutun koiria hoitamaan lomailun ohessa. Tuskin lyö niin leiville, että sitä voisi edes pitää minään varsinaisena työnä. Tuskin edes on mitään työsopimusta.
Paulakin vaan syyttää Thomasta, että "ihmisillä on tapana käyttää hajusteita". Tyypillinen brasilialainen kehitysmaalainen, kaikki paskanhajut pitää peittää överihajusteilla. Halpaa ja mautonta.
Vierailija kirjoitti:
Paulakin vaan syyttää Thomasta, että "ihmisillä on tapana käyttää hajusteita". Tyypillinen brasilialainen kehitysmaalainen, kaikki paskanhajut pitää peittää överihajusteilla. Halpaa ja mautonta.
Mä en ylipäätään ymmärrä miksi Thomasia pitää kiusata. En tiedä onko mulla vain jäänyt huomaamatta, mutta hän ei kaiketi ole tell allin osallistujia vaatinut olemaan käyttämättä hajusteita? Hänellä on hajusteyliherkkyys ja se on hänelle todellista, oli se sitten jonkun muun mielestä validi vaiva tai ei. En ymmärrä mitä siinä kukaan voittaa, että ihan pelkästään kiusatakseen menee laittamaan vahvaa hajuvettä ja halailemaan häntä?
Ikään kuin ne kaikki muutkin osallistujat eivät olisi ihan täysiä sirkuspellejä, niin jonkun hajusteyliherkkyys on ehkä pienin heidän kaikkien ongelmista.
Jos et ole jaksoa katsonut niin miksi sinun pitäisi erityisesti tietää kenestä joku täällä kommentoi?