90 Day Fiance - virallinen vol. 2
Edellinen pitkä ketju hidastelee ja pätkii, joten aloitetaan jatko-osa.
Katsojille kysymys alkuun, mistä 90D-konseptista pidät eniten?
Katso lähetysajat : 90 Päivää Morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (9307)
Miten Jenkeissä koiranhoitajalla voi olla niin hyvä liksa, että elättää miehensä ja maksaa vielä 800 dollarin työtilan vuokran päälle?? Se häiritsee ettei miksi kukaan nostanut esille tuota, että miehet yrittivät kieltäytyä Catien lähentelystä jolloin kyse on ahdistelusta. Nainen käytännössä syyllistyy rikoksiin telkkarissa ja se vaietaan kuoliaaksi.
Hyvä se kahdenkeskinen terapia Rebecalle ja Ziedille, sai Ziedikin puhua, vaikka Rebecca yritti nyrpeenä sanoa jotain. Mua ärsyttää syyllistäminen väenvängällä kuten noilla pareilla on tapana.
Mietin ihan samaa kun Catien lähentelyuhri yritti moneen kertaan työntää Catieta pois ja sanoi EI. Minkälainen myrsky tuosta syntyisi jos siinä olisi ollut mies joka yrittäisi väkisin suudella? Eikö se Catien kaverikin sanonut että piti oikein estää Catietä työntämästä kieltä hänen suuhun? Oksettavaa, en kyllä itse kävisi viihteellä tuollaisen "ystävän" kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mietin ihan samaa kun Catien lähentelyuhri yritti moneen kertaan työntää Catieta pois ja sanoi EI. Minkälainen myrsky tuosta syntyisi jos siinä olisi ollut mies joka yrittäisi väkisin suudella? Eikö se Catien kaverikin sanonut että piti oikein estää Catietä työntämästä kieltä hänen suuhun? Oksettavaa, en kyllä itse kävisi viihteellä tuollaisen "ystävän" kanssa.
Catie on pidätetty jenkeissä seksuaalisesta häirinnästä ihan viime aikoina. Turha paeta minkään adhdn taakse. Jokainen on vastuussa omasta huonosta käytöksestään.
Catiesta huomaa ettei ole terve, jo ilmeistä ja mielialan muutoksista.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä se kahdenkeskinen terapia Rebecalle ja Ziedille, sai Ziedikin puhua, vaikka Rebecca yritti nyrpeenä sanoa jotain. Mua ärsyttää syyllistäminen väenvängällä kuten noilla pareilla on tapana.
Syyllistämisten kuuntelu on tosiaan turhauttavaa. Mutta minua ärsyttää myös tällä(kin) palstalla käytetyt sanat 'Jenkkilä' / 'jenkit' , sillä sanathan (yankees) tarkoittavat Yhdysvaltojen sisällissodan (1862-65) aikaisia pohjoisvaltiolaisia. Jenkki-sana suomalaisen suusta on kyllä sellaista peräkylän immeisten rahvaanomaista ja tietämätöntä kielenkäyttöä. Arvaan että kommenttini saa paljon alapeukutuksia - ainakin siltä suurelta joukolta 'jenkki'- sanan jauhajia. En vain malttanut olla korjaamatta.
Käsittämätöntä että muut pitävä THOMASIA mieslapsena ja huonosti käyttäytyvänä vaikka Rasit yrittää tahallaan saada Thomasille aikaan allergista reaktiota🙄🙄
Olisiko myös hassunhauskaa jos Rasit livauttaisi pähkinäallergisrlle hieman pähkinää?🙄🙄 En tajunnut että tämä porukka on näin tyhmää.
Niin on mutta epäkohtelias, syyttää liikaa Karaa vaikka itsekin käynyt vieraissa, ei yritä korjata välejään.