90 Day Fiance - virallinen vol. 2
Edellinen pitkä ketju hidastelee ja pätkii, joten aloitetaan jatko-osa.
Katsojille kysymys alkuun, mistä 90D-konseptista pidät eniten?
Katso lähetysajat : 90 Päivää Morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7750)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo järkyttävä huutaja Jasmine piti taas raahata studioon haukkumaan Ginoa ja muijalauma kävi innokkaasti kimppuun. Kimberlykin niin hyvää ystävää sen kanssa. Onko ystävyyden syynä se tuleva kuvaussarja Floridassa, mistä on kirjoiteltu, eihän Kim ja Jassu ole olleet samoissa ohjelmissa aiemmin?
Courtneyn käytös oli kyllä outoa, sulhanen katseli vähän ihmeissään. Colt hermostui täysin, kun kaikki muijat taas kävi kimppuun. Osuvasti sanoi Kimbaalille, että projisoit oma huonot miessuhteesi häneen. Kimbaalin piti kaksi kertaa vetää Usmanin nimi esiin, vailkei liittynyt mitenkään.
Jasminen jutut on kyllä menneet hyvin perille, jopa Pedro on alkanut uskoa niihin. Äklöllä Sophiella on muka uusi mallipoika, joka on tulossa tekemään uraa, - Hollywoodiinko se oli 😂
Gino on luuseri, ihmettelen että sitä joku edes puolustelee. Mitä se sanoikaan siinä autossa kun lähti pois. Äm mät jotain?
Rahan takiako tuo neuroottinen lähes kuusikymppinen ho mo ohjelmassa roikkuu. Ho mo se on.
Huvitti, kun Panaman Jasmine veti uhrikortin, kuinka vaikeaa hänellä Panamassa oli, johon Gino, että minähän autoin sinua monet vuodet. johon Jasmine, kyllä minä tuin sinua, jne. Nyt muuten Jassukan oikea ikä alkaa näkyä, jos tuo muija on alle 40v, se on vale. Sanoisin yli 45v. Nyt on Mattin kiviriippana, voi mies parka. Eikä muuten näkynyt siinä kaljun sängessä minkäänlaisia valkopälvilaikkuja. Ginolla on autistikirjon asperger, tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Lizin syöpähomma on jotenkin outo kyllä. Jos kyseessä on munasarjasyöpä, niin kuinka ihmeessä munasarjoja ei poistettu, ainoastaan kohtu jos ja kun nyt lehtitietojen mukaan on munasarjassa taas jotain "massaa".
Siis Liz itse jossain haastattelussa kertoi munasarjasyövästä ja kohdunpoistosta, aiemmin oli jotain juttuja vatsasyövästä.
Ja 14 solumyrkkyhoitoa, mutta hiukset säilyi päässä.
Oon varmaan vaan liian skeptinen, kun ihmettelen.
Olen miettinyt ihan samaa. Lisäksi kummastelin sitä kun sarjassa Liz kävi jollain homeopaatilla(?) ja sanoi että syöpähoidot jatkuvat niillä "lääkkeillä".
Oliko niin, että osallistui kuvauksiin ja sen takia keskeytti kemoterapian.
Ja omat hiukset päässä, useinhan hiukset lähtee jo aika hoidon alussa. Mutta ei tietenkään homeopaattisilla tuotteilla.
Nyt taisi Liz jäädä valheesta kiinni. Lapsentekoa suunnittelee ennen kohdunpoistoa. Munasarjasyövästä puhunut, syöpähoitoja ollut, ei kukaan voi saada lapsia tuollaisten aikana tai jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Toi Lizin syöpähomma on jotenkin outo kyllä. Jos kyseessä on munasarjasyöpä, niin kuinka ihmeessä munasarjoja ei poistettu, ainoastaan kohtu jos ja kun nyt lehtitietojen mukaan on munasarjassa taas jotain "massaa".
Siis Liz itse jossain haastattelussa kertoi munasarjasyövästä ja kohdunpoistosta, aiemmin oli jotain juttuja vatsasyövästä.
Nyt sitä kohtua ei sitten olekaan poistettu? Onko mitään syöpää ollutkaan, sellaisella ei pitäisi leikkiä. Munasarjat otetaan heti pois, jos syöpää epäillää ja kohtu samaan syssyyn, mitä sillä kohdulla ilman munasarjoja tekee? Nainenhan valehtelee jo enemmän kuin kukaan toinen koko sarjassa.
Laiska-Brandan ja mustasukkaluonne-Mary Filippiineiltä sai toisen lapsen, ja ollut komplikaatioita ja hengitysvaikeuksia vauvalla, ja kerjäävät rahaa netissä. Väki on tällä kertaa melko skeptistä, kun tekivät aiemmin sen syöpähuijauksen kun valehtelivat että Maryllä on suolistosyöpä, vaikka kyse oli jostain peräaukon tulehduksesta. Väärensivät vielä ultraäänikuvan joka muka suolistosta! Ehtivät vielä tienata muutaman tonnin, ja Mary osti itselleen kannettavan tietokoneen. Ei tietoa joutuivatko palautella rahoja lähettäjille, tuon huijauksen selvittyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo järkyttävä huutaja Jasmine piti taas raahata studioon haukkumaan Ginoa ja muijalauma kävi innokkaasti kimppuun. Kimberlykin niin hyvää ystävää sen kanssa. Onko ystävyyden syynä se tuleva kuvaussarja Floridassa, mistä on kirjoiteltu, eihän Kim ja Jassu ole olleet samoissa ohjelmissa aiemmin?
Courtneyn käytös oli kyllä outoa, sulhanen katseli vähän ihmeissään. Colt hermostui täysin, kun kaikki muijat taas kävi kimppuun. Osuvasti sanoi Kimbaalille, että projisoit oma huonot miessuhteesi häneen. Kimbaalin piti kaksi kertaa vetää Usmanin nimi esiin, vailkei liittynyt mitenkään.
Jasminen jutut on kyllä menneet hyvin perille, jopa Pedro on alkanut uskoa niihin. Äklöllä Sophiella on muka uusi mallipoika, joka on tulossa tekemään uraa, - Hollywoodiinko se oli 😂
Gino on luuseri, ihmettelen että sitä joku edes puolustelee. Mitä se sanoikaan siinä autossa kun lähti pois. Äm mät jotain?
Rahan takiako tuo neuroottinen lähes kuusikymppinen ho mo ohjelmassa roikkuu. Ho mo se on.Huvitti, kun Panaman Jasmine veti uhrikortin, kuinka vaikeaa hänellä Panamassa oli, johon Gino, että minähän autoin sinua monet vuodet. johon Jasmine, kyllä minä tuin sinua, jne. Nyt muuten Jassukan oikea ikä alkaa näkyä, jos tuo muija on alle 40v, se on vale. Sanoisin yli 45v. Nyt on Mattin kiviriippana, voi mies parka. Eikä muuten näkynyt siinä kaljun sängessä minkäänlaisia valkopälvilaikkuja. Ginolla on autistikirjon asperger, tms.
Joku tyyppi Panamasta ties kertoa että olisi oikeasti 45v. Oli julkaissut Jasminesta nuoruuskuvan, näin sen jollain palstalla ja siinä oli selkeästi 80-luvun muotia päällä eli ollut 80-luvun alun lapsi ja syntymävuosi viittaisi oikeasti 1981:een.
Samoin Ukrainan Natalie olisi oikeasti samaa ikäluokkaa, kerrottu Ukrainasta päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt ihan samaa. Lisäksi kummastelin sitä kun sarjassa Liz kävi jollain homeopaatilla(?) ja sanoi että syöpähoidot jatkuvat niillä "lääkkeillä".
Ja omat hiukset päässä, useinhan hiukset lähtee jo aika hoidon alussa. Mutta ei tietenkään homeopaattisilla tuotteilla.
Nyt taisi Liz jäädä valheesta kiinni. Lapsentekoa suunnittelee ennen kohdunpoistoa. Munasarjasyövästä puhunut, syöpähoitoja ollut, ei kukaan voi saada lapsia tuollaisten aikana tai jälkeen.
En uskaltanut kirjoittaa, kuinka sairasta pelleilyä Lizin touhu on. Naisella studiossa neljä miestä ja kemoterapiaa pukkaa. Alkaako tämäkin letukka kerätä rahaa tehdyillä taudeilla?
Huhutaan että Niles ja Matilda olisivat palaamassa 90D-sarjan johonkin tulevaan versioon, että kuvauksia käynnissä.
Katsojat haluaa kovasti että kylän viisain Mr Arc olisi mukana jälleen, jakamassa viisauksiaan! :DDDD
Arvailuja ollut että olisivatko mukana Häiden Jälkeen tai Diariesissa, vai peräti Maailmalla jos Niles lähteekin asustelemaan Afrikkaan vähäksi aikaa. Ellei ne ole aloittaneet originaalin sarjan seuraavan kauden kuvaamista kun tyypit tulee Jenkkeihin.
Ainakin tämä perjantaisin menevä originaali on aika ankea kausi, kun siellä on se ekstaasia (kuulemma) vetävä jakorasia joka kerää miehiä ympärilleen, eikä naisystäviä ole kun käyttäytyy noin huoorulimaisesti niiden naisten puolisoidenkin keskellä. Sekä sairaan kontrollifriikki riivinrauta muija joka puhuu latinomiehelleen kuin kahdelle pojalleen, ja pulska setämies joka halusi Filippiineiltä palvelijan ja jota oma tytär kohtelee sokeri-isukkinaan. Yööök. Sekä alabaman roskasakkimuija kavereineen ketkä veeddduilee vaan turkkilaiselle kivalle miehelle.
Roskaa!Kukaan järjissään oleva ei tuohon roskaan näppejään pistä🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskaltanut kirjoittaa, kuinka sairasta pelleilyä Lizin touhu on. Naisella studiossa neljä miestä ja kemoterapiaa pukkaa. Alkaako tämäkin letukka kerätä rahaa tehdyillä taudeilla?
Jos asia on näin niin hänellä ei kyllä ole kaikki kunnossa noin niinkuin mielenterveyspuolella. Tähän sarjaan kyllä mahtuu monta joiden pitäisi mennä terapiaan. Lizhän on laihtunut hurjasti ja oletin liittyvän syöpään mutta entä jos kyseessä on esimerkiksi h u u m e e t tai jotkut lääkkeet.
Mutta, haluaako Jenny tai hänen perheensä niin? Onko se edes mahdollista, Jennyhän ei ole hindu.