Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 Day Fiance - virallinen vol. 2

Vierailija
01.10.2025 |

Edellinen pitkä ketju hidastelee ja pätkii, joten aloitetaan jatko-osa.

Katsojille kysymys alkuun, mistä 90D-konseptista pidät eniten?

Mikä on paras 90D-sarjoista?

Vaihtoehdot

Kommentit (3178)

Vierailija
3021/3178 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku avata tuota Amerikan terveydenhuoltoa, kun Lizillä on syöpä... Ei töissä ollut, eli ei työnantajan vakuutusta. Kuitenkin hoidetaan ok. Kun aina sanotaan, että jos ei ole rahaa tai vakuutusta, kallista on hoidot. Onko? Miten se menee siellä?

Ei siellä syöpääkään jätetä hoitamatta vaikkei kalliita vakuutuksia olisi. Mutta kuntapuolella on varmasti pitemmät jonot. Noin nuoren ihmisen syöpä kyllä pitäisi päästä kiireellisyysjonoon. Munasarjasyövällä on huono ennuste.

Mikähän tässä on aikajana. Mietin vaan, että hiukset ei näytä peruukilta ja ovat aika pitkät. Kun kuitenkin kemoterapiaa saanut ja siitä huonosti voinut.

Kaikki kemot ei vie hiuksia! Riippuu ihan syöpätyyppistä mikä lääke siihen tehoaa ja omassa lähipiirissä on ollut kaksi eri syöpää kemolla ja hiukset ei lähteneet.

Vierailija
3022/3178 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se brandonin äiti on kyllä kauhuanoppi,ei luota yhtään että poikansa tietää mitä tekee.Minä paiskasin tuommoisen anopin mäkeen.

Uskon, että niin tekisit, mutta Julia oli hyvin nuori Amerikkaan muuttaessaan. Hyvin nuori ja taitamaton monessa asiassa, eikä kielitaitokaan ollut riittävän hyvä. Mutta asenne oli heti kuin murkkuikäisellä, minä tiedän, minä osaan, ei minua tarvitse neuvoa. Jostain kun suuttui, paiskasi oven perässään kiinni, mistään ei osannut kiittää. Jos keskusteltiin yhtään asioista, mitkä ei Juliaa miellyttänyt, hän marssi tiehensä.  Hehän asuivat ensin Brandonin kotona, vanhemmat sanoivat, minun taloni, minun sääntöni. Niin se kuule menee joka paikassa.

Olisi varmaan aika monelle järkytys, että unelmien amerikkalainen sulhanen paljastuu

Ellei ymmärtänyt, että sulhanen asuu vanhempiensa kanssa farmilla samassa talossa, olisi jäänyt tulematta. Vapaehtoinen valinta. vanhemmat taisivat olla yhtä yllättyneitä, mutta toivottivat morsmaikun sydämellisesti tervetulleeksi kukkakimppujen kera. Minä "kruununprinsessana" Julia itseään piti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3023/3178 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni kyllä kuppi nurin Rickin kanssa! Mitä ihmettä se alkaa syytellä Trishiä sugarbeibeksi?!?! Taitaa painaa omaatuntoa se kovasti kehuttu viikonmittainen pan0reissu exän luo kun pitää toista tuolla tavalla syyllistää joka asiasta ja olla ilkeä.

Vierailija
3024/3178 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten jos me kerran täällä tiedetään mikä Betty on nii varmasti on Julia kuullu myös samat jutut. Mä en ainakaan haluis mun lapsen lähelle alkoholisoitunutta parinvaihtaja mummoa joka tunkee ilman lupaa mun kotiin halusin tai en. 

Eukko jopa yritti ajaa Julian pois Julian omasta kodista jossa tää juoppo oli vieraana! 

En voi olla puuttumatta. Kohtaus meni kyllä niin, että jälleen kerran Julia ei tykännyt, että appivanhemmat olivat tulleet käymään, kun Julia ei sattunut "olemaan sillä tuulella" ja alkoi huutaa. Ensin Betty ja Ron yrittivät puolustella, mutta eihän Julia kuuntele, sitte

Betty juoppo myönsi ite myöhemmässä jaksossa että joo tuli pieni moka siinä kun olin ajamassa sua pois sun omasta kodista. Että selanen tulkinta sulla sit siitä kohtauksesta. Betty ite myönsi menneensä siinä liia

Betty taisi sanoa olevansa pahoillaan, että Julialle syntyi väärä mielikuva kuinka hän olisi yrittänyt ajaa hänet pois kodistaan. 

Vierailija
3025/3178 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thais ja Patrick ovat ilmeisesti uudessa Pariterapiassa? Tuo heidän HEA osuus tuntui olevan pelkkää alustusta sitä varten (tai ainakin pedattiin paikkaa seuraavalle kaudelle).

Mikä se Thaisinkin perhekuvio oikeasti on? Isästä on tehty jumalasta seuraava, mikä on ollut äidin osuus tyttären kasvatuksessa, - eronneethan ne olleet jo iät ajat.

Nyt ei pidä ymmärtää, että minulla olisi mitään eronneita vastaan.

Aluksi annettiin ymmärtää Patrickin tienaavan hyvin omassa yrityksessään, jossa kuitenkin joutui matkustamaan paljon, lapsen tultua se ei miellyttänyt Thaisia. En ole tätä pariskuntaa viime aikoina seurannut, mutta eikö Thais pärjää yhtään lapsen kanssa ilman miestään. Heidän varallisuutensa on riippuvainen Patrickin työstä. 

Velipuoli John on hauska ja suorasukainen tyyppi, josta Thais halusi ensi töikseen eroon.

Tarkoitat varmaan että heidän taloudellinen  toimeentulonsa on kiinni miehen työstä. Varallisuus on väärä sana tuohon yhteyteen.

Vierailija
3026/3178 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu on tuo Rickin jatkuva  silmien siristely? Luuleeko sen tekevän jotenkin komeammaksi tms? Myös Jovon tekee tuota välillä. Ehkä se on joku miesten ankkahuuli-poseeraus, ollaan muka mystisiä ja vietteleviä :D

Vierailija
3027/3178 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo thaiis voi tehdä työkseen mitään muuta kuin vartalon esittelyä kiimaisille äijille? Tuo siis Patrickin sanavalinta, ei minun.

Vierailija
3028/3178 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo thaiis voi tehdä työkseen mitään  kuin vartalon esittelyä kiimaisille äijille? Tuo siis Patrickin sanavalinta, ei minun.

Vierailija
3029/3178 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu on tuo Rickin jatkuva  silmien siristely? Luuleeko sen tekevän jotenkin komeammaksi tms? Myös Jovon tekee tuota välillä. Ehkä se on joku miesten ankkahuuli-poseeraus, ollaan muka mystisiä ja vietteleviä :D

Minä olen ajatellut että hällä on huono näkö😁 siltä se ainakin näyttää😁

Vierailija
3030/3178 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tuota Natalieta! "Neljäkymmentävuotias" ja keikistelee kuin mikäkin teini-ikäinen! Minusta se kehumansa uusi ja uljas nenä oli ihan samannäköinen kuin vanha. Ensin kyllä pelkäsin että Natalielle tehdään samanlainen Michael Jackson-nenä kuin Amanille, mutta ei onneksi.

Eikö N saa kirsua kuntoon? Livahti heti Miken luokse muutettuaan kirsukorjaukseen, mies maksoi ja hoivasi. Mike luuli,  että kyseessä hengenvaarallinen kirsuahtauma joka heti korjattava😁

Mike luuli että oli poskiontelon laajennusleikkaus tai vastaava, mutta tämä Nutalie tuli kotiin veistetyn nenän ja huulitäytteiden kera! :D

Ja Mike ihmetteli miksi sairaalasta tuli moninkertainen kymppitonnien lasku perässä, ja naisen nenä ympäryksineen oli oikein kunnon tukevissa kääreissä. Meni sinne siks vaatimalla "kun mun nenä aina tukossa, haluun hoitaa tämän" muttei äänensävynsä sen vähemmän tukkoselta leikkauksen jälkeen kuulostanut.

Mun kahdelle kaverille on tehty nenän avaus "rusautukset" kun heillä ollut kroonisia poskiontelotulehduksia, ja siinä ne puudutti, teki pallolaajennukset eli joka tuntui jossain että ontelossa "rusahti" hieman, eikä sen jälkeen tarvinnut pitää muuta kuin tuppoja nenässä koska tihkui verta aivan kuten tavallinen nenäverenvuoto. Ei nenää varsineen kääritty tukisiteisiin. Suositeltiin että nenää huuhdellaan suolaliuoksella ja käytetään kosteuttavaa nenässuihketta.

Ihmettelin sitäkin kun Natalie valitti ja selitti että aina nuha ja siellä Miken Sequimissä kylmä ja kuiva ilma, mutta totuus löytyy maailman säätilastoja katsomalla että Sequimin talvet on olleet +7 ja -2 välillä, koska lämpimiä merivirtoja valuu Tyynenmeren puolelta sisämaahan, ja siellä voi olla kylmiä päiviä jolloin alimmillaan -8. Natalien Kiovassa talvet olleet -3 ja -10 välillä, ja joskus kylmiä päiviä kun putoaa -20 tai jopa -30 asteeseen.

Vierailija
3031/3178 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ajatellut että hällä on huono näkö😁 siltä se ainakin näyttää😁

Sille taidettu laittaa niin paljon botoxia otsaan, sellaiset botoxin överit, että se otsa alkaa hieman pudota koska lihakset alkaa ilmeisesti "rentoutua liikaa" jos laitetaan suuria annoksia per ruiskeannos. Sama oli sillä Intiaan malli-lakimiehen perässä lähteneellä nelikymppisellä Jenillä jos muistatte kun täällä ihmettelimme että miksi sen silmät on jotenkin painuneen näköiset. Tuosta oli siihen aikaan juttua, siksi muistan ja silloin ajattelin etten uskalla koskaan ottaa tuollaisia aineita jos naama romahtaa...... : )

Vierailija
3032/3178 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darceylläkin on tuota että botox työntää otsaa esiin ja silmät painuu viiruiksi, ja ne siskokset on lisänneet efektiä laitattamalla ne ihon alaiset meso-kiristyslangat jotka kiskotaan kulmakarvan reunoista korkealle ohimoille. Sama Shekinahilla, jos olette huomanneet sen kulmakarvat, viimeksi Pillowtalkissa kun istui Sarperin ja koiran kanssa sängyllä.

Olen tosin kuullut että Suomessa käytettävät botox-pitoisuudet on laimeampia, kun taas Jenkeissä ainetta ruiskitaan helposti liikaa ja jähmetytetään koko kasvot. Niitä pitäisi laittaa varovasti, tarkastella tilannetta ainakin 2 vkoa, minkä jälkeen voidaan lisätä jos tarve, koska sitä ainetta ei saa pois millään, pitää odottaa 3-4 kk jos menee vikaan liika-annosten takia.

Vierailija
3033/3178 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Ja samaan aikaan pää vinossa poseeraus äklö hymy naamalla.

Vierailija
3034/3178 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juliasta joitakin sivuja taaksepäin joku kirjoitti:  " Julia on turhan jyrkkä, antais Brandonin hoitaa välinsä omiin vanhempiinsa ihan rauhassa. Mutta ymmärrän, miksi Julia kokee Bettyn ylittävän rajoja. En ite todellakaan sietäisi, että anoppi (tai kukaan muukaan) pölähtää kotiini omilla avaimillaan ilmoittamatta milloin lystää. Betty on liian päälle käyvä, ei paha ihminen, mutta sosiaaliset antennit ovat kehnot, tai sitten on vaan niin itsekäs, ettei osaa ajatella toisten perspektiivistä asioita. "

Olen samaa mieltä! Ja Brandonin pitäisi olla kypsempi mies ja voisi hoidella asioita äitinsä kanssa jossakin viiksossa. Juliaa ymmärrän oikein hyvin. Minäkään en voisi sietää Bettyä, vaikuttaa minuun häiritsevästi ihan tv-ruudunkin kautta. Aivan liian dominoiva, liian nopea ja tarkka pistämään itsensä ja ajatuksensa joka asiaan Julian ja Brandonin elämässä. Mä olen näkevinäni kuin Betty ei oikein arvostaisi poikansa v enäläi stä vaimoa. Voisko olla niin, että oli unelmoinut jotakin ihan erilaista ainoan poikansa suhteen. Minustakin Betty olisi kamalan raskas anoppina. Etäisyyttä häneen olisi pidettävä, mutta yritettävä kai silti olla kohtelias ja kunnioittavakin. 

Vierailija
3035/3178 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tell alissa kaikilla muilla oli ok mekot. Jopa Panaman pallotissi Jasiminella, niin Darcy tulee 5 numeroa liian pienellä, sen ällöt suonikkaat jättiriipparit oli hirvee! 

Ukkonsakin vois sanoo jotain? 

Vierailija
3036/3178 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Betty esittää sarjassa tiukkapipoista anoppia jolla korkea moraali, mutta on rento ja hupaisa kun kuvaavat Pillow Talkeja joko miehensä tai Brandonin kanssa, ja taisi Juliakin olla joskus mukana.

Jos olisin Betty, minua turhauttaisi tuo ettei Julia ole vaivautunut opettelemaan englantia, ja on aina niin kapinallinen nuori sama minkä asian suhteen. Aina pitää vängätä vastaan ihan periaatteesta, raskasta tuollainen. Aivan kuin Julian oma suloisen herttainen ja lempeä äiti olisi jokseenkin ollut varpaillaan Julian suhteen ettei tiedä mistä tämä pillastuu tai kiivastuu, mutta Betty ja Julian äiti tulivat hyvin toimeen eikä heistä välittynyt mitään pingottuneisuutta tai vaivautuneisuutta.

'Julia näyttää olevan isin tyttö, siis totaalisesti, ja yllättävää kyllä on enemmän miesten kavereina ja lämpenee enemmän miehille, paitsi Jasminen kaveriksi ryhtyi saman tien. Tuokin kertoo paljon ihmisestä että haukkui aikoinaan kaikki muut sarjassa olleet naiset plastikkakirurgian uhreiksi Tell Allissa, mollasi ikävästi ja töksäyttelevästi, mutta nyt on muovisista muovisimman tapauksen eli Jasminen bestistä. Ihan kieroa.

Vierailija
3037/3178 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa tell alissa kaikilla muilla oli ok mekot. Jopa Panaman pallotissi Jasiminella, niin Darcy tulee 5 numeroa liian pienellä, sen ällöt suonikkaat jättiriipparit oli hirvee! 

Osuin kuukausia sitten kommentteihin jonkin mediasivuston alla kun jotkut, ilmeisesti Onlyfans-tilausta kokeilleet miehet, oli kirjoittaneet että Onlyfansissa poseeraavalla ja p-videoilla esiintyvällä vaateliikettä pitävällä viiskymppisellä mammalla SuskiPenttilällä on "liian isot ja kovan näköiset riippuvat silikonit" joiden "päällä iho näytti elottomalta, sinertävältä hämähäkin seitiltä"! Tajusin Tell Allia katsoessa että Darceyllä oli juuri tuollaisena kuvailtu iho silikoniensa päällä.

Vierailija
3038/3178 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia ja Brandon keksi tuon keskenmenojutun omasta päästään jolla pääsevät selittämään miksi äidille ei kerrottu. Siinä raskausjaksossahan kertoivat että yllättyivät kuinka nopeasti raskaus alkoi kun piti olla kohdussa vikaa. Nyt sitten onkin jo monta keskenmenoa.

Vierailija
3039/3178 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkonsa äänestää lopulta jaloillaan kun naiseen ei muu järjen kylväminen auta. Nainen joka näkee vain oman puoskaroidun naaman ja kehon, ja kuvittelee olevansa elävä 25-vuotias barbinukke kun tarkkailee sitä kännykän kuvakäsittelufilttereiden kautta :-o

Vierailija
3040/3178 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ihme, ettei  Georgia haluu seksiä. 

Eukko on jäänyt 90-luvulle jättidaisareineen.

Samoin vaatteet, hyi. Ja niillä on tosi outo sympioosi Staycen kanssa, kumpikin psykiatrille ja erikseen!. 

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi