90 Day Fiance - virallinen vol. 2
Edellinen pitkä ketju hidastelee ja pätkii, joten aloitetaan jatko-osa.
Katsojille kysymys alkuun, mistä 90D-konseptista pidät eniten?
Katso lähetysajat : 90 Päivää Morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3178)
Tai sitten jos me kerran täällä tiedetään mikä Betty on nii varmasti on Julia kuullu myös samat jutut. Mä en ainakaan haluis mun lapsen lähelle alkoholisoitunutta parinvaihtaja mummoa joka tunkee ilman lupaa mun kotiin halusin tai en.
Eukko jopa yritti ajaa Julian pois Julian omasta kodista jossa tää juoppo oli vieraana!
En voi olla puuttumatta. Kohtaus meni kyllä niin, että jälleen kerran Julia ei tykännyt, että appivanhemmat olivat tulleet käymään, kun Julia ei sattunut "olemaan sillä tuulella" ja alkoi huutaa. Ensin Betty ja Ron yrittivät puolustella, mutta eihän Julia kuuntele, sitte
Betty juoppo myönsi ite myöhemmässä jaksossa että joo tuli pieni moka siinä kun olin ajamassa sua pois sun omasta kodista. Että selanen tulkinta sulla sit siitä kohtauksesta. Betty ite myönsi menneensä siinä liian pitkälle.
Thais ja Patrick ovat ilmeisesti uudessa Pariterapiassa? Tuo heidän HEA osuus tuntui olevan pelkkää alustusta sitä varten (tai ainakin pedattiin paikkaa seuraavalle kaudelle).
Voi tuota Natalieta! "Neljäkymmentävuotias" ja keikistelee kuin mikäkin teini-ikäinen! Minusta se kehumansa uusi ja uljas nenä oli ihan samannäköinen kuin vanha. Ensin kyllä pelkäsin että Natalielle tehdään samanlainen Michael Jackson-nenä kuin Amanille, mutta ei onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Voi tuota Natalieta! "Neljäkymmentävuotias" ja keikistelee kuin mikäkin teini-ikäinen! Minusta se kehumansa uusi ja uljas nenä oli ihan samannäköinen kuin vanha. Ensin kyllä pelkäsin että Natalielle tehdään samanlainen Michael Jackson-nenä kuin Amanille, mutta ei onneksi.
Eikö N saa kirsua kuntoon? Livahti heti Miken luokse muutettuaan kirsukorjaukseen, mies maksoi ja hoivasi. Mike luuli, että kyseessä hengenvaarallinen kirsuahtauma joka heti korjattava😁
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten jos me kerran täällä tiedetään mikä Betty on nii varmasti on Julia kuullu myös samat jutut. Mä en ainakaan haluis mun lapsen lähelle alkoholisoitunutta parinvaihtaja mummoa joka tunkee ilman lupaa mun kotiin halusin tai en.
Eukko jopa yritti ajaa Julian pois Julian omasta kodista jossa tää juoppo oli vieraana!
En voi olla puuttumatta. Kohtaus meni kyllä niin, että jälleen kerran Julia ei tykännyt, että appivanhemmat olivat tulleet käymään, kun Julia ei sattunut "olemaan sillä tuulella" ja alkoi huutaa. Ensin Betty ja Ron yrittivät puolustella, mutta eihän Julia kuuntele, sitte
Betty juoppo myönsi ite myöhemmässä jaksossa että joo tuli pieni moka siinä kun olin ajamassa sua pois sun omasta kodista. Että selanen tulkinta sulla sit siitä kohtauksesta. Betty ite myönsi menneensä siinä liia
Ei ole voinut myöntää sellaista, mitä ei ole tapahtunut. Betty ja Ron ovat kylläkin ihmetelleet aina näitä Julian raivokohtauksia ja pyytäneet selitystä, mutta sitä eivät ole koskaan saaneet. Ron ihmetteli yhdessä jaksossa, että Julian ongelmat ovat jollain syvemmällä tasolla, muuten ei voi ymmärtää. Yksi syy voi olla Julian vanhempien avioero, haluaa esittää vanhempansa edelleen pariskuntana. Kummallakin vanhemmalla on erilliset elämät, eikä ole kerrottu, kuinka kauan sitten ovat eronneet. Onko Julia heidän ainoa yhteinen lapsensa, onko jommalla kummalla ollut uusi perhe jo pitkän aikaa ja Julia ei ole tuntenut kuuluvansa kumpaankaan? Julian käytös kielii omien vanhempiensa huomion puutteesta, - on minun diagnoosini.
Bettyllä ja Ronilla on aihetta epäillä Brandonin ja Julian suhteen kestävyyttä, samaa mieltä olen itsekin. Julia on uhkaillut avioerolla monta kertaa aivan mitättömistä syistä. Ihmettelen Brandonin hyväntahtoisuutta.
On myös loukkaavaa leimata itselleen tuntematon henkilö alkoholistiksi, miten sen perustelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö N saa kirsua kuntoon? Livahti heti Miken luokse muutettuaan kirsukorjaukseen, mies maksoi ja hoivasi. Mike luuli, että kyseessä hengenvaarallinen kirsuahtauma joka heti korjattava😁
Mike luuli että oli poskiontelon laajennusleikkaus tai vastaava, mutta tämä Nutalie tuli kotiin veistetyn nenän ja huulitäytteiden kera! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia ja hänen pregMancynsä🙄 Onkohan hänellä paha lukihäiriö? Ja kuullun ymmärtämisen vaikeus?
Kun Julia ja Brandon olivat muuttaneet omilleen, Julialla oli suuret suunnitelmat saada töitä. Brandon yritti varovasti sanoa, että sinun kielitaitosi ei ole riittävä niihin töihin mitä haki. Näytettiin joku työhaastattelu, kielitaitoon tyssäsi. Jonkun tanssitytön homman sai, mistä Brandon ei tykännyt, mitä on tehnyt sen jälkeen työkseen? Puhuminen kehittyisi parhaiten työympäristössä, kannattaisi myös lukea enemmän.
Yhdessä kohtauksessa ne pakkasi pieniin pahvilaatikoihin jotain koiratuotteita, ja laatikoissa oli koiran piirroskuvaa ym. Onko niillä koiraboksipalvelu, että tilaajat saa kuukausittaisia bokseja koirilleen joissa herkkuja ja leluja?!?
Vierailija kirjoitti:
Natalie-parka. Esitti Mikelle ensitreffeillä Kiovassa urheilullista, juoksulenkeillä käyvää naista. Siinä Single-jaksossa Floridassa golfin opetteleminen oli naurettavaa pyllistelyä liian lyhyessä hameessa, jne. Tell All-jaksoissa ei osaa kävellä korkokengillä, jos olette huomanneet? Natalie "koukkii" polvet koukussa. Minusta on surullista kuitenkin, että vieraaseen maahan lähtee kaukaa hakemaan jotain epärealistista unelmaelämää.
Miten näiden onnenonkijoiden loppupeleissä käy, kun tuotantoyhtiöllä heille ei enää ole mitään käyttöä, eikä ole mitään osaamista tai koulutusta hankkia elatusta itselleen. Ikä tulee vastaan, eläkettä ei ole, eikä seksilläkään kohta enää myy. Millä Natalie hoitaa ikääntyvän äitinsä, sitä miljonääriä valkoisella ratsulla pelastamaan ei ilmesty.
Minusta Julian enkku on mennyt vaan huonompaan suuntaan kun nyt kuuntelee sitä Tell Allissa. Itse en kyllä pystyisi elämään parisuhteessa henkilön kanssa, jonka puhetta olisi noin vaikea ymmärtää ja joka puhuisi noin alkeellisesti.
Vastaankin itselleni, googlen haulla tuli tämä instagram-sivu esiin missä Julia 55 viikkoa eli vuosi sitten mainosti koirabokseja! Kingdom for Dogs.
Onko tuo Julian ensimmäinen ns. oikea työ tuolla Jenkeissä? Ei siihen mennytkään kuin 7 vuotta tai jotain.
https://www.instagram.com/p/DE5DNxUOFvB/?hl=en
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tuli mieleen, että mikä nenäongelma silloin korjattiin? Tuli kalliiksi, Mike maksoi ja muija tuli kotiin kiukuttelemaan ja vaatimaan Mikeltä passaamista. Sulkeutui makkariin potemaan ja vaati Mikeä tuomaan itselleen ruokaa, ilmoitti sitten, että voit mennä, hän haluaa olla rauhassa, - pimeässä huoneessa. Miken äiti oli alusta alkaen oikeassa Nataliesta. Kannattaisi noiden poikien uskoa äitejään. Äidit näkee heti.
Samoin Betty, Jovin äiti, ja moni muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ainakin häiritsee ikuinen lasin kädessä pitäminen.
Lasi kädessä on Kenny ja Armando, Veronicalla ja Timillä isoissa pillimukeissa drinksut, Emilyn jättimukista et tiedä, mitä siellä on, Robin ja Anney joivat viiniä ja olutta ennen Anneyn viimeistä raskautta
Tim on absolutisti! Ei juo ollenkaan alkoholia.
Mutta Veronicapa juo, olipa kerrankin samanlaiset drinksut ja Tim ilmoitti sen juotuaan, että maistui liikaa alkoholilta. Tim on myös juonut kuoharia niillä muilla treffeillään, mutta nauttii harvoin ja hillitysti. Se on OK.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Julian enkku on mennyt vaan huonompaan suuntaan kun nyt kuuntelee sitä Tell Allissa. Itse en kyllä pystyisi elämään parisuhteessa henkilön kanssa, jonka puhetta olisi noin vaikea ymmärtää ja joka puhuisi noin alkeellisesti.
Voi johtua siitä, jos ainoat ystävyyssuhteet ovat omalla äidinkielellä. Seuraa vain venäjänkielisiä uutisointia, tms. Brandon on tottunut Julian kommunikointiin. Julian artikulointiin on lisääntynyt tuo hampaiden välistä epäselvä puheentapa.
Vierailija kirjoitti:
Thais ja Patrick ovat ilmeisesti uudessa Pariterapiassa? Tuo heidän HEA osuus tuntui olevan pelkkää alustusta sitä varten (tai ainakin pedattiin paikkaa seuraavalle kaudelle).
Mikä se Thaisinkin perhekuvio oikeasti on? Isästä on tehty jumalasta seuraava, mikä on ollut äidin osuus tyttären kasvatuksessa, - eronneethan ne olleet jo iät ajat.
Nyt ei pidä ymmärtää, että minulla olisi mitään eronneita vastaan.
Aluksi annettiin ymmärtää Patrickin tienaavan hyvin omassa yrityksessään, jossa kuitenkin joutui matkustamaan paljon, lapsen tultua se ei miellyttänyt Thaisia. En ole tätä pariskuntaa viime aikoina seurannut, mutta eikö Thais pärjää yhtään lapsen kanssa ilman miestään. Heidän varallisuutensa on riippuvainen Patrickin työstä.
Velipuoli John on hauska ja suorasukainen tyyppi, josta Thais halusi ensi töikseen eroon.
Tim taisi mainita ettei enää juuri juo, eikä tainnut juoda 90D Hunt for Lovessakaan.
Muttei mikään totaalikieltäytyjä ole ollut. Eräs syy taisi olla dieetti kun halusi laihtua ja kävi lääkärillä jossain vanhemmassa Diariesissa jos oikein muistan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se brandonin äiti on kyllä kauhuanoppi,ei luota yhtään että poikansa tietää mitä tekee.Minä paiskasin tuommoisen anopin mäkeen.
Uskon, että niin tekisit, mutta Julia oli hyvin nuori Amerikkaan muuttaessaan. Hyvin nuori ja taitamaton monessa asiassa, eikä kielitaitokaan ollut riittävän hyvä. Mutta asenne oli heti kuin murkkuikäisellä, minä tiedän, minä osaan, ei minua tarvitse neuvoa. Jostain kun suuttui, paiskasi oven perässään kiinni, mistään ei osannut kiittää. Jos keskusteltiin yhtään asioista, mitkä ei Juliaa miellyttänyt, hän marssi tiehensä. Hehän asuivat ensin Brandonin kotona, vanhemmat sanoivat, minun taloni, minun sääntöni. Niin se kuule menee joka paikassa.
Olisi varmaan aika monelle järkytys, että unelmien amerikkalainen sulhanen paljastuukin peräkammarin pojaksi. Aika kamala tilanne silloin alussa.
Ei onnistu lainaaminen, mutta miksi täällä joku kirjottaja puolustelee Bettyä? Katso ite se jakso uudestaan jossa betty myönsi ajaneensa Juliaa pois sen omasta kodista hus hus ja heilutti kättä. Betty ite myönsi että teki niin ja sä täällä väität ettei tollasta ikinä tapahtunut. Millä suodatin laseilla sä tätä katot ja pakko kysyä että taitaa sulle maistua se alko liiankin kanssa kun noin vänkäät ettei joku alkon suurkuluttaja ole juoppo.
Jos et tienny niin jenkit näkee näitä ihmisiä ihan livenä, on nähnyt miten paljon toi parinvaihtaja mummeli vetää viiniä kaksin käsin ja sekö ei oo ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku avata tuota Amerikan terveydenhuoltoa, kun Lizillä on syöpä... Ei töissä ollut, eli ei työnantajan vakuutusta. Kuitenkin hoidetaan ok. Kun aina sanotaan, että jos ei ole rahaa tai vakuutusta, kallista on hoidot. Onko? Miten se menee siellä?
Ei siellä syöpääkään jätetä hoitamatta vaikkei kalliita vakuutuksia olisi. Mutta kuntapuolella on varmasti pitemmät jonot. Noin nuoren ihmisen syöpä kyllä pitäisi päästä kiireellisyysjonoon. Munasarjasyövällä on huono ennuste.
Mikähän tässä on aikajana. Mietin vaan, että hiukset ei näytä peruukilta ja ovat aika pitkät. Kun kuitenkin kemoterapiaa saanut ja siitä huonosti voinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku avata tuota Amerikan terveydenhuoltoa, kun Lizillä on syöpä... Ei töissä ollut, eli ei työnantajan vakuutusta. Kuitenkin hoidetaan ok. Kun aina sanotaan, että jos ei ole rahaa tai vakuutusta, kallista on hoidot. Onko? Miten se menee siellä?
Ei siellä syöpääkään jätetä hoitamatta vaikkei kalliita vakuutuksia olisi. Mutta kuntapuolella on varmasti pitemmät jonot. Noin nuoren ihmisen syöpä kyllä pitäisi päästä kiireellisyysjonoon. Munasarjasyövällä on huono ennuste.
Mikähän tässä on aikajana. Mietin vaan, että hiukset ei näytä peruukilta ja ovat aika pitkät. Kun kuitenkin kemoterapiaa saanut ja siitä huonosti voinut.
Lizin instagaramissa, että syöpä uusiutunut.