90 Day Fiance - virallinen vol. 2
Edellinen pitkä ketju hidastelee ja pätkii, joten aloitetaan jatko-osa.
Katsojille kysymys alkuun, mistä 90D-konseptista pidät eniten?
Katso lähetysajat : 90 Päivää Morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3178)
Vierailija kirjoitti:
Miettiny myös että onkohan tuon Julian ja Brandonin äidin riidat ja etteivät muka oikein tuu toimeen, niin käsikirjotettua huttua vaan? Sekin mahollista.
Tai sitten jos me kerran täällä tiedetään mikä Betty on nii varmasti on Julia kuullu myös samat jutut. Mä en ainakaan haluis mun lapsen lähelle alkoholisoitunutta parinvaihtaja mummoa joka tunkee ilman lupaa mun kotiin halusin tai en.
Eukko jopa yritti ajaa Julian pois Julian omasta kodista jossa tää juoppo oli vieraana!
Vierailija kirjoitti:
Seuraavassa Tell All-jaksossa näkyi taas olevan Stacey ja Florian. Miksi ihmeessä? Eikö Darcey pääse tarpeeksi vauhtiin vollottamaan ilman niitä? Julialla on kyllä jotain perustavanlaatuista inhoa appivanhempiinsa, Elizabeth sanoi hyvin, että ota nyt vaan vastaan kaikki apu, minkä tarjoavat, niin saat nukkuakin välillä ja kyllä siellä muidenkin äitien kulmat kohosivat Julian kovien mielipiteiden takia. En kyllä ymmärrä, mitä pahaa Brandonin vanhemmat ovat hänelle tehneet, - vai ovatko "liian amerikkalaisia".
Minua ainakin häiritsee ikuinen lasin kädessä pitäminen.
Darceystä tulee mieleen meidän tuksu,kaamean näköisesti laitetut naiset ilm luulevat olevansa kauniita,mistähän peilistä katsovat itseään.
Se brandonin äiti on kyllä kauhuanoppi,ei luota yhtään että poikansa tietää mitä tekee.Minä paiskasin tuommoisen anopin mäkeen.
Päiväkirjat- sarjasta : Natalien äiti on kasvoiltaan jännä, olisikohan kiristetty naamaa? Silmäluomet myös hyvin sileät.
Natalien suunnittelee nenäleikkaukseen menoa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sheenan vanhemmat ja sisko on normaaleja ihmisiä ketkä pyörittää menestyvää hotellia Filippiineillä, eivätkä tosiaan tarvitse Sheenan rahoja :D Mulle tuli niiden hotellirakennuksesta mikä oli sen kyseisen läänin suurin ilmakuvia katsellessa, se edellisen kauden Maailmalla-sarjam Indonesiasta kuvauksia varten lainattu iso valkoinen kivinen ja palatsimaiseksi rakennettu korkea ja keskeneräinen kaupungintalo missä rääkyjänaisen vanhemmat piti muka banaanilastu-tehdastaan! :D
Miksi Sheena sitten sanoi lähettäneensä rahansa vanhemmilleen?
Tätä minäkin hieman ihmettelen 🤔. Kuvio ei nyt ihan täsmää. Se kyllä on ihan totta, että filippiiniläisessä kulttuurissa täysi-ikäiset lapset auttavat vanhempiaan taloudellisesti, mutta kun Sheenan vanhemmat ovat varakkaan oloisia ja jos hotellinkin omistavat, niin eivät he ihan köyhiä voi olla... Peitetarina rakoilee pahasti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavassa Tell All-jaksossa näkyi taas olevan Stacey ja Florian. Miksi ihmeessä? Eikö Darcey pääse tarpeeksi vauhtiin vollottamaan ilman niitä? Julialla on kyllä jotain perustavanlaatuista inhoa appivanhempiinsa, Elizabeth sanoi hyvin, että ota nyt vaan vastaan kaikki apu, minkä tarjoavat, niin saat nukkuakin välillä ja kyllä siellä muidenkin äitien kulmat kohosivat Julian kovien mielipiteiden takia. En kyllä ymmärrä, mitä pahaa Brandonin vanhemmat ovat hänelle tehneet, - vai ovatko "liian amerikkalaisia".
Minua ainakin häiritsee ikuinen lasin kädessä pitäminen.
Lasi kädessä on Kenny ja Armando, Veronicalla ja Timillä isoissa pillimukeissa drinksut, Emilyn jättimukista et tiedä, mitä siellä on, Robin ja Anney joivat viiniä ja olutta ennen Anneyn viimeistä raskautta, ym. Sen perusteella ei voi ketään juoppona pitää. Betty tarvitsisi ihotautilääkärin hoitoja kasvoilleen, - ehkäpä käykin jo hoidoissa, muuten hän ei alkkikselta vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Se brandonin äiti on kyllä kauhuanoppi,ei luota yhtään että poikansa tietää mitä tekee.Minä paiskasin tuommoisen anopin mäkeen.
Uskon, että niin tekisit, mutta Julia oli hyvin nuori Amerikkaan muuttaessaan. Hyvin nuori ja taitamaton monessa asiassa, eikä kielitaitokaan ollut riittävän hyvä. Mutta asenne oli heti kuin murkkuikäisellä, minä tiedän, minä osaan, ei minua tarvitse neuvoa. Jostain kun suuttui, paiskasi oven perässään kiinni, mistään ei osannut kiittää. Jos keskusteltiin yhtään asioista, mitkä ei Juliaa miellyttänyt, hän marssi tiehensä. Hehän asuivat ensin Brandonin kotona, vanhemmat sanoivat, minun taloni, minun sääntöni. Niin se kuule menee joka paikassa.
Onko suuresti eroa, jos sanoo jotakuta "hirveäksi ihmiseksi" tai "mulkuksi". Niinhän Loren ja Aleksei vähättelivät sanomisiaan, sanoivat dickiksi...
Kaikki naisethan on moralisoineet Andreita ja olleet vihaisia siitä, että se ei nöyristele naisia kuten niin moni muu mies sarjassa. Säälitään Elisabetia jne vaikka se vaikuttaa ihan tyytyväiseltä mieheensä eikä tunnu olevan hellan ja nyrkin välissä. Aleksei on mielestäni falskimman oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että niin tekisit, mutta Julia oli hyvin nuori Amerikkaan muuttaessaan. Hyvin nuori ja taitamaton monessa asiassa, eikä kielitaitokaan ollut riittävän hyvä. Mutta asenne oli heti kuin murkkuikäisellä, minä tiedän, minä osaan, ei minua tarvitse neuvoa. Jostain kun suuttui, paiskasi oven perässään kiinni, mistään ei osannut kiittää. Jos keskusteltiin yhtään asioista, mitkä ei Juliaa miellyttänyt, hän marssi tiehensä. Hehän asuivat ensin Brandonin kotona, vanhemmat sanoivat, minun taloni, minun sääntöni. Niin se kuule menee joka paikassa.
Sinä taidat olla itse vielä itse hyvin nuori, (tämä kommentti tuolle kauhuanopista kirjoittaneelle). Voihan olla, että jaksojen edetessä Bettystä kuoriutuu toisenlainen käsitys, mutta ainakin äitienpäiväjaksossa kaksin Brandonin kanssa hän vaikutti erittäin hauskalta ja lämpimältä luonteelta.
Jotenkin en tykkää tuosta Thaisin ja Patrickin Diaries "storylinestä"... Jotenkin vaikuttaa niin väkisin keksityltä. Mielestäni Patrick ei vaikuta semmoiselta mieheltä, joka ei esim avaa vaimolle ovea vaan istuu sohvalla murjottamassa ja urputtaa kun vaimo tulee kotiin että mitä sä taas ostelit jne. Toki jos rahasta on tiukkaa (niinkun varmaan monessa taloudessa tällä hetkellä, ainakin täällä Suomessa) niin kyllä siitä pitää voida puhua, ja molempien puolisoiden tulee se ottaa toiminnassaan huomioon.
Samoin myös Emilyn ja Koben "ongelmat" tuntuu vähän väkisin väännetyltä. Varmasti joissakin perheissä on vanhempien välillä eripuraa lasten kasvattamisesta, mutta jotenkin tuntui vähän teennäiseltä nämä...
Lasi kädessä on Kenny ja Armando, Veronicalla ja Timillä isoissa pillimukeissa drinksut, Emilyn jättimukista et tiedä, mitä siellä on, Robin ja Anney joivat viiniä ja olutta ennen Anneyn viimeistä raskautta, ym. Sen perusteella ei voi ketään juoppona pitää. Betty tarvitsisi ihotautilääkärin hoitoja kasvoilleen, - ehkäpä käykin jo hoidoissa, muuten hän ei alkkikselta vaikuta.
-> Kovaa on alkkiksen puolustelu. Mitenkähän lie alkonkäyttösi laita?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin en tykkää tuosta Thaisin ja Patrickin Diaries "storylinestä"... Jotenkin vaikuttaa niin väkisin keksityltä. Mielestäni Patrick ei vaikuta semmoiselta mieheltä, joka ei esim avaa vaimolle ovea vaan istuu sohvalla murjottamassa ja urputtaa kun vaimo tulee kotiin että mitä sä taas ostelit jne. Toki jos rahasta on tiukkaa (niinkun varmaan monessa taloudessa tällä hetkellä, ainakin täällä Suomessa) niin kyllä siitä pitää voida puhua, ja molempien puolisoiden tulee se ottaa toiminnassaan huomioon.
Samoin myös Emilyn ja Koben "ongelmat" tuntuu vähän väkisin väännetyltä. Varmasti joissakin perheissä on vanhempien välillä eripuraa lasten kasvattamisesta, mutta jotenkin tuntui vähän teennäiseltä nämä...
Brassitytöt ovat mielestään sellaisia prinsessoja, että heitä pitää jatkuvasti ihailla ja palvella.
Emily on oma lajinsa, tainnut jäädä itse ikuiseksi lapseksi, vanhemmilla oli kova työ saada se talostaan ulos.
TellAllissa Karalla selvästi huulitäytteet, suu muuttanut muotoaan. Karalla on aika terävät piirteet ja ohuet huulet, se oli osa hänen persoonaansa.
Nyt hän näyttää persoonattomalta kuin olisi tekoälyllä tehty. Miksi naiset eivät arvosta oman aidon persoonansa lumoa??
Vierailija kirjoitti:
Onko suuresti eroa, jos sanoo jotakuta "hirveäksi ihmiseksi" tai "mulkuksi". Niinhän Loren ja Aleksei vähättelivät sanomisiaan, sanoivat dickiksi...
Kaikki naisethan on moralisoineet Andreita ja olleet vihaisia siitä, että se ei nöyristele naisia kuten niin moni muu mies sarjassa. Säälitään Elisabetia jne vaikka se vaikuttaa ihan tyytyväiseltä mieheensä eikä tunnu olevan hellan ja nyrkin välissä. Aleksei on mielestäni falskimman oloinen.
Ainakin minulle sillä on isokin ero. M-kku tai v-pää on lievempiä kuin hirveä ihminen. Itse käytän hirveää ilmaisua todella harvoin ja silloin pitää olla todella paha tyyppi, sitä ei kevyesti heitellä. Andrei on sellainen miehinen mies ja joutunut koville Libbyn perheen kanssa, joka on todella riitaherkkää porukkaa ja se tarttunut Libbyynkin, mutta Andrein kanssa vetävät yhtä köyttä aina. Andrei on kyllä kuumakalle. Alex on myös suoraselkäinen ja jo ammattinsa vuoksi rauhallinen tyyppi, pitää vaimonsa puolia aina, eikä haasta riitaa. Vielä yksi ero amerikkalaisiin, yleissivistys on näillä eurooppalaisilla miehillä parempi.
Vierailija kirjoitti:
Andrei on machojuntti nro 1. Libby saa olla tyytyväinen mieheensä, paitsi on happamampi enemmän ja enemmän. Andreista en pitänyt alunperinkään, Libbysta pidin. Enää en pidä Libbysta, yli-ikäinen mean girl siitä sukeutui.
Vierailija kirjoitti:
TellAllissa Karalla selvästi huulitäytteet, suu muuttanut muotoaan. Karalla on aika terävät piirteet ja ohuet huulet, se oli osa hänen persoonaansa.
Nyt hän näyttää persoonattomalta kuin olisi tekoälyllä tehty. Miksi naiset eivät arvosta oman aidon persoonansa lumoa??
Kara oli alussa ihan nätti, sievä, hauskan näköinen ja vähän kova tyyppi. Siitä juhlimisestahan niillä oli erimielisyyttä heti alussa, jotkut Karan omat ystävätkin siitä sanoivat. Karalla oli muistaakseni myös kompleksi, koska on Guillarmoa vanhempi, oliko se 5-6 vuotta, ja alussa oli hyvin mustasukkainen itse. Mikä juttu se oli, että Kara esiintyi vihjailevalla videolla muka laulajan uraansa edistääkseen. Videolla kiehnäsi ja suuteli Jamalin kanssa ja oliko siinä myös Rob. Pojathan tekevät nyt viihdevideoita Joshin firman kautta, mutta ei kait Kara kuvittele yli kolmekymppisenä enää lyövänsä läpi jenkkimarkkinoilla, kun eihän se laulutaitokaan kummoinen ole. Guillarmo on Karan "uran" suhteen ihan oikeassa, pelkkää ajan ja rahan tuhlausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettiny myös että onkohan tuon Julian ja Brandonin äidin riidat ja etteivät muka oikein tuu toimeen, niin käsikirjotettua huttua vaan? Sekin mahollista.
Tai sitten jos me kerran täällä tiedetään mikä Betty on nii varmasti on Julia kuullu myös samat jutut. Mä en ainakaan haluis mun lapsen lähelle alkoholisoitunutta parinvaihtaja mummoa joka tunkee ilman lupaa mun kotiin halusin tai en.
Eukko jopa yritti ajaa Julian pois Julian omasta kodista jossa tää juoppo oli vieraana!
En voi olla puuttumatta. Kohtaus meni kyllä niin, että jälleen kerran Julia ei tykännyt, että appivanhemmat olivat tulleet käymään, kun Julia ei sattunut "olemaan sillä tuulella" ja alkoi huutaa. Ensin Betty ja Ron yrittivät puolustella, mutta eihän Julia kuuntele, sitten Betty huiskaisi kädellään merkiksi, että antaa olla ja olivat lähtemässä Ronin kanssa. Betty viittasi eteiseen päin ja Ron alkoi seurata perässä. (Näin minä sen tulkitsin) Siitä Julia kehitti, että käden heilautus viittasi Julian ulos heittämistä omasta kodistaan ja ryntäsi pihaovesta ulos parkumaan. Draamakuningatar, ilmankos viihtyy Jasminen kanssa. Ihmettelen Brandonin kärsivällisyyttä tämän kiukkupussin kanssa.
Mun mielestä Natalie on ihan tämän näköinen
Kim Mcguire wikipedia. Vitunidioottipalsta ei anna linkata Wikipedian linkkiä tänne🙄
Täsmäälleen tuon näköinen kun kirjoittaa tuon nimen wikiin niin heti tulee kys hlön kuva näkyviin.
Evoluutiobiologisten havaintojen mukaan miehet valitsevat vaimokseen naisen, joka muistuttaa heidän äitiään. Taitaa olla käsikirjoitettua huttua kaikki. Brandon ja vanhempansa ovat ihania terveen tuntuisia ihmisiä, kyllä tuo miniä perheeseen sopii.
Näissä käsiksissä kehitellään karmeita draamoja juuri anopin ja miniän välillä. Jostakin syystä?
ps. Miniäni on hieno ihminen, olen hyvin onnellinen, koska poikani on niin rakas minulle.
Isäni oli muuten jääräpää :D