Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 Day Fiance - virallinen vol. 2

Vierailija
01.10.2025 |

Edellinen pitkä ketju hidastelee ja pätkii, joten aloitetaan jatko-osa.

Katsojille kysymys alkuun, mistä 90D-konseptista pidät eniten?

Mikä on paras 90D-sarjoista?

Vaihtoehdot

Kommentit (2625)

Vierailija
2561/2625 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gino syystäkin  katkera mutta jotenkin tämä ettei muka niin hyvänä hehe naureskelevana tyyppinä oikein paljasta omaa puoltaan asioista. Jotenkin keskittyy vaan ja ainoastaan syyllistään jasminea.. Kun mun mielestä jotenkin näki ilmeestä että ei se sukulaismies joka oli jassun puolella täysin paskaa puhunu. Onko mahdollisesti gino tehny kusiset aluksi jossain mutta nyt vaan laskelmoidusti  the good guyn roolissa koska hänhän ei nyt kovin paljon mahdollisesti suosiossa ole monesti ollut elämänsä aikana. 🧐 tämä on vain mun ajatus.. Ehkä harhainen mut joo 

Vierailija
2562/2625 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin et tuli miinus. Mutta ei se mitään minä ajattelen näin ja muut on sitten muuta mieltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2563/2625 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gino on vwitun ärsyttävä.

Jep. Ja tuo miten karjui kaulasuonet pullistellen Jasminelle ja ihan tärisi vihasta kädet tiukasti nyrkissä. Hän on varmasti jollain autismikirjolla. Olen nähnyt autismipiirteisen ihmisen suuttuvan, ja se näytti juurikin tuollaiselta... Toisaalta hänen vihansa on tosi patoutunutta kyllä, eikä ihme.

Jasminen pimeä pirullinen puoli näytti taas hampaansa 👹. Nää kaksi on niiin toksisia...

Vierailija
2564/2625 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun Tell Allissa on Darceyn ja Georgin asiat käsittelyssä, se toinen sotkunaama lyllertää paikalle ties monettako kertaa vastailemaan jonninjoutaviin kysymyksiin siskostaan. Kukaan ei jaksa noita kuvatuksia katsoa eikä kiinnosta heidän asiansa pätkän vertaa. Mutta näitähän varmasti kierrätetään mukana kaudesta ja ohjelmasta toiseen, hamaan tappiin asti. Huoh. 😮💨

Vierailija
2565/2625 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa tell all porukasta yritti saada ginoa luopumaan aikeistaan mutta minun mielestäni Gino on oikeassa ajaessaan omaa asiaansa. Jos kokee tulleensa rakkaus huijatuksi niin mielestäni on oikein silloin katsoa asia loppuun asti eikä päästää huijaria kuin koiraa veräjästä.

Samaa mieltä, Ginolla on oikeus pitää puoliaan.

Vierailija
2566/2625 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku jo katselee Tell All toista jaksoa, mikä ei vielä tv:n tahdissa katsojille näy.  - Mulla tv TLC:ssä just menossa Päiväkirjat-jakso. Ja tv:ssä klo 22 tulee Rakkautta etsimässä, jakso 1. Nyt en muista, koska Tell All tulee seuraavan kerran. 

Vierailija
2567/2625 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairasta touhua tuolla usassa tuo että jos toinen haluaa erota mutta toinen ei suostu, niin se joka haluais erota joutuu maksaan sen toisen elämisen kun toinen ei suostu allekirjottaa avioeropapereita... 

Ja nyt kun Matt on jättäny Jasminen ja jos kerta Jasmine on edelleen virallisesti avioliitossa Ginon kanssa, niin joutuukohan tuossakin tilanteessa tosiaan Gino maksamaan Jasminen elämisen ja elatusta kenties sille Jasminen lapsellekin vaikka se ei Ginon ookaan?

Siis ei vaan mee mun tajuntaan. Voiko Jasmineki vaan loisia vaikka loppu elämän menemättä töihin ja joku exä loppuelämän elättää sitä ja sen lasta?

Eikö sillä Mattilla oo mitään velvollisuuksia vaikka se on virallisesti Jasminen lapsen isä?

Jos joku näistä kiemuroista paremmin tietää niin kertokaa.

Näin se ikävä kyllä on, etenkin näiden tuontimorsiamien kyseessä ollessa. Jopa eron jälkeen on vastuussa tuomastaan, ellei toinen pysty elättämään itseään. Jos Gino ja Jasmine ovat edelleen naimissa, Gino joutuu elättämään naisen ja lapsen, vaikkeivät asuisi yhdessä. Matt voi osallistua lapsen elatukseen, mutta laillista velvollisuutta ei ole. 

Vierailija
2568/2625 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku jo katselee Tell All toista jaksoa, mikä ei vielä tv:n tahdissa katsojille näy.  - Mulla tv TLC:ssä just menossa Päiväkirjat-jakso. Ja tv:ssä klo 22 tulee Rakkautta etsimässä, jakso 1. Nyt en muista, koska Tell All tulee seuraavan kerran. 

Tell all  kakkos osa tulee  vasta tiistaina klo. 21 TLC 

Vierailija
2569/2625 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gino syystäkin  katkera mutta jotenkin tämä ettei muka niin hyvänä hehe naureskelevana tyyppinä oikein paljasta omaa puoltaan asioista. Jotenkin keskittyy vaan ja ainoastaan syyllistään jasminea.. Kun mun mielestä jotenkin näki ilmeestä että ei se sukulaismies joka oli jassun puolella täysin paskaa puhunu. Onko mahdollisesti gino tehny kusiset aluksi jossain mutta nyt vaan laskelmoidusti  the good guyn roolissa koska hänhän ei nyt kovin paljon mahdollisesti suosiossa ole monesti ollut elämänsä aikana. 🧐 tämä on vain mun ajatus.. Ehkä harhainen mut joo 

Mä tuolla aiemmin kirjotin ihan samaa. Tässä on takana kyllä muutakin kun mitä meille on näytetty. Gino on satavarmasti tehnyt jotain paskaa joka sai sen omat sukulaiset sitä vastaan. Ja nähtiinhän me se et Gino piti Jassua liki vankina kun mihkään ei voi mennä ilman autoa ja tää runkku istu pelaamassa eikä suostunu Jassua viemään minnekään. Se vanha kylä tai mikä olikaan minne Matt Jassun vei oli ihan siinä lähellä mutta sinnekään ei Gino koskaan Jassua ollut vieny. Jassuhan sille sanoi siinä huoltoaseman pihalla että sä sadisti nautit kun saat alistaa naisen sillä että se joutuu kerjäämään sulta että pääsee ees talosta ulos ja runkku vaan virnuili. Selkee narsku sadisti. Viat ne on Jassulla ja isot onkin mutta Gino ei oo mikään viaton uhri! Kaukana siitä. 

Vierailija
2570/2625 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yara siis hoiti hommansa hienosti, nyt haluaa saada äitinsä luokseen. Natalie yritti Miken kanssa samaa, mietinkin miksi aneli suorastaa rukoili MIkeä tekemään lapsukaisen.  Eroon ei suostunut, onneksi Mike piti päänsä. 

Vierailija
2571/2625 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea kauhistusta Sophie onkaan edelleen itselleen tehnyt? Miten nuo kasvotkin aivan eri. Missä tehtaillaan kasvojenvaihtoja. Minusta hän oli alunperin nätimpi! 

Vierailija
2572/2625 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla edellä mainittiin Matt. Tarvii muistaa, että Matt kosi narusormuksella Jasminea, mutta Jasmin ei suostunut. Siksi, Matt ei voi sen kummemmin osallistua. Hmm?

Vierailija
2573/2625 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nykyisin paljon käytössä sana 'uhriutua', 'uhriutuminen. Mulle on lopulta vähän epäselvää, mitä se lopulta tarkoittaa. Miksi siihen ilmaisuun ollaan yleensäkin niin kiinnytty, siis yleisesti muuallakin mediassa. Siitä on tullut vähän kuin lyömäase ja sellainen mitätöintiväline muita ihmisiä kohtaan. 

Vierailija
2574/2625 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ky  llä  Suomessa ainakin lain mukaan  jos naimissa  oleva nainen saa  lapsen,  se    lapsi  on aviomiehen   lapsi. Jopa eron  jälkeen   synynyt on kymmenen kuukautta vielä ero jälkeen  aviomiehen  lapsi.   Merkataan siis sen  entisen miehen   verokirjaan.   Vasta  oikeudenkynnissä  voidaan  isyys vahvistaa  toiselle  miehelle jos  löytyy todisteet  siihen. Kuitenkin  sin on omat  ongelmansa. Vo olla  hankalaa.

Vierailija
2575/2625 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ky  llä  Suomessa ainakin lain mukaan  jos naimissa  oleva nainen saa  lapsen,  se    lapsi  on aviomiehen   lapsi. Jopa eron  jälkeen   synynyt on kymmenen kuukautta vielä ero jälkeen  aviomiehen  lapsi.   Merkataan siis sen  entisen miehen   verokirjaan.   Vasta  oikeudenkynnissä  voidaan  isyys vahvistaa  toiselle  miehelle jos  löytyy todisteet  siihen. Kuitenkin  sin on omat  ongelmansa. Vo olla  hankalaa.

Näin se taitaa mennä. Siinäpä sitten jatketaan onnellista perhe-elämää ja kasvatetaan näistä lapsista onnellisia kansalaisia :(

Vierailija
2576/2625 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On nykyisin paljon käytössä sana 'uhriutua', 'uhriutuminen. Mulle on lopulta vähän epäselvää, mitä se lopulta tarkoittaa. Miksi siihen ilmaisuun ollaan yleensäkin niin kiinnytty, siis yleisesti muuallakin mediassa. Siitä on tullut vähän kuin lyömäase ja sellainen mitätöintiväline muita ihmisiä kohtaan. 

Uhriutuminen tarkoittaa uhriuden sepittämistä tai liioittelua. Syynä voi olla väärinkäytösten oikeuttaminen, manipulointi, huomionhaku tai vastuun välttely. HUSin psykiatrian linjajohtajan Jan-Henry Stenbergin mukaan uhriutuminen voi olla vallankäytön väline silloin, kun siihen ei ole todellista aihetta.

Todellinen uhri on joku, joka on kärsinyt, loukkaantunut, vahingoittunut tai kuollut joko toisen toimien, sairauden tai sattuman seurauksena.

Eli kerjätään sääliä, huomiota, kaikkea teeskentelemällä olevansa joku uhri vaikka todellisuudessa ei ole mitään syytä. Marttyyri oli kai se sana mitä ennen käytettiin kun joku teeskenteli ressukkaa. Silleen säälikää nyt kaikki mua raukkaa. 

Tota uhriutumista käyttää moni tässä sarjassakin mukana oleva. Gino ja Darcy etunenässä.

Vierailija
2577/2625 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos  vieraiee  pidempään USA:ssa  voi  vastaanottava    tuttava tai  sukulainen  joutua  kirjoittamaan  elatus ja  hoiva sopimuksen .   Se on sitten    tosi   pitkän     voimassa.  Munun  äitini  muutti lähsukulaisen   luokse  USA: aan  ja he siellä  allekirjoittivat    huoltosoimuksen.   Olivat  oik. miljonäärejä  .Äiti  oli  siellä        vain alle vuoden.

Vierailija
2578/2625 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairasta touhua tuolla usassa tuo että jos toinen haluaa erota mutta toinen ei suostu, niin se joka haluais erota joutuu maksaan sen toisen elämisen kun toinen ei suostu allekirjottaa avioeropapereita... 

Ja nyt kun Matt on jättäny Jasminen ja jos kerta Jasmine on edelleen virallisesti avioliitossa Ginon kanssa, niin joutuukohan tuossakin tilanteessa tosiaan Gino maksamaan Jasminen elämisen ja elatusta kenties sille Jasminen lapsellekin vaikka se ei Ginon ookaan?

Siis ei vaan mee mun tajuntaan. Voiko Jasmineki vaan loisia vaikka loppu elämän menemättä töihin ja joku exä loppuelämän elättää sitä ja sen lasta?

Eikö sillä Mattilla oo mitään velvollisuuksia vaikka se on virallisesti Jasminen lapsen isä?

Jos joku näistä kiemuroista paremmin tietää niin kertokaa.

Mun mielestä tuossa on tärkein pointti se että asioista pitäisi ottaa selvää ennen avioitumista. Ei nuo lait ole yhtäkkiä sorvattu vaan ne on olleet jo iät ja ajat ja naimisiin menevän pitää olla itse tietoinen siitä mihin sopimukseen nimensä laittaa. Suomessakin avioliitossa syntynyt lapsi on aviopuolisoiden jolle toisin todisteta. Ginollaon ollut aikaa tehdä asialle jotain mutta ei ole mitään tehnyt, vinkunut vain. Näin pihalla voi amerikkalaiset olla omista velvollisuuksistaan ja oikeuksistaan! Nimiä vain rustataan sopimuksiin joiden sisällöstä ei tajuta kettujakaan.

Vierailija
2579/2625 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa jenkeissä ollut kohta vuoden verran juttua, ja myös paikallisten asukkaiden toimittamaa tietoa, että tuo Ginon serkku Dana vaimoineen ovat erittäin huomionhakuisia niin sanottuja "clout chasereita" ketkä päässeet roikkumaan sellaisten tyyppien kanssa jotka aiheuttaa draamaa ja ovat paljon esillä tv:ssä ja / tai sosiaalisessa mediassa. "Clout chaser" käsittää siivellä notkujat jotka liittoutuu joidenkin, jopa epämääräisten ja epävakaiden henkilöiden kanssa saadakseen huomiota itseensä siinä sivussa.

Ensinnäkin jos pariskunta on niin hyvää pataa Jasminen kanssa kuin meidän annetaan ymmärtää, miksi eivät ottaneet Jasminea luokseen asumaan siinä kohtaa kun "Gino heitti ulos ja oli pakko muuttaa Mattin luokse"??? (missä toki asui jo, koska pettänyt tämän kanssa kuukausia ennen Last Resortia ja oli sille jo paksuna Last Resortin aikana).

Kuulemma Michelle on kaiken tämän p***skamyrskyn alulle pistäjä, joka kaveerasi ensin Jasminen kanssa tarkoituksella, yllytti Jasminen riehumaan, sekoilemaan ja mustamaalaamaan Ginon, minkä jälkeen alkoi järjestellä asioita niin että esim kun tiesi Ginon tuovan Vegasin Natalien sinne baariin synttäreille, kertoi asiasta Jasminelle ja pyysi Jasminen tuomaan Mattin, muttei kertonut Mattista kellekään muulle tuolla olevalle, joten sai alulle tuon riehumisen ja riidan ja samalla lisää tv-aikaa itseensä ja mieheensä. Törkeää sekin että Vegasin Natalie näytti aidosti viihtyvän höppänän Ginon seurassa ja olisi ehkä halunnut tutustua mieheen paremmin, samaa ikäluokkaakin kun ovat, mutta Jasmine pilasi tuon koska ei kestä sitä ettei pääse itse olemaan valokeilassa suurena telenovela-saippuastarana. Tämä Natalie oli ainoa noista ketä säälin, kun tuo pariskunta heitti hänetkin susille ja nauttivat silmin nähden siitä kun Jasmine haukkui naisen strippariksi ja prostituoiduksi.

Dana ja Michelle vaikuttavat sellaisilta jotka olisivat halunneet The Real Housewiveseihin patsastelemaan ja aiheuttamaan draamaa ja riitaa, mutteivät ole tarpeeksi rikkaita tai varakkaita siihen, joten on täytynyt luikerrella "piireihin" tämän sarjan kautta, ja Jasmine antaa heille enemmän tv-huomiota ja ruutuaikaa kuin mitä Gino tekisi. Sen takia Gino ei halunnut tututstuttaa Jasminea suuremmalle piirille, koska tiesi mitä nämä hakivat sillä ja kun Jasminen tarkoitus oli hankkia "lisää liittolaisia" kuten sarjassa mainostettiin että "Jasmine kokee ettei hänellä ole ketään liittolaisia" ja saman tien nämä pyydettiin paikalle. Onneksi Gino oli pyytänyt kuvauksiin Anthonyn kertomaan miten asia on, vaikkei juuri saanut tuolta pariskunnalta suunvuoroa, ja onneksi Ginon Marco-setähän kävi sarjassa avautumassa miten kokee Jasminen huijanneen myös häntä, että haki muka isähahmoa ja pyysi vielä saattamaan alttarille. Marcoa ei varmaan kiinnostanut osallistua tuohon Jasminen ja sukulaispariskunnan draamanhakuisuuteen, joten ei ollut Tell allissa livenä eikä videopalaverin kautta.

Vierailija
2580/2625 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo uhriutuminen on sometrendikästä nykyään, valitettavasti.

Ensin joku uhriutuu kun tuntee tulleensa vartalohäpäistyksi, vaikka olisi itse ostanut kaksi numeroa liian pienen uimapuvun ja poseeraa se päällään instagramissa, ja jos ei saa uikkarikuvallaan tarpeeksi tykkäyksiä eikä kehuja, ja joku kehtaisi vielä kommentoida että olisiko kannattanut ostaa se uikkari omassa koossaan, niin alkaa karmea ulina miten vartalohäpäistään ja käännetään se elämää suuremmaksi asiaksi, ja ollaan se kaltoin kohdeltu ja maalitettu ihmisparka.

Tuon jälkeen on sometrendikästä voimaantua, että "Minä olen Voimaantunut Nainen ja saan pukeutua miten haluan, ei kuulu kellekään, vaikka kulkisin alasti tämän kokoisena". Voimaantunut nainen käy silti kaikessa hiljaisuudessa 5-10 kertaa selluliittihoidoissa, ehkä rasvaimussakin ja aloittaa dieetin. :D Koska haluaa palata instagramiin entistä "voimaantuneempana" ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi