Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin yksityislääkärillä, en saanut apua

Vierailija
29.03.2025 |

Vähän tutkittiin mutta apua en saanut.

Eli rahat meni hukkaan. Iso lasku tulossa postitse.

Mitä teen?

Periaatteessa ei ole varaa enää toiseen lääkärikäyntiin.

Mutta tää vaiva pitäis tunnistaa ja hoitaa pois.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oleellinen asia puuttui lausunnosta...

Vierailija
2/35 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene julkiselle. 

Olen julkisella töissä ja meillä jonot on pidemmät, mutta diagnostiikka oikeasti toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerros oireet niin mietitään!

Vierailija
4/35 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene julkiselle. 

Olen julkisella töissä ja meillä jonot on pidemmät, mutta diagnostiikka oikeasti toimii.

Kävin kolmasti, en saanut apua!

Vierailija
5/35 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun oireet jatkuu vaan.

Vierailija
6/35 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiiin vaivoihin ei saa apua, vaikka ramppaisi kaikki lääkärit läpi. Vaikea tämän aloituksen perusteella sanoa muuta.

Vierailija
7/35 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mun oireet jatkuu vaan.

Älä vaan vahingossakaan kerro enempää faktoja, mutta nosta silti ketjuasi minuuteittain.

Vierailija
8/35 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko että yksityisellä on jotain taikalääkäreitä? Ihan samoja ne on. Varsinkin erikoislääkäreillä on usein sairaalavirka ja hoitavat sivutyönä yksityiselläkin potilaita.

Vierailija
9/35 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkiiin vaivoihin ei saa apua, vaikka ramppaisi kaikki lääkärit läpi. Vaikea tämän aloituksen perusteella sanoa muuta.

Olen palstan "nimihullu" ja olisin tähän halunnut apua. Sen sijaan lääkäri kertoi alusiisti ehdotuksia Helenen siskon nimeksi, ehdotti mm. Fingridiä ja Oomia.

Vierailija
10/35 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menitkö siis ihan yleislääkärille?

Vierailija
11/35 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menitkö siis ihan yleislääkärille?

Psykiatrille. ap

Vierailija
12/35 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tuollainen vaiva, jota kukaan ei tunnista? 

Vierailija
13/35 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko että yksityisellä on jotain taikalääkäreitä? Ihan samoja ne on. Varsinkin erikoislääkäreillä on usein sairaalavirka ja hoitavat sivutyönä yksityiselläkin potilaita.

Jos olisin itse lääkäriaseman tulosvastuullinen pomo, niin totta kai kehottaisin lääkäreitä aina etsimään mahdollisia diagnooseja ja niihin liittyviä testejä, jotta saadaan mahdollisimman paljon käyntejä ja laskutusta. Jos ei muuta, niin ainakin elinikäisen mielialalääkityksen voi kirjoittaa, ja siihen vaikka puolivuosittaiset seurannat.

Vierailija
14/35 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma luulo, että yksityisellä saisi parempaa palvelua. Olen käyttänyt kumpaakin ja vaihtelua on paljon. Ylivoimaisesti surkeimman kokemuksen sain yksityisellä, jossa lääkäri alkoi selvittämään YouTubesta vaivojani. Tästä lystistä maksoin yli 100€.

Vierailija
15/35 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin itse lääkäriaseman tulosvastuullinen pomo, niin totta kai kehottaisin lääkäreitä aina etsimään mahdollisia diagnooseja ja niihin liittyviä testejä, jotta saadaan mahdollisimman paljon käyntejä ja laskutusta. Jos ei muuta, niin ainakin elinikäisen mielialalääkityksen voi kirjoittaa, ja siihen vaikka puolivuosittaiset seurannat.

Näin juuri. Kyllä lääkäreiden tuloksellisuuden seurantaan pitää kiinnittää huomiota. Lisäksi voisi tehdä lääketehtaiden kanssa sopimuksia ja painottaa diagnooseja heidän tuotteidensa suuntaan.

Vierailija
16/35 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene julkiselle. 

ja hintalappu on sama.

Vierailija
17/35 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene julkiselle. 

Kävin kolmasti, en saanut apua!

Kuten joku jo edellä totesikin, kaikkiin vaivoihin ei ole hoitoa/lääkettä jolla vaiva häviää. Tai sitten sinulle on määrätty hoito, esim. Fysioterapia,  joka ei sinulle kelpaa. Minkälaista apua tarvitsisit?

Vierailija
18/35 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/35 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene julkiselle. 

ja hintalappu on sama.

Jos ravaat lääkärissä toistuvasti, siedätkin maksaa.

Vierailija
20/35 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos ei sauna, viina ja terva auta, niin on tauti..."