Olen alkanut kokemaan sisälläni todella voimakasta rakkautta, jolle ei ole varsinaisesti kohdetta. Tietääkö kukaan?
Se on todella syvää ja voimakasta, nöyrää ja kiitollista rakkauden tunnetta. Sille ei ole yhtä subjektiivista kohdetta vaan se on tunnen, jonka voin tuntea jokaisella hengenvedäyksellä. Kunnioitan elämää ja näen sen kauneuden, tämä on universaalia rakkautta.
Minulla ei ole edes "mitään tai ketään" mitä ihmiset mittavaat mielellään ja vertailevat. Olen yksin ja ulkoisesti köyhä. Sisäisesti kuitenkin valtavan rikas. Elämäni on ulkoapäin epävarman näköistä enkä tiedä tulevasta mutta sisäisesti tunnen rauhaa ja syvää luottamusta.
Etenkin luonto, musiikki ja elämä itsessään täyttää minut suurilla tunteilla.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Tunne ei ole rakkautta vaan euforiaa. Kroonisena tai pitkäaikaisena se viittaa kaksisuuntaisen mielialahäiriön maniavaiheeseen, joka valitettavan usein pahenee psykoosiksi.
Se voi olla monen muunkin aivo-ongelman tai psyykkisen häiriön merkki. Neurosyfiliskin tosiaan kävi mielessä.
Rakkaus on abstraktio, siihen ei tarvitse takertua. Ja ankeuttajat voivat keskittyä vaikka omiin ja toistensa aivoihin. Se että teillä on kurjaa ei tarkoita että kaikilla muillakin pitäisi olla kurjaa.
Se on se jokaisen naisen sisällä oleva itserakkaus. Olet siis kasvanut aikuiseksi naiseksi
Ja lääkeuskovaisille tiedoksi että lähes kaikki tajunnantilat ovat saavutettavissa esimerkiksi hengitystä säätelemällä. Ei tarvita psykoosia tai aivokasvainta. Tietellä menee varmaan joku pari tuhatta vuotta vielä tämän keksimiseen. Tsemppiä puurtamiseen!
Vierailija kirjoitti:
Olet ap muuntautumassa samuraiksi.
Bushido.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bushido.
Hai
Vierailija kirjoitti:
Se on se jokaisen naisen sisällä oleva itserakkaus. Olet siis kasvanut aikuiseksi naiseksi
Tämä myös. Ja odotapa kun nämä rakkaus-naiset perustavat rakkauskerhoja, missä rakastavat ringissä istuen. Huh huh. Vaarallinen olento se nainen, rakastaa ja kaikkea.
Kyllä. Tunnen myötätuntoa ja suojelunhalua kanssaimmeisiä kohtaan, etenkin vanhuksia ja yksinäisiltä vaikuttavia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen samaa ja olen yli 60 vuotias mies. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. 🙂
Sama ja tavallaan se etsii koko ajan kohdetta eikä aina löydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. 🙂
Sama ja tavallaan se etsii koko ajan kohdetta eikä aina löydä.
Aina on kohteita rakastaa ja hoivata. Itse hoivaan huonekasveja, lemmikkejä, ruokin villieläimiä, jaan rakkautta tuntemattomille netissä, jne. Joskus suorempaakin, mutta useimmiten ihmiset eivät etsi rakkautta pysyvästi vaan jotakin muuta, ja jatkavat matkaa kun ovat saaneet annoksensa. Mikäpä siinä. Voit myös rukoilla vaikka maailmanrauhaa ja rakkautta kaikille. Buddhalaisten rukoukset ovat tämän tyyppisiä. Niitä ne resitoivat päivät pitkät. Ja vaikutukset ovat aika ihmeellisiä, mutta ei siitä sen enempää.
Eros, Filia, Agape, rakkautta on monenlaista
Olet rakastunut lapamatoon joka kasvaa sisälläsi jokainen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Psykoosi
Ankea ihminen ei kykene edes siihen.
Nousee nousee nivusista kohti kattoa ja taivasta.. löööv
Vierailija kirjoitti:
Eros, Filia, Agape, rakkautta on monenlaista
Ei miehillä ole
Ilahduttaa, kuinka monella on ap:n kuvaaman kaltainen kokemus elämästä!