Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit vaihtaa elämäsi ja itsesi jonkun tuntemasi ihmisen kanssa niin keneksi vaihtaisit ja miksi?

Vierailija
01.10.2025 |

Jos saisit vaihtaa elämäsi ja itsesi jonkun tuntemasi ihmisen kanssa niin keneksi vaihtaisit ja miksi? 

Itse mietin pitkään kenen elämän ottaisin. Niin kyllä se vaan olisi tuntemani lääkäripariskunnan elämä. Asuvat hulppeassa itse suunnitellussa ja rakennetussa talossa veden äärellä. Heillä kiva ja terve lapsi, harrastavat, matkustelevat, urheilevat. Voisin olla tuo vielä kauniskin rouva hyvässä ja merkityksellisessä ja hyväpalkkaisessa työssä, joka pystyy toteuttamaan myös itseään ja saa nauttia perhe-elämästä myös, kun tekee lyhennettyä työviikkoa. Ja pääsee uimaan omalta pihalta! 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule mieleen ketään.

2/7 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ittenäni pysyisin 😎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan tunne ketään sellaista ku kaikki yhtä persaukisia. Jonkun rikkaan elämän haluaisin. Kaiken muun olen jo kestänyt.

Vierailija
4/7 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kenenkään tuntemani enkä tuntemattoman.

Vierailija
5/7 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kenenkään tuntemani enkä tuntemattoman.

Varsinkaan jos esim.  mielenkiinnon kohteetkin vaihtuisi siinä samalla kuten voi olettaa jos koko elämä vaihtuu .

Vierailija
6/7 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla kukaan muu. 

Sillä täydellisellä naisellakin voi olla mielenterveysongelmia, sairauden takia osa-aikatyö, huumenuori ja hakkaava mies.

Vierailija
7/7 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rehellisesti sanottuna, en keksi ketään muuta lähipiiristä keneksi muuksi haluaisin tai kenen elämän haluaisin kuin tämän tuttavaperheen rouvaksi. Muuten valitsisin kyllä itseni ja oman elämäni. :) Tai no ehkä voisin ottaa myös yhden hyvän ystävän elämän..Olenko ainoa joka rehellisesti joskus miettii, että voisipa elää jonkun muun elämää? :D Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän