Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HYI YÄÄK, Tukiainen taas oksettaa meitä! Linkki:

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todellinen sianvaaleanpunainen munaton bodari vierellä.

Jotenki säälittävä tapaus tuo Johanna

Vierailija
2/18 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö toi ihminen tajuu kuinka se nolaa itsensä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on läskimpi kuin minä ja minä olen sentään epätoivoisesti laihduttamassa ainakin 15 kiloa! Lisäksi se näyttää siltä kuin ei olisi viikkoon känyt pesulla.

Vierailija
4/18 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on hauska :) mukana on myös video Tuksun glamourelämästä Miamissa (mulla ei oo linkkiä siihen, sori, löytyy kyllä cityn kotisivuilta)

Vierailija
5/18 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee tyttörukka että tekotukka ja silikonit tekee hänestä kauniin. sääli hänen vanhempiaan.

Vierailija
6/18 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee tyttörukka että tekotukka ja silikonit tekee hänestä kauniin. sääli hänen vanhempiaan.

Vierailija
7/18 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuinen akka esittelee itseään.

Vierailija
8/18 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuisen ihmisen vanhemmat silti pitää sitä lapsenaan, kauheeta niille..

Vierailija
9/18 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla, synnyttäneellä naisella, on parempi kroppa. No ok, takana vuosien treeniä ja urheilua, mutta silti :D

Vierailija
10/18 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena olisi huudettu "omakehu haisee".:) Tottakai sun kroppas on parempi, jos kerran urheilet paljon.

Vakavasti: Musta tuo kroppa ei sinänsä ole mikään mahdottoman huono. Siis kiloja on liikaa, mutta kokonaisuus ei ole muhkurainen tai hyllyvä. (verrattuna juuri siihen, että ylipainoa on selvästi) Esimerkiksi selluliittiä ei ollut mitenkään äkkiä katsottuna. Naama sen sijaan... ruma ja vanha.

Minulla, synnyttäneellä naisella, on parempi kroppa. No ok, takana vuosien treeniä ja urheilua, mutta silti :D

Vierailija
11/18 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha oli kuin taikinaa, yök!

Vierailija
12/18 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyllykin. Mutta ei ehkä ihan Playboy-ainesta, ja tuo meikki-tukka-rusketusviritelmä pilaa kaiken.

Vierailija
13/18 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis alamahalla nahka löysää ja siinä raskausarpia. Ei lähde, vaikka kuinka jumppaisi. Kyllä se vielä ekasta meni, mutta nyt kolmen jälkeen on aikamoinen ryppykasa.

hoikkis-kavereillani on synnytysten jälkeen ihan samanlainen kroppa kuin ennenkin. Minulla myös, mitat 165/49. Taitaa olla läskien lätinää se, että synnytysten jälkeen ei voi koskaan olla enää hoikka. Olen ollut vanhoissa mitoissa about kolme viikkoa synnytyksitä ja ikää on 35.

Vierailija
14/18 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole taikinamahaa nähnytkään, jos tuota sellaiseksi nimität. Tottakai siinä on makkaraa ja löysää, kun kerran on ylikiloja, mutta samoilla kiloilla voisi olla paljon hyllyvämpikin. Väitän, että jos Tuksun rinnalle laitetaan samalla BMI:llä olevia kolmekymppisiä naisia, niin JT:n kroppa olisi parhaimmasta päästä.

Vierailija
15/18 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kalberi on yks yhteen Tukiaisen kanssa ja mulla on neljä sektioitua lasta, viimeisin vuosi sitten. En ikinä vaan sais itseäni noin ruskeaksi ja rinnat... niin tarttis silikonit.

Kuoharipullon kanssa heiluminen kyllä selittää umpeen turvonneet silmät... siis sillä mallilla. Kamalinta tässä on tietysti tämä arvostelu :-)

Vierailija
16/18 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole taikinamahaa nähnytkään, jos tuota sellaiseksi nimität. Tottakai siinä on makkaraa ja löysää, kun kerran on ylikiloja, mutta samoilla kiloilla voisi olla paljon hyllyvämpikin. Väitän, että jos Tuksun rinnalle laitetaan samalla BMI:llä olevia kolmekymppisiä naisia, niin JT:n kroppa olisi parhaimmasta päästä.

Maha oli kuin taikinaa, yök!

Vierailija
17/18 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se noin päin on! naiset aina valittaa, että ne on liian lihavia, tuksu vähät välittää! hyvä tuksu!

melkoinen ilmestys kyllä :)

Vierailija
18/18 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikkis-kavereillani on synnytysten jälkeen ihan samanlainen kroppa kuin ennenkin. Minulla myös, mitat 165/49. Taitaa olla läskien lätinää se, että synnytysten jälkeen ei voi koskaan olla enää hoikka. Olen ollut vanhoissa mitoissa about kolme viikkoa synnytyksitä ja ikää on 35.