Vieraannuttaminen on Suomen vakavin ongelma
Perheiden parhaaksi ryn mukaan Suomessa on noin 100 000 lasta ilman että tapaavat vähintään kerran kuukaudessa isäänsä. Isättä kasvaneilla pojilla on kasvanut riski esim väkivaltaisuuteen, päihdeongelmiin, rikollisuuteen, työttömyyteen ja mielenterveysongelmiin.
Isättä kasvaneet tytöt myös oireilevat. Vaikka pojat oireilevat rajummin. Mutta tytöillä voi olla esimerkiksi vaikeuksia luoda aikuisena tervettä hyvää suhdetta miehiin. Ja voivat hakea miesten hyväksyntää väärällä tavalla.
Ja mitä tekee Suomi? Ei myönnä koko ongelmaa, eikä puutu siihen.
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Mielisairaat vieraannuttajat täällä taas mesoamassa. Te olette pahempia ihmisenä kuin pitin tai hitler, koska pahoinpitelette omaa lastanne.
Tässä nähdään miksi Suomi itsenäisenä valtiona ei ansaitse olla olemassa.
Huomaathan että kolme sormistasi osoittaa sinuun itseesi päin samalla kun sinä osoittelet sillä sormellasi muita päin eli katsopas peiliin jos kanttisi riittää..
Kukaan ei vieraannuta lasta vanhemmastaan muutoin kuin hemmetin painavasta syystä ja taitaa olla sinun tapauksessasi ihan aiheellinen vieraannutus..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielisairaat vieraannuttajat täällä taas mesoamassa. Te olette pahempia ihmisenä kuin pitin tai hitler, koska pahoinpitelette omaa lastanne.
Kun sinä puhut lastesi äidistä tuolla tavalla, ei ihme ettei sinulla ole oikeutta tavata heitä.
Kyllä mulla on oikeus tavat lastani. Taidat olla täysin paha olio, kun kirjoitat tuollaista.
Tai siis lapsellani on oikeus tavata minua. Lapsi ei ole myöskään synnyttäjänsä jatke, vaan yksilö, ihminen, jota te mielisairaat fasistit ette halua myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sinä puhut lastesi äidistä tuolla tavalla, ei ihme ettei sinulla ole oikeutta tavata heitä.
Kyllä mulla on oikeus tavat lastani. Taidat olla täysin paha olio, kun kirjoitat tuollaista.
Ei olla tuolla myrkyn sylkemisellä lapsen äitiä kohtaan jonka tartutat aivan varmasti lapseenkin kykenemättä olemaan puhumatta pahaa hänelle äidistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaathan että kolme sormistasi osoittaa sinuun itseesi päin samalla kun sinä osoittelet sillä sormellasi muita päin eli katsopas peiliin jos kanttisi riittää..
Kukaan ei vieraannuta lasta vanhemmastaan muutoin kuin hemmetin painavasta syystä ja taitaa olla sinun tapauksessasi ihan aiheellinen vieraannutus..
Tässäpä tiivistit hyvin sen mitä on fasismi. YK on fasismin vastainen järjestö ja lapsen oikeuksien sopimus määrittää aika hyvin perusasiat. Joku viisas on katsonut tarpeelliseksi kirjata niinkin yksinkertaiset asiat, koska kaikilla ei ole luontaista kykyä oikeudenmukaisuuteen ja ihmisoikeuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla tuolla myrkyn sylkemisellä lapsen äitiä kohtaan jonka tartutat aivan varmasti lapseenkin kykenemättä olemaan puhumatta pahaa hänelle äidistään.
Lapsen "äiti" se myrkyllinen on ja kertoo lapselle valheita. Sinä olet selvästi samanlainen. Minulla ei ole mitään syytä puhua lapselle hänestä mitään. Meillä on aivan omat juttumme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä tiivistit hyvin sen mitä on fasismi. YK on fasismin vastainen järjestö ja lapsen oikeuksien sopimus määrittää aika hyvin perusasiat. Joku viisas on katsonut tarpeelliseksi kirjata niinkin yksinkertaiset asiat, koska kaikilla ei ole
Lakkaa sitten olemasta tuollainen fasisti ja hae ammattiapua nuppivaivoihisi joita sinulla vaikuttaa olevan enemmän kuin lääkäri määrää..
Vierailija kirjoitti:
Ajateltuna asiaa, kyllähän niitä mt- ongelmia on heillä jotka eivät ole kykeneviä tapaamisiin, ei heillä jotka kasvattavat.
Eiköhän tämä ole selviö.
"Lakkaa sitten olemasta tuollainen fasisti ja hae ammattiapua nuppivaivoihisi joita sinulla vaikuttaa olevan enemmän kuin lääkäri määrää."
Narsistin puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajateltuna asiaa, kyllähän niitä mt- ongelmia on heillä jotka eivät ole kykeneviä tapaamisiin, ei heillä jotka kasvattavat.
Eiköhän tämä ole selviö.
Varmaan joo, mutta nyt oli kyse vieraannuttamisesta, eli täysin eri asia.
Kuinka se Suomen ongelma on jos jollakin yksittäisillä vanhemmilla on omia ongelmia kun ei tapaamiset suju.
Melko laajasti syyllistetty muita kun koko valtion syyksi yritys ulkoistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen "äiti" se myrkyllinen on ja kertoo lapselle valheita. Sinä olet selvästi samanlai
Minullakin on lapsen kanssa tavatessamme ihan omat jutut ja puhumme iskästäkin ihan normaalilla tavalla. Tosin puhun isälle muutenkin normaalisti kun kohtaamme ja käyttäydyn normaalisti. Onneksi suhtaudun hyvin asioihin. Toisaalta tämä auttoi minua pääsemään eksästäni eroon. En puhu lapselle myöskään mitään henkilökohtaisia asioita joten lasta ei tarvitse kieltää puhumasta kotona mitään. Lapsi voi hyvin kun äiti arvostaa isää ja häntä ja on iloinen kaikesta mitä lapsi tekee, harrastaa, oppii yms. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen "äiti" se myrkyllinen on ja kertoo lapselle valheita. Sinä olet selvästi samanlai
Tuo on luonnollisestikin sinun näkemyksesi mutta mitä me kuulisimmekaan kuullessamme toisen osapuolen kertomaa.. Isäni teki tuota samaa omalle äidilleni, syytti asioista milloin mistäkin, oli väkivaltainen ja yritti siirtää kaiken myrkkynsä äitiäni kohtaan minuunkin omilla valheillaan ja vielä äitini poismenon jälkeen. Onneksi osaan lukea ja ymmärrän lukemani joten viralliset dokumentit asioista oli erittäin helppo saada käsiin ja lukea oikeuden papereista asiat ihan itse..
Joo ei. Kyllä mun isän kanssa välit on katki ihan siksi mitä hän ihan itse on tehnyt mulle. Turvaton, vastuuta pakoileva, selkärangaton vanhempi jonka mihinkään sanomiseen ei voinut luottaa ja jonka kanssa sai aina olla varpaillaan.
Äidin kanssa on ollut omat ongelmansa, mutta isä-suhteen "isä" ryssi ihan korkeimman omakätisesti ja pitkäjänteisellä laiminlyönnillä.
Vierailija kirjoitti:
"Lakkaa sitten olemasta tuollainen fasisti ja hae ammattiapua nuppivaivoihisi joita sinulla vaikuttaa olevan enemmän kuin lääkäri määrää."
Narsistin puhetta.
Veikkaanpa ettei sinun onneton kotipsykologin "tutkintosi" riitä diagnosoimaan yhtään ketään, varsinkin kun kuullostat itse hyvin narsistiselta tapaukselta.
Vierailija kirjoitti:
Kun ex halusi erota, hän ei puhunut siitä mulle. Sain tietää erosta kun hain kirjatun kirjeen postista. Oli eropaperit.
Ex muutti ulkomaille.
Sen jälkeen lapsi on nähnyt isäänsä kaksi kertaa.
Lapsi on nyt aikuinen.
Ja sinä syytät minua.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka se Suomen ongelma on jos jollakin yksittäisillä vanhemmilla on omia ongelmia kun ei tapaamiset suju.
Melko laajasti syyllistetty muita kun koko valtion syyksi yritys ulkoistaa.
Et taida olla kovin fiksu? Käräjät täynnä näitä "kiireellisiä" tapauksia, joissa nainen haluaa yksinhuoltajuuden ja elarit. Käräjillä päätökset myös Suomen lain ja YK:n lapsen oikeuksien vastaisia.
Tämä johtanut siihen että muut "ei-kiireelliset" jutut venyy myös vuosien päähän lainvastaisesti. Tällä hetkellä taitaa olla käsittelyssä vuoden 2020-2021 tapaukset, eli esimerkiksi alaikäinen raìskauksen uhri odottaa 5 vuotta "oikeutta".
Vierailija kirjoitti:
Varmaan on poikkeuksiakin, mutta varmaan lähes 100 prosenttisesti ei äiti halua lapsen ja isän suhteen romuttuvan, jos isä on ihan hyvä normaali isä.
Asiaa! Normaalius näyttää olevan kaukana joissakin teksteissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä Isät Lasten Asialla -väkeä, jotka ovat kaikki ihan täydellisiä ja virheettömiä miehiä, jotka ovat jostain syystä menneet tekemään lapsia sekopäänarsistivieraannuttajamuijan kanssa, avioliitossa ei ollut mitään vikaa, ihan yhtäkkiä vain sekopäänarsistimuija jätti täydellisen miehensä ja vei mennessään lapset, jotka itkuntuhruisin silmin kyselevät isänsä perään.
Suomi on allekirjoittanut YK:n ihmisoikeudet ja lapsen oikeuksien sopimuksen, joten ei ne ole isien omakeksimiä juttuja. Jos ei "äitinä" usko oman lapsensa ihmisoikeuksiin, niin kannattaa katsoa peiliin.
Lapsen oikeudet. Ei isän tai äidin oikeudet.
Se, että joku on huono puoliso mutta "voi silti olla ihan hyvä vanhempi" ei ole ihmisoikeus,.lapsen oikeus, Suomen ongelma vaan huoltajuusriita, jonka voi ratkaista ja keskittyä sen lapsen hyvinvointiin.
-- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai siis lapsellani on oikeus tavata minua. Lapsi ei ole myöskään synnyttäjänsä jatke, vaan yksilö, ihminen, jota te mielisairaat fasistit ette halua myöntää.
Niin sinähän häntä pidät palliesi jatkeena kun yrität lailla määrätä häntä sinua tapaamaan ja kanssasi asumaan. Se on lapsenryöstöä. Luonnossa lapsi on kiintynyt emoonsa ja lähtee vasta kun emo tämän vieroittaa. Jos ei vieroita niin poikanen ei lähde koskaan.
Suomen laissa tai ihmisoikeuksissa ei ole SANAAKAAN äitiydestä. Lapsenryöstömaailma. Älkää synnyttäkö sairaille lapsenryöstäjille.
Olen tuonut esiin mutta minuakaan ei olla uskottu.