Vieraannuttaminen on Suomen vakavin ongelma
Perheiden parhaaksi ryn mukaan Suomessa on noin 100 000 lasta ilman että tapaavat vähintään kerran kuukaudessa isäänsä. Isättä kasvaneilla pojilla on kasvanut riski esim väkivaltaisuuteen, päihdeongelmiin, rikollisuuteen, työttömyyteen ja mielenterveysongelmiin.
Isättä kasvaneet tytöt myös oireilevat. Vaikka pojat oireilevat rajummin. Mutta tytöillä voi olla esimerkiksi vaikeuksia luoda aikuisena tervettä hyvää suhdetta miehiin. Ja voivat hakea miesten hyväksyntää väärällä tavalla.
Ja mitä tekee Suomi? Ei myönnä koko ongelmaa, eikä puutu siihen.
Kommentit (163)
Eiköhän jokainen tapaus ole yksilöllinen?
Jos kerta olette kärjäjöineet ja olosuhdeselvitylset tehneet, sopimukset Vahvistettu, ei mitään ongelmaa tulisi olla. Muutenhan nuo estämiseksi menee sosiaalityöntekijöiden kautta.
Oikeusmurhiakin tapahtuu mutta ei kai Suomi itsessään tässä enempää voi tehdä? Oliko aloitus tekoälyn tekemä?
Mitäs se aiheuttaa lapselle ja hänen lähiperheelleen ja suvulleen jos piinaava etä on syyllistämässä ja epäasiallisia viestejä tai puheluita jatkuvasti tuuttaamassa? Menettääkö siinä lapsikin hyvinvointiaan jos itse asiansa huonosti hoitava mahdollisesti ongelmainen henkilö syyttelee syyttä vieroittamisesta? Vanhemmuuden laatu on se johon kannattaa kiinnittää huomiota ennen kun lähtee syyttelemään muita. Katsella itse sinne peiliin.
Lol miesten valhepropagandalle. S eksiorjuus on mielestäsi "terve suhde mieheen"? Suurin osa lapsista ei halu tavata "isäänsä" eli siittäjää, koska se on luonnotonta ja ainoastaan miehellä on epäteve halu lasta kohtaan.
Onko iseillä etuoikeus vieraannuttaa äidistä lapsia? Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa peitellään kaikki oikeat ongelmat ja otsikoissa pidetään ainoastaan sotahysteriaa...
Kyllä, myös tällä palstalla. Eläkää kuten yritätte opettaa muita elämään.
Puhukaa älkääkä vaientako ääniä!
Vierailija kirjoitti:
Vieraannuttaminen on täysin turhaa. Lapset kasvavat yllättävän nopeasti ja päättävät sitten itse. Olen juuri seurannut yhtä perhettä, jossa kukioikäiset lapset ovart jättämässä äidin ja muuttavat isän luokse. Isän kannattaa vain olla kärsivällinen ja ystävällinen,, vaikka vaikealta tuntuukin. 12 vuotias voi jo itse päättää, kumman luona asuu.
Pienet lapset tarvitsevat äitiään ja vanhemmat lähtevät pois kun äidin resurssit loppuvat. Ilmiössä ei ole mistään muusta kyse. Tuo on 100% puhdasta biologiaa. Jos mies näännyttää LASTENSA ÄIDIN ja aviovaimonsa niin noin käy. Jotkut miehet tappavat tämän työnteolla ja väkivallalla. Lapset tekevät mitä täytyy selviytyäkseen. Helvetti seuraa tällaisia sukuja. Olkaa tarkkana kenen kanssa pariudutte.
Vierailija kirjoitti:
Mun isä on kyllä ihan itse itsensä vieraannuttanut mun elämästä.
Samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vieraannuttaminen on täysin turhaa. Lapset kasvavat yllättävän nopeasti ja päättävät sitten itse. Olen juuri seurannut yhtä perhettä, jossa kukioikäiset lapset ovart jättämässä äidin ja muuttavat isän luokse. Isän kannattaa vain olla kärsivällinen ja ystävällinen,, vaikka vaikealta tuntuukin. 12 vuotias voi jo itse päättää, kumman luona asuu.
Muuten hienoa mutta äitiäkään vastaan ei saisi olla. Tasapainoa tulee tasa-arvosta. Ei saa ainakaan manipuloida niitä lapsia äitiänsä vastaan ja houkutella heitä luoksensa asumaan.
Tässä yksi vieraannuttamistapaus julkisuudesta https://www.seiska.fi/kotimaa/martina-aitolehti-avautuu-stefan-thermani…
Mun lapsen isä ihan itse vieraannutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan on poikkeuksiakin, mutta varmaan lähes 100 prosenttisesti ei äiti halua lapsen ja isän suhteen romuttuvan, jos isä on ihan hyvä normaali isä.
Sellaisia tilanteita on jossa mies ei ole hyvä aviopuoliso mutta on kuitenkin hyvä isä. Näissä tilanteissa äiti usein kuitenkin ottaa itseensä entisen puolisonsa tilanteen ja pyrkii eristämään lapsetkin hänestä katkaistakseen välit kokonaan. En sano että niin olisi aina mutta tällaisia tilanteita valitettavasti on.
Miksi mies ei sitten voi olla OK puoliso, sehän on myös sitä hyvää isyyttä että näyttää parisuhteen mallia. Parisuhde on lapsiperheen perusta ja mies on kyllä ihan täysin siitä itse vastuussa omalta osaltaan. Jos muuttaa pois ei ole hyvä isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet lapset tarvitsevat äitiään ja vanhemmat lähtevät pois kun äidin resurssit loppuvat. Ilmiössä ei ole mistään muusta kyse. Tuo on 100% puhdasta biologiaa. Jos mies näännyttää LASTENSA ÄIDIN ja aviovaimonsa niin noin käy. Jotkut miehet tappavat tämän työnteolla ja väkivallalla. Lapset tekevät mitä täytyy selviytyäkseen. Helvetti seuraa tällaisia sukuja. Olkaa tarkkana kenen kanssa pariudutte.
Tälläinen mies vei minulta lapset häikäilemättömällä tavalla ja alkoi vieraannuttaa heitä minusta. Lisäksi tuki kaikkia syytöksiä minua kohtaan.
Vieraannuttaminen ei ole Suomen vakavin ongelma, mutta suomalaisten miesten haluttomuus ja kyvyttömyys ottaa vastuuta omasta isyydestään on hyvin vakava ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä Isät Lasten Asialla -väkeä, jotka ovat kaikki ihan täydellisiä ja virheettömiä miehiä, jotka ovat jostain syystä menneet tekemään lapsia sekopäänarsistivieraannuttajamuijan kanssa, avioliitossa ei ollut mitään vikaa, ihan yhtäkkiä vain sekopäänarsistimuija jätti täydellisen miehensä ja vei mennessään lapset, jotka itkuntuhruisin silmin kyselevät isänsä perään.
Suomi on allekirjoittanut YK:n ihmisoikeudet ja lapsen oikeuksien sopimuksen, joten ei ne ole isien omakeksimiä juttuja. Jos ei "äitinä" usko oman lapsensa ihmisoikeuksiin, niin kannattaa katsoa peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vieraannuttaminen ei ole Suomen vakavin ongelma, mutta suomalaisten miesten haluttomuus ja kyvyttömyys ottaa vastuuta omasta isyydestään on hyvin vakava ongelma.
Mutta kun he ottavat vastuuta, he saavat helposti ne lapset ja varsinkin jos heillä on tilava oma asunto ja työtä sekä rahaa. Olkaahan varuillanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan on poikkeuksiakin, mutta varmaan lähes 100 prosenttisesti ei äiti halua lapsen ja isän suhteen romuttuvan, jos isä on ihan hyvä normaali isä.
Sellaisia tilanteita on jossa mies ei ole hyvä aviopuoliso mutta on kuitenkin hyvä isä. Näissä tilanteissa äiti usein kuitenkin ottaa itseensä entisen puolisonsa tilanteen ja pyrkii eristämään lapsetkin hänestä katkaistakseen välit kokonaan. En sano että niin olisi aina mutta tällaisia tilanteita valitettavasti on.
Miksi mies ei sitten voi olla OK puoliso, sehän on myös sitä hyvää isyyttä että näyttää parisuhteen mallia. Parisuhde on lapsiperheen perusta ja mies on kyllä ihan täysin siitä itse vastuussa omalta osaltaan. Jos muuttaa pois ei ole hyvä isä.
Taas tätä parisuhdekulttilaisten mädätystä. Jos parisuhde on lapsen elämän perusta, niin millä sitten oikeutat vanhempien eron. Vi tun kaksnaamainen rotta, puhuit ittes pussiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläinen mies vei mi
Tuokaa naiset esiin näitä vieraannuttamisia. Ei isät ole ainoita, joita vieraannutetaan, vaikka enemmistönä ovatkin. Toisaalta tiedän kyllä vieraannuttaja-YH:n lapsena, että nainen on naiselle susi.
Vierailija kirjoitti:
Lapset eivät kasva yllättävän nopeasti. Kestää monta vuotta ennen kuin vauva on kukioikäinen.
Ei 12-vuotias ole vielä itsenäinen eikä pysty päättämään asioistaan.
Vierailija kirjoitti:
Mielisairaat vieraannuttajat täällä taas mesoamassa. Te olette pahempia ihmisenä kuin pitin tai hitler, koska pahoinpitelette omaa lastanne.
Tässä nähdään miksi Suomi itsenäisenä valtiona ei ansaitse olla olemassa.
Kun sinä puhut lastesi äidistä tuolla tavalla, ei ihme ettei sinulla ole oikeutta tavata heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielisairaat vieraannuttajat täällä taas mesoamassa. Te olette pahempia ihmisenä kuin pitin tai hitler, koska pahoinpitelette omaa lastanne.
Tässä nähdään miksi Suomi itsenäisenä valtiona ei ansaitse olla olemassa.
Kun sinä puhut lastesi äidistä tuolla tavalla, ei ihme ettei sinulla ole oikeutta tavata heitä.
Kyllä mulla on oikeus tavat lastani. Taidat olla täysin paha olio, kun kirjoitat tuollaista.