Lue keskustelun säännöt.
Mitä teidän lapsilla yleensä eväänä kerhossa?
Kommentit (4)
Joskus leipää, vanukasta tai juotava jugurtti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä kun poika ei syö esim. omenaa... Mikä säilyisi hyvin myös valmiiksi kuorittuna/paloiteltuna?
Evääksi laitan yleensä leipää, hedelmiä (päärynää, banaania) tai vihanneksia (kurkkua, paprikaa, porkkanaa jne..)
vanukasta tai sosetta ja mehua.