Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3v ei usko yhtään mitään... onko muilla samanlaista?

Vierailija
19.04.2007 |

3v pojasta on tullut ihan mahdoton. Ei usko yhtään minun kieltojani tai pyyntöjäni/käskyjäni

Ei vaikka sanoisin kauniisti, perustelen, kiellän napakasti, huudan... ei mitään.



päälle pukeminen on joskus yhtä helvettiä. Samoin kaupassa käynti.

Joskus suuttuu ja viskoo lelujaan. kiukuttelee usein.



ihana uhmaikä

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

S80:


tein ihan hassuja (tyyliin hiekkamuotilla tein jugurtista kakun ja koristelin hiekalla ja laitoin päälle ketsuppia ja tarjosin lapselle). Lasta alkoi oikeesti naurattamaan niin paljon, että kieri vain lattialla ja pelkäsin hänen tukehtuvan nauruun. Lapsi oli ihan hervoton kikakika ja sano että " äiti on hassumpi kuin pelle" . Tarinan opetus: on asioita joita pitää tehdä (oikein) ja pitää käyttäytä kunnolla tai jotain sellaista. Seuravaana päivänä oli kylläheti parempi päivä ja lapsi oppi ettei voi aina tehdä niin kuin haluaa ja tahtoisi (ulos ei voi mennä pyjamassa).

Vierailija
2/14 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa mitään vinkkejä antaa, kun meillä ihan sama tilanne. Pitkää pinnaa vaan!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästä käytöksestä saa pisteitä tms. Huonosta käytöksestä jäähylle.

Vierailija
4/14 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä milllään!!! pysy paikallaan niin otan syliin. pidän " pakkopaidassa" niin kauan että rauhoittuu.. tosi ahdistavaa lapselle ja aikaa vievää mutta ainoa keino joka enää auttaa

Vierailija
5/14 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen löi neuvolatätiä kasvoihin kun yritti piikittää.

Ja aina on pidetty aika kovaa kuria kotona. Yhtäkkiä muuttui söpö lapsi hirviöksi.

Vierailija
6/14 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä tosin huono omatunto siitä, vaikkei se lasta satu... 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä sanoo.

Vierailija
8/14 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan aliarvioitte lapsia ja heidän käsityskykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


eikä milllään!!! pysy paikallaan niin otan syliin. pidän " pakkopaidassa" niin kauan että rauhoittuu.. tosi ahdistavaa lapselle ja aikaa vievää mutta ainoa keino joka enää auttaa

Vierailija
10/14 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä myös saattaa lapsi lyödä jos suuttuu. vaikka ollaan kyllä opetettu ettei ketään saa löydä.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin fiksu poika on,ymmärtää kaiken kun on sillä tuulella. Muta kun päättää jotain niin se pitää.

Se joka ei jaksa pitää poikaa kiinni.

Vierailija
12/14 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein ihan hassuja (tyyliin hiekkamuotilla tein jugurtista kakun ja koristelin hiekalla ja laitoin päälle ketsuppia ja tarjosin lapselle). Lasta alkoi oikeesti naurattamaan niin paljon, että kieri vain lattialla ja pelkäsin hänen tukehtuvan nauruun. Lapsi oli ihan hervoton kikakika ja sano että " äiti on hassumpi kuin pelle" . Tarinan opetus: on asioita joita pitää tehdä (oikein) ja pitää käyttäytä kunnolla tai jotain sellaista. Seuravaana päivänä oli kylläheti parempi päivä ja lapsi oppi ettei voi aina tehdä niin kuin haluaa ja tahtoisi (ulos ei voi mennä pyjamassa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pinkoo karkuun kun on tehnyt jotain pahaa, hihasta vaan kiinni.

Vierailija
14/14 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi vaan koettelee rajoja vähän rankemman puoleisesti. Yritä vaan muistaa, että vaikka lapsi ei nyt siltä vaikuta, se että sinä pidät kurin, on juuri sitä, mitä lapsi kaipaa. Toiset testaa vanhempiaan vaan kovemmin kuin toiset. Jaksamista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä