Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hemoglobiinista

Vierailija
25.04.2007 |

Hemoglobiini 111... onko alhainen, kannattaako ruveta syömään rautaa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on alhanen?!?!?!? Pässi! mitä hittoo tulla tänne kyseleen!?!?!?!

Vierailija
2/14 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika matala. Eikös se mittaaja antanut sulle mitään ohjeita? Kyllä mä ainakin söisin kuurin jotakin rautalääkettä ja sen lisäks C-vitamiinia niin että imeytyy paremmin. Sen C-vitamiinin vois syödä vaikka appelsiinina tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolatäti sanoi vasta kolmannen alle 120 tuloksen jälkeen, että hemoglobiini on matala ja kysyi, olenko syönyt rautatabletteja. Tyhmä kai olen, mutta en minä tiennyt mitään hemoglobiinin arvoista sitä ennen...

Vierailija
4/14 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Naisilla hb-arvon mennessä alle 120 niin puhutaan anemiasta.

-hb 135-150, myös raskausaikoina-

Vierailija
5/14 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on heti sanottu jos on ollut alle 120... en voi ymmärtää miksei ole sanonut aiemmin. Syö nyt ihmeessä jotain rautaa, aloita varovasti ettei mene maha kipeeks.

Vierailija
6/14 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 1x elämässäni (31v) maistanut tupakkaa ja se oli ollessani 13v, sen jälkeen en ole ikinä kertaakaan röökiä suuhuni laittanut!!

miksi ihmeessä tuollaista heitit?

-6-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on hyvä syödä rautaa mutta se on myös merkki siitä että vauva on ottanut " omansa" ja voi hyvin. Jos et ole raskaana niin olisi hyvä tutkia lisää.

Vierailija
8/14 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvani voineet kumpikin koko raskausajat oikein hyvin vaikken anemiatapaus olekaan ollut. Vasta kun naisen hb-arvo ylittää 160 niin puhutaan liian korkeasta arvosta.

-6-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen synnyttänyt reilu puoli vuotta sitten ja nyt on ollut kolme kuukautta kierukka, jonka takia menkat on ollu aivan jättirunsaat, joten eiköhän se selitä tuon alhaisen hb:n



-ap-

Vierailija
10/14 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö nyt kumminkin rautaa jossain muodossa että saat hb:n tasoittumaan. Laskiko sinulla synnytyksen yhteydessä paljonkin hb? Sitäpaitsi hb nousee hitaasti mutta varmasti:)) Muista ulkoilla ja syödä monipuolisesti, rautalisäkään ei ole pahaksi. Jos on kovin runsaat menkat niin ota puheeksi gynesi kanssa. Kyllä se siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonikierukka muuten nostaa hemppaa kun menkat vähenee.

Vierailija
12/14 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo alakanttiin, mutta joillakin ihmisillä on luonnostaan matala hb. Syö verilättyjä.

Vierailija
14/14 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla hb-arvon mennessä alle 120 niin puhutaan anemiasta.

-hb 135-150, myös raskausaikoina-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi