Tulipa tyhmä ja surullinen olo
Olin ehdottanut viikko sitten miehelle, että mentäisiin lauantaina tapahtumaan x. Mies sanoi, että ei, ei hän oikein tiedä, ei oikein kiinnosta koko tapahtuma.
Nyt hän sitten suunnittelee ja intoilee tähän tapahtumaan x menoa, kun hänen kaverinsa kiinnostuivat tästä ja ovat menossa. Ärsyttää aivan sikana. Minun kanssa hän ei halua lähteä, mutta kun joku lähtee, niin sitten häntä kiinnostaakin. Ja jos nyt joku sanoo, että no mene nyt sinäkin kun halusit, niin ei kiinnosta lähteä kun mies on siellä omien kavereidensa kanssa.
Kommentit (24)
Olen pahoillani, ei taida olla oikea kumppani sulle :( suosittelen panostamaan muihin ihmisiin ja vähentämään yhteydenpitoa miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi ette voi mennä kaikki yhdessä? Omituista draamailua.
Jään siinä miehen kaveriporukassa vähän ulkopuoliseksi eikä siksi tunnu hyvältä. Kukaan ei oikein juttele minulle ja mies juo alkoholia heidän kanssaan ja minusta tuntuu, että vain roikun mukana. Olen kuin tyyppi, joka piti kutsua mukaan, vaikka kukaan ei halunnut.
Ap
Miksi olet tuollaisen miehen kanssa?
"Parempi sekin kuin olla yksin"??
Sitten on se toinen ääripää. Mies ei lähde mihinkään, ellei vaimo ole mukana. Ei sekään aina toimi.
Olen surullinen puolestasi. Onko sinulla ystäviä, joiden kanssa voisit tehdä jotain muuta? Enkä tarkoita, että tekisit jotain muuta nimenomaan nyt, vaan kehittelisit jonkun kulttuuririennon vaikka vähän myöhemmin.
Meillä mies sanoo, jos ei halua lähteä mukaan eikä lähde, saatan mennä jonkun kaverin kanssa. Mies lähtee omien kaverien kanssa jonnekin (minua ei kalastus kiinnosta).
Tosi paljon tehdään asioita yhdessä. Ollaan aikuinen pari, lapset jo omillaan. Ei yhteisiä lapsia.