Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni nainen ei viitsi huolehtia ulkonäöstään?

Vierailija
30.09.2025 |

Kommentit (174)

Vierailija
161/174 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvan naisen tukka on ihan ok eka kuvassa, klassinen. Toka kuvassa meikattu ja laitettu. Entäs kun tulee suihkusta, täti on samannäköinen kuin eka kuvassa. Paitsi tukan laittamiseen menee aikaa. Ja alkaa rallit kampaajalle. Ihan hyvä tuo eka kuva.

Vierailija
162/174 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silkkaa naisvihaa koko ketju. Vaaditaan naisia meikkaamaan, laittautumaan, laihduttamaan ja vaikka mitä, taikka on itsekäs ihminen, joka ei viitsi huomioida muita.

Onnea teille ihanaan naisen elämäänne. Saas nähdä mitä olette asiasta mieltä, kun mies jättääkin teidät vanhempana, kun löytää sen freesin naisen joka välitti syntyä myöhemmin.

Itse en pidä meikattua naamaa kauniina. Eivätkä pidä kaikki muutkaan. Poikani sanoivat, että kaikki nuoret naiset näyttävät samalta ja jo nuorena ollaan niin tyytymättömiä itseen, että pumpataan naamaan täytteitä ja pannaan tekotukka, kynnet ja tissit. 

Joku sanoikin tahtoneensa näyttää aina brätz-nukelta. Kenestä brätz-nukke on kaunis? 

Aha, ja naisvihaa ei sitten ole halveksua "tekotukkaa, kynsiä ja tissejä" ja sitä jos joku nainen nyt hal

Miten se voisi olla naisvihaa? Syntyykö naiset tekotukka päässä ja tekokynnet sormissa vai? Eihän noi naiseuteen liity millään tavalla, enemmän tulee miehet (ransut) mieleen. 

Miten tuo ei ole naisvihaa. Halveksut naisia jotka ei sovi sinun muottiisi naiseudesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/174 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tarvetta. Ihan tavallinen ulkonäkö riittää. Olen ollut tavallisen miehen kanssa yli 20 vuotta naimisiasa ja teen ihan tavallista työtä. Minulla on tavallinen perhe, kaksi lasta ja koira, asumme tavallisessa omakotitalossa ja ajamme tavallisilla autoilla. Miksi minun pitäisi näyttää jotenkin erityisen huolitellulta, ja käyttää siihen rutkasti rahaa? Riittää kun huolehtii hygieniasta ja päällä on ehjät ja siistit, ja varsinkin tilanteeseen sopivat vaatteet.

Vierailija
164/174 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on mielenkiintoista, että näissä muuttumisleikeissä yleensä aina leikataan tukkaa tosi paljon. 

Tulee ihan mieleeni ne lukuisat tutkimukset, joiden mukaan kampaajat suosittelevat itseään paremman näköisille asiakkaille epäimartelevia leikkauksia. 

Jos ajatellaan, että haluaisi olla miesten silmään hyvännäköinen, niin (tutkitusti edelleen) todella huomattava osa miehistä suosii pitkää tukkaa naisella, vaikka se olisi ohutkin. 

Ja pitkätukkainen voi pitää virkatoimissaan tukkaa siististi nutturalla ja sitten päästää sen makuukamarissa auki. Tuollainen keravalainen kananpyrstö taas on aina samanlainen. Ai että tuntuu juhlavalta miettiä juhlakampaustaan kun päässä on erimittaista epämääräistä karvoitusta, jota ei naisen tukaksi tunnista. 

Jos tuo jälkimmäinen kusenpolttama kynitty blondiinityyli on se nykyajan ihanne, minä olen erittäin mielelläni huolittelematon, vanhanaikainen

Itse asiassa me (tosi) pitkätukat pistetään tukka kiinni makuuhuoneessa, muuten jompikumpi makaa sen päällä.

Vierailija
165/174 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri naisten pitäisi meikata, laittaa hiuksiin kampaus, pukeutua tyylikkäästi ja kauniisti (mitä se tarkoittaneekin), olla kroppa timmissä kunnossa vielä 60v, hyvä ryhtinen, olla ikuisesti nuori ja rypytön jne. Lista on loputtoman pitkä.

Sen lisäksi naisen on huolehdittava kotityöt, tehdä terveellistä ruokaa, hoidettava lapset ja mies, olla edustava niin töissä kuin miesten läsnäolessa, tehdä työuraa 50v, hoidettava iäkkäät vanhemmat. Jne.

Tuossakin jutussa nainen on 50v kolmen kotona asuvan  lapsen äiti, todennäköisesti vaihdevuodet päällä ja työssä lähihoitajana kolmivuorotyössä, työ raskasta ja silti ulkopuolisille  mikään ei riitä eikä ole tarpeeksi ja kylliksi, kun ulkopuoliset latelevat vaatimuksia, mitä pitäisi vielä tehdä ja olla... vaikka heille asia ei  millään tavalla edes kuulu, kun heillä oma elämänsä.  Ollaan kuin korpit haaskalla. 

Missä on muuten miehet? Ja miehille esitetyt vaatimukset? Niistä ap. on hiljaa. 

Vierailija
166/174 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä kerrot mitä "vikaa" hänen aikaisemmassa ulkonäössä tai hiuksissa oli? Hän on ammatiltaan ensihoitaja ja jo työ asettaa hänen kampaukselle ja ulkonäölle vaatimuksia.

Minusta on kaunis keski-ikäinen nainen.

Ammatista päätellen, tosin saattaa olla elämässä ihan muut arvot, kuin hiukset. 

Vierailija
167/174 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni tää oli ihana muutos. Silmät oikeen hehkuu sinisyyttään tän muutoksen jälkeen. Mutta onko sillä sitten mitään väliä, miten ne silmät hehkuu kauniina 😃 ei varmaan, mutta ehkä se on monille kivempi peiliin katsoa kun on kiva kampaus ja pilkettä silmäkulmassa. Luonteeaeenhan se ei vaikuta. 

Vierailija
168/174 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on mielenkiintoista, että näissä muuttumisleikeissä yleensä aina leikataan tukkaa tosi paljon. 

Tulee ihan mieleeni ne lukuisat tutkimukset, joiden mukaan kampaajat suosittelevat itseään paremman näköisille asiakkaille epäimartelevia leikkauksia. 

Jos ajatellaan, että haluaisi olla miesten silmään hyvännäköinen, niin (tutkitusti edelleen) todella huomattava osa miehistä suosii pitkää tukkaa naisella, vaikka se olisi ohutkin. 

Ja pitkätukkainen voi pitää virkatoimissaan tukkaa siististi nutturalla ja sitten päästää sen makuukamarissa auki. Tuollainen keravalainen kananpyrstö taas on aina samanlainen. Ai että tuntuu juhlavalta miettiä juhlakampaustaan kun päässä on erimittaista epämääräistä karvoitusta, jota ei naisen tukaksi tunnista. 

Jos tuo jälkimmäinen kusenpolttama kynitty blondiinityyli on se nykyajan ihanne, minä olen e

Olin tulossa sanomaan samaa :) pakko hiusten on olla kiinni tai ne on tiellä ja naamassa kokoajan. Ja mietipä jos nainen kumartuneena antaa suu....xiä niin se pehko tulee oitis alas kaiken tielle. 

Katsokaa Kummelin Spiidi ja Saku niin niistä saa hyvän käsityksen miten pitkä letti on irrallaan aina tiellä :) ja tahmeaa huulituotetta ei voi käyttää. 

Sori ohis.

Vierailija
169/174 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossakin jutussa: hoitoväli 8-12 viikkoa. Joka kertaa menee joku 140 eur kun väri ja leikkaus. Sekä tunti aikaa (enemmän? En värjää omiani koskaan niin en tiedä).

Joo keksin sekä ajalle että rahalle muutakin tekemistä.

Vierailija
170/174 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestäni tää oli ihana muutos. Silmät oikeen hehkuu sinisyyttään tän muutoksen jälkeen. Mutta onko sillä sitten mitään väliä, miten ne silmät hehkuu kauniina 😃 ei varmaan, mutta ehkä se on monille kivempi peiliin katsoa kun on kiva kampaus ja pilkettä silmäkulmassa. Luonteeaeenhan se ei vaikuta. 

Ne on värilliset piilolinssit! Otettu rillit pois kun ajateltu että rillit rumentaa. Voi jesus maria. 

Vierailija
171/174 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo jälkimmäinen kusenpolttama kynitty blondiinityyli on se nykyajan ihanne, minä olen erittäin mielelläni huolittelematon, vanhanaikainen

Just samaa mieltä. 👍

Vierailija
172/174 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossakin jutussa: hoitoväli 8-12 viikkoa. Joka kertaa menee joku 140 eur kun väri ja leikkaus. Sekä tunti aikaa (enemmän? En värjää omiani koskaan niin en tiedä).

Joo keksin sekä ajalle että rahalle muutakin tekemistä.

Mikä kemikaalikuorma keholle.

Vierailija
173/174 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on värilliset piilolinssit! Otettu rillit pois kun ajateltu että rillit rumentaa. Voi jesus maria. 

Sitä minäkin, että piilarit. Ensimmäisessä kuvassahan silmät ovat hieman vihertävät. 

-eri

Vierailija
174/174 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap tekee näitä aloituksia?

Koska se haluaa pillua muttei saa sitä koskaan. Evoluutiossa syrjäytyvillä on välillä vaikeaa. Eivät osaa parantaa itseään jotta jollekulle kelpaisivat.

Kyllä. Heikkohermoiset kuolee sukupuuttoon, kylmäpäiset jää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi