Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulkitsetteko miestä kiitos?

Vierailija
29.09.2025 |

Mitä mies mielestänne tarkoittaa kun puhumme tulevaisuudesta että hän "ei ole periaatteessa vastaan" asiaa X tai että se "ei ole missään nimessä poissuljettukaan"?

Kyseessä n nelikymppisinä tavannut n 50v pariskunta, joten aiheena eivät siis ole perinteiset avio-/lapsihaaveet.

Minusta naisena tuollainen puhetapa kuulostaa siltä, että asia X ei ole hänen toiveensa, mutta ei halua toisaalta olla tyly.

Mutta muulla lailla hän ei kysyttäessäkään osannut ilmaista. Ja ko. asian ei olisi tarkoituskaan tapahtua ihan lähivuosina. 

Asiaa sinänsä en voi kertoa mutta ei ole mikään outo/valtava asia. Ei tarvitse rakentaa yhdessä kanssani taloa omin kätösin enkä pyydä miestä lähtemään maailmanympärimatkallekaan 😊

Kiitos parviälystä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on niin taukki että hänen halunsa laittaa harmaa syystakki mustan syystakin sijaan on liian arka asia kerrottavaksi tällä palstalla. Mieheltäänkin kysyi koska onhan harmaa niin paljo erilaisempi kuin musta.

Vierailija
42/48 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ymmärrä puhetta? Tuo tarkottaa että "ihan sama"

Mulle lähes kaikki vaimon kotkotukset on ihan sama. Hän haluaa lomareissulle, minä en mutta menemme silti. Hän haluaa uudet verhot ikkunoihin, ihan sama. Hän haluaa käydä elokuvissa, mulla ei kiinnosta mutta menemme. Jne. Jne.

Oletko koskaan miettinyt miksi sinua ei oikein mikään yhteinen tekeminen kiinnosta?

Olen. Minua lähinnä kiinnostaa seksin harrastaminen kuten on kiinnostanut teinistä asti. Mikään muu ei kiinnosta.

Surullista. Otan osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ymmärrä puhetta? Tuo tarkottaa että "ihan sama"

Mulle lähes kaikki vaimon kotkotukset on ihan sama. Hän haluaa lomareissulle, minä en mutta menemme silti. Hän haluaa uudet verhot ikkunoihin, ihan sama. Hän haluaa käydä elokuvissa, mulla ei kiinnosta mutta menemme. Jne. Jne.

Oletko koskaan miettinyt miksi sinua ei oikein mikään yhteinen tekeminen kiinnosta?

Miksi kenelläkään pitäisi kiinnostaa? Oletko miettinyt asiaa?

Olen ja aika paljonkin. Jos haluaa hyvän ja onnellisen parisuhteen niin kannattaa ottaa puoliso jonka tekemiset ja ajatukset kiinnostavat ihan luonnostaan sen verran että kaikki yhteinen tekeminen ei ole ihan pakkopuolla. On paljon helpompi ja mukavampi olla siinä suhteessa.

Vierailija
44/48 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä en ole haaveilija, kyseilijä, yms. Minä toimin."

No tietenkin ne haaveet kannattaa muuttaa myös todellisuudeksi. Mutta usein ne ovat kuitenkin ensin vain ajatuksia ja haaveita. Varsinkin isommat elämänmuutokset vaativat usein kaikenlaista valmistelua ja kypsyttelyä. 

Vierailija
45/48 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista pullukka-tulkintaa vailla

Vierailija
46/48 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi näillä tiedoilla alkaa arvailemaan.

Vierailija
47/48 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei ole hänelle niin tärkeä asia, että välttämättä sitä tarvitsisi, mutta vastaankaan ei ole. Hyvät ja huonot puolet mennevät mielessään tasan, ja täytyy ehkä vähän harkita. t. mies

Vierailija
48/48 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan saada dp:n joko kahden miehen tai miehen ja lelun avulla.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan