Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on holtiton tuhlari. Hänen takiaan meillä enää 200 euroa loppukuuksi.

Vierailija
12.04.2007 |

Että sapettaa. Mies oli tehnyt meille kaikenlaisia pikkuvelkoja typerillä pikavipeillä ja juuri kun olin saanut ankaralla säästämisellä ja miehen kontroloinnilla (palkat siirrettiin suoraan mun tilille ja mies sai " viikkorahaa" ) tilanteen sellaiseksi, että meillä on enää asuntolainaa, niin taas mies sortuu tuhlailuun. Luottamuksen palautumisen osoitukseksi olin siirtänyt loppukuun rahat yhteiselle tilille ja nyt näen, että siellä on enää 200 jäljellä!!! P****kele. Onko kellään muulla tällaista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se sun miehesi oikein rahoja tuhlaa? Äkkiä rahat sun omalle tilille!

Vierailija
2/5 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan hänelle tarpee mukaan käteistä, tilit ovat minun nimissä. Olen sanonut, että lentää pihalle, jos jää kiinni pikavipeistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennät sitten ens kuun viikkorahoista. Kyllä aikuisen ihmisen pitäis pysyä kaukana pikavipeistä.

Vierailija
4/5 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotihoidon tuen ja miehen palkan jälkeen ton enempää käteen kun on laskut maksettu. Ja meillä ei ole pikavippejä eikä esim. autoa. Asuntolainaa kyllä. No elokuussa meen töihin niin sit helpottaa. En tajuu miten joillan on varaa olla kotona 3 vuotta. Munkin miehellä on ihan keskiverto palkka.

Vierailija
5/5 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki menee minun tililleni ja sieltä sitten maksan laskut plus annan miehelle " käyttörahaa" . Mies ei kyllä ole niin holtiton, että kaikkea tuhlaisi, mutta raha polttaa taskussa/tilillä...täydellinen ratkaisu tuo meidän malli, jos perheessä on holtiton rahankäyttäjä sekä kontrollifriikki!