Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kristitty, uskotko kaikkien raamatun tarinoiden olevan totta?

Vierailija
28.09.2025 |

Uskotko esimerkiksi Nooan arkin olleen tositapahtumiin?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiamilaiset ja somalit on myös Egyptin orjia ja noitia kleopatrojen jälkeläisiä mut sä tuot niitä tänne. Orjuuttaa meitä. 

Vierailija
62/68 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alku jäi pois

Oli kolmaskymmenes vuosi, neljännen kuun viides päivä, ja minä olin pakkosiirtolaisten keskuudessa Kebarjoen varrella. Silloin taivaat aukenivat, ja minä näin näkyjä, jotka Jumala oli lähettänyt.Oli kuukauden viides päivä, kuningas Jojakinin pakkosiirtolaisuuden viides vuosi. Silloin tuli Herran sana Hesekielille, papille, Busin pojalle, Kaldean maassa Kebarjoen varrella. Siellä häneen tarttui Herran käsi.

Tämän minä näin: Pohjoisesta tuli myrskytuuli ja suuri pilvi, joka liekehti tulta ja levitti loistetta ympärilleen. Tulen keskusta säihkyi kuin sula kulta, ja keskellä hehkua näkyi neljän olennon hahmot. Tällainen oli niiden ulkonäkö: Niillä oli ihmisen muoto, mutta kullakin oli neljät kasvot ja kullakin neljä siipeä. Niillä oli suorat sääret ja jalkaterät kuin vasikan sorkat, ja ne välkehtivät kuin kiiltävä pronssi. Siipien alla oli kaikilla ihmiskädet, nelj

Jos on neljä ihmistä ohjaamossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon koko Raamatun olevan totta, Jumalan Sanaa, Jumalan ikuinen ilmoitus meille. Ei muutettavissa eikä muokattavissa. Raamattu on kirjoitettu Pyhän Hengen johdatuksella.

Vierailija
64/68 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
65/68 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai pommikonehan tuo on

Droonipas.

Vierailija
66/68 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooan arkki on turkin araratin vuoren juurella. Kivettyny.

Freesing kuinka jäätävää ajatella se on totta ja ihmiset ei siltikkään usko siihen.

Vierailija
67/68 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinoita en usko, Jeesuksen opetuksiin uskon järkähtämättömästi.

Vierailija
68/68 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska minulla on ongelma: koska luominen ja Nooan arkki ovat ilmiselvästi täysin keksittyjä satuja, miksi uskoisin mihinkään muuhunkaan mitä siinä kirjassa lukee?

Kyllähän Noan arkki on aika uskottava tarina. Mutta ei hän todellisuudessa mitään mailman kaikkia eläimiä sinne ottanut. Vaan oman kotitilansa kaikkia eläimiä no, kaksi kappaletta. On epäilty että vedenpaisumus pohjaa Välimeren syntyyn kun Gipraltari murtui ja saatiin Välimeri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme