Raskaana varatulle miehelle
Pommitus huonosta moraalista lähteköön.
Eli tilanne otsikon mukainen.. Minulla ja varatulla miehellä on useamman kuukauden kestänyt seksisuhde takana. Yhteisymmärryksessä sovittiin että suhde loppuu emmekä ole nyt muutamiin viikkoihin nähtykään. Noh nyt tein positiivisen raskaustestin, ahdistus, pelko ja häpeä nyt hyvin läsnä. Joku ehkä voisi todeta että karma..
Haluaisin kyllä joskus lapsia, mutta tasapainoiseen elämäntilanteeseen.. ja lähtökohtana tämä tilanne ei sitä ole.
Mitä itse tekisit? Kertoisitko miehelle?
Hän on ainoa kenen kanssa olen ollut lähiaikoina, ainoa isä vaihtoehto siis.
Kommentit (60)
Miksi teet abortin kun kerran haluat lapsia?
Kerro miehelle, mutta lopullisen päätöksen teet sinä. Sinä otat kaiken riskin kehollasi. Faktahan on, että voit jopa kuolla synnytykseen.
Vierailija kirjoitti: Miksi teet abortin kun kerran haluat lapsia?
Ei aborttia.
Ei ole oikein tappaa viatonta lasta mistään syystä. Tässä syy olisi että sen isä ja äiti ovat molemmat horoilleet. Kyllä. Tuomitsen horoilun ja tuomitsen abortin. En tuomitse teitä ihmisinä. Mutta ihmisen ei tule elää noin. Jonkun se on sanottava.
Vierailija kirjoitti: Miksi teet abortin kun kerran haluat lapsia?
Lukihäiriö? Haluaa lapsia joskus ja tasapainoiseen suhteeseen.
Jokaiselle on joskus käynyt noin. Nyt vain leuka pystyyn. Yllätyslapsi on ihan yhtä ihana kuin suunniteltukin.
Juu, kyllä se on karma nyt läsnä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oikein tappaa viatonta lasta mistään syystä. Tässä syy olisi että sen isä ja äiti ovat molemmat horoilleet. Kyllä. Tuomitsen horoilun ja tuomitsen abortin. En tuomitse teitä ihmisinä. Mutta ihmisen ei tule elää noin. Jonkun se on sanottava.
Eu tarvitse sanoa. Toiset elää tavallaan ja sinä omillasi. Mölinät voit pitää mahassasi.
Vierailija kirjoitti:
Jokaiselle on joskus käynyt noin. Nyt vain leuka pystyyn. Yllätyslapsi on ihan yhtä ihana kuin suunniteltukin.
Jokainen ei harrasta suhteita varattuihin. Jokainen ei jätä ehkäisyä pois tai käytä epävarmaa ehkäisyä.
Mikä pakko joillakin akoilla on olla varatun kanssa? Vapaita miehiä on paljon.
En tiedä teenkö aborttia, kovin sekaiset fiilikset nyt kaikesta. Kyllä joskus haluaisin lapsia mutta en yksinhuoltajana. Olen itse vielä nuori ja koen että aika ei olisi nyt välttämättä oikea, toisaalta mitä jos en voikaan raskautua enää jos nyt keskeytän..?
Miehelle haluaisin kertoa mutta jännitän reaktiota..
-ap
Vierailija kirjoitti:
En tiedä teenkö aborttia, kovin sekaiset fiilikset nyt kaikesta. Kyllä joskus haluaisin lapsia mutta en yksinhuoltajana. Olen itse vielä nuori ja koen että aika ei olisi nyt välttämättä oikea, toisaalta mitä jos en voikaan raskautua enää jos nyt keskeytän..?
Miehelle haluaisin kertoa mutta jännitän reaktiota..
-ap
Mitä ehkäisyä käytitte?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole käynyt noin. Puhu itsestäsi vaan.
Abortti ehdottomasti, enkä edes ilmoittaisi miehelle, jatkat vaan seksisuhdetta jos se vielä sinua kiinnostaa.
Kyllä on hyvä ilmoittaa miehelle.