Miksei konservatiiveille riitä toteuttaa perinteisiä rooleja omassa elämässä vaan tyrkyttävät niitä kaikille?
Liberaalius ei esimerkiksi pakota ketään luopumaan sukupuolirooleista. Ei vain ole yhteiskunnan asia miten roolit parisuhteessa päätetään.
Kommentit (256)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama koskee esim. wokettajia. Kaikkien pitää taipua unisex-vessoihin ja pukuhuoneisiin, muunsukupuolisten ja sukupuolettomien vaatimuksiin, pronomineihin yms.
Jep. Kuka mahtoi haluta, että Kelan tiedoissa puhutaa synnyttävästä vanhemmasta eikä äidistä? Tai miksi ei enää saa puhua äitiyslomasta tai isyysvapaasta? Tai miksi yhteiskunnallinen sukupuolikäsitys on muutettu identiteettipohjaiseksi, eikä biologisiin tosiasioihin perustuvaksi?
Mitä jos syntyneen lapsen huoltaja ei ole tämän äiti tai isä? Kenties äiti kuoli synnytykseen ja isä auto-onnettomuuteen ja nyt näiden sisko on ottanut lapsen huollettavakseen, niin eikö tälle tämän surun keskellä sallita edes vähimmäisiä yhteiskunnan tarjoamia tukia ja etuja, koska hän ei teknisesti ottaen ole la
Äitiä saa sanoa äidiksi, mutta äiti ei ole aina lapsen huoltaja, joten lain täytyy olla muotoiltu niin, että lapsen huoltajan, joka toki voi olla lapsen äiti, oikeudet ja velvollisuudet toteutuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama koskee esim. wokettajia. Kaikkien pitää taipua unisex-vessoihin ja pukuhuoneisiin, muunsukupuolisten ja sukupuolettomien vaatimuksiin, pronomineihin yms.
Jos sinä et halua käyttää pronomineja, niin ole hyvä vaan. Kerro sitten meille, miten elämä sujuu. Minä en kyllä osaisi elää niin.
Sinä et pysty elämään Suomessa ilman englanninkielen persoonapronomineja? Okei.
Mistä sinä englannin tähän revit?
Ihan kuin et tietäisi, mistä puhuttiin. Laitatko someprofiileihisi suomenkieliset vai englanninkieliset pronominit? Hän/hän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kukaan pakottanut mihinkään. Äärioikeiston kusetusta. Palatkaa maan pinnalle sieltä Magaplaneetalta! Tämä on Suomi ja onneksi täällä ei ole Trumpia.
Oliko sukupuolenvaihtolain uudistus äärioikeiston keksintö, vai vasemmistotransujen vaatimus?
Pakottaako se laki sinut vaihtamaan sukupuolta tai kieltääkö se sinua vaihtamasta sukupuolta? Jos ei, voit vapaasti jatkaa elämääsi ja laskea verenpainetta. Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ideaalini olisi vaimo, lapsi tai pari, sekä punainen tupa ja perunamaa. Sen kun vielä saavuttaisi. Olen oman elämäni konservatiivi, mutta mua ei haittaa vähääkään muiden elämänvalinnat, minusta seksuaalinen suuntautuminen ei ole mikään moraalikysymys ja aikuiset ihmiset saavat ylipäätään toteuttaa itseään juuri niin kuin parhaimmaksi näkevät.
Tällaista konservatiivisuutta olen valmis puolustamaan. Se kuuluu jokaisen yksilön oikeuteen valita omannäköisensä elämä.
Terveisin vihervassariliberaalisuvakki
Mulla ei ole mitään ongelmaa vihervassariliberaalisuvakkien kanssa, kun he ovat inhimillisiä ja järkeviä, olen mieluummin samalla puolella kanssasi, kuin näiden ihmisvihamielisten äärioikeistohörhöjen joukoissa. Meidän kaltaisemme eivät varmaankaan ole tässä ongelmana. Valitettavasti jotkut vetävät tämän kulttuurisotapaskan melko tappiin. Syytän tästä sosiaalista mediaa, jopa kansanedustajat puhuvat kuin teini-ikäiset nettitrollit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään tässä maailmassa ei ole yhtä viulunkireä kontrolloija kuin woke-ihminen.
Sanot jonkun konservatiivisen mielipiteen, niin alkaa kiukkuinen mulkoilu ja eristäminen.
Kokemusta on.
Konservatiivit ovat loppujen lopuksi rennompaa porukkaa.
Joko on päätetty mitä woke tarkoittaa? Viime viikolla sillä oli jotain tekemistä bussilippujen kanssa, mikä oli minusta todella outoa.
Google on ystäväsi. Woke perustuu marxilaiseen kriittiseen teoriaan ja kaikista elämän osa-alueista syynättäviin sortaja-sorrettu-asetelmiin.
Kyllä minä sen termin voin googlettaa, mutta se ei selitä miten tällä palstalla esim. kasvisruoka ja bussilippu ovat wokea. Ja puolueet kokoomuksesta kommunisteihin ovat myös wokea.
Päinvastoin. Itse eläisin mielelläni konservatiivina tyrkyttämättä asiaani muille. Woken takia joudun kuitenkin jatkuvasti tuomaan konservatiiviuttani esille, koska minua yritetään työpaikoilla, kouluissa ja muuallakin pakottaa liputtamaan esimerkiksi Priden puolesta. Joka kerta joudun perustelemaan, että kristilliskonservatiivina en halua osallistua siihen. Toisin sanoen liberaalit on niitä, jotka haluaa pakottaa muita heidän tapaansa elää.
"Julkisen henkilön vihapuhe somessa voi johtaa somealustalta poistamiseen. Ja hyvä niin."
Sitten pitäisi olla yleispätevä ja loogisesti koherentti määritelmä vihapuheelle. Sellainen, jota ei voi käyttää työkaluna poliittisesti eri mieltä olevien vaientamiseen. Ovatko biologiset tosiasiat tai kansallisuuksittain jaotellut rikostilastot tai kela/sossutilastot vihapuhetta?
Konservatiivit ovat samanlaisia, kuin karppaajat. Pakkomielle julistaa omaa elämäntapaansa kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä et halua käyttää pronomineja, niin ole hyvä vaan. Kerro sitten meille, miten elämä sujuu. Minä en kyllä osaisi elää niin.
Sinä et pysty elämään Suomessa ilman englanninkielen persoonapronomineja? Okei.
Mistä sinä englannin tähän revit?
Ihan kuin et tietäisi, mistä puhuttiin. Laitatko someprofiileihisi suomenkieliset vai englanninkieliset pronominit? Hän/hän?
En kyllä tietääkseni ole profiilissani käyttänyt muita pronomineja kuin "minä", esimerkiksi kertoessani harrastuksistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkoita, vaan tarkoitan että julkisen henkilön vihapuheella voi olla seurauksia.
No sivistyneessä yhteiskunnassa kukaan ei ammu toista tyhmyyden vuoksi. Tätä ei tule ymmärtää vaan tuomita. Sanomasi voidaan tulkita myös asian hyväksymiseksi, kun väität että voi olla seurauksia. En ole itse millään tavalla julkisuudessa ja kaltaistesi ymmärtävien tahojen vuoksi harva uskaltaa ollakaan. Siinä sitä parempaa demokratiaa. En jaksa (enkä uskalla) enää keskustella aiheesta lisää.
Vasemmalla on jo Marxin ajoista lähtien suhtauduttu myönteisesti poliittiseen väkivaltaan.
Tuoreen tutkimuksen mukaan liberaaleista 25 prosenttia hyväksyi poliittisen väkivallan, kun taas konservatiiveista vain kolme. Huomaahan sen Suomessakin, kuinka vassut riemuitsivat mielipiteidensä vuoksi murhatun oikeistovaikuttajan kuolemasta.
Vierailija kirjoitti:
Konservatiivit ovat samanlaisia, kuin karppaajat. Pakkomielle julistaa omaa elämäntapaansa kaikille.
Mites ne Pride-liputtajat sitten? Aikamoista tyrkyttämistä sekin tuntuu olevan.
Konservatiivitkö sitä homotransutusta pakottaa jopa peruskoululaisille ja marssii white pridessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kukaan pakottanut mihinkään. Äärioikeiston kusetusta. Palatkaa maan pinnalle sieltä Magaplaneetalta! Tämä on Suomi ja onneksi täällä ei ole Trumpia.
Oliko sukupuolenvaihtolain uudistus äärioikeiston keksintö, vai vasemmistotransujen vaatimus?
Pakottaako se laki sinut vaihtamaan sukupuolta tai kieltääkö se sinua vaihtamasta sukupuolta? Jos ei, voit vapaasti jatkaa elämääsi ja laskea verenpainetta. Ole hyvä.
Se pakottaa konservatiivit hyväksymään, että on muitakin sukupuolia kuin mies ja nainen, vaikka konservatiivit eivät sellaiseen usko. Miksi konservatiivien näkemyksiä ei otettu huomioon tuota lakia tehdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta kaasuvalottaminen. Ilmoitusasiana vaihdettava juridinen sukupuolitieto velvoittaa muuta yhteiskuntaa joka tilassa ja tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkoita, vaan tarkoitan että julkisen henkilön vihapuheella voi olla seurauksia.
No sivistyneessä yhteiskunnassa kukaan ei ammu toista tyhmyyden vuoksi. Tätä ei tule ymmärtää vaan tuomita. Sanomasi voidaan tulkita myös asian hyväksymiseksi, kun väität että voi olla seurauksia. En ole itse millään tavalla julkisuudessa ja kaltaistesi ymmärtävien tahojen vuoksi harva uskaltaa ollakaan. Siinä sitä parempaa demokratiaa. En jaksa (enkä uskalla) enää keskustella aiheesta lisää.
Vasemmalla on jo Marxin ajoista lähtien suhtauduttu myönteisesti poliittiseen väkivaltaan.
Tuoreen tutkimuksen mukaan liberaaleista 25 prosenttia hyväksyi poliittisen väkivallan, kun taas konservatiiveista vain kolme. Huomaahan sen Suomessakin, kuinka vassut riemuitsivat mielipiteidensä vuoksi m
Lähde tutkimukseen ja kolme suoraa lainausta, jossa "vassut riemuitsivat", kiitos.
Vasemmisto tyrkyttää joka tuutissa jopa Ylessä niitä omia paskaisia arvojaan. Ylessä mikä on kaikkien suomalaisten maksama myös konservatiivien. Vasemmisto ei saa koskaan tätä maata nousemaan, ei koskaan. Siihen tarvitaan työtä ja vasemmistolle työhän on kirosana, rahat tippuvat vain taivaalta jostain avaruudesta sohvalle. Vasemmisto haluaa myös elättää velkarahalla näitä kehitysmaalaisia täällä, sekin raha varmaan tippuu avaruudesta, eikä sitä tarvitse maksaa takaisin koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuoreen tutkimuksen mukaan liberaaleista 25 prosenttia hyväksyi poliittisen väkivallan, kun taas konservatiiveista vain kolme. Huomaahan sen Suomessakin, kuinka vassut riemuitsivat mielipiteidensä vuoksi m
Jep. Liberaalit puhuvat tyrkyttämisestä, mutta itse ovat valmiita tappamaan eri mieltä ovat. Ainakin omasta mielestä toisen tappaminen on pahempaa kuin jonkun asian tyrkyttäminen. Liberaalit on ilmeisesti eri mieltä tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ideaalini olisi vaimo, lapsi tai pari, sekä punainen tupa ja perunamaa. Sen kun vielä saavuttaisi. Olen oman elämäni konservatiivi, mutta mua ei haittaa vähääkään muiden elämänvalinnat, minusta seksuaalinen suuntautuminen ei ole mikään moraalikysymys ja aikuiset ihmiset saavat ylipäätään toteuttaa itseään juuri niin kuin parhaimmaksi näkevät.
Tällaista konservatiivisuutta olen valmis puolustamaan. Se kuuluu jokaisen yksilön oikeuteen valita omannäköisensä elämä.
Terveisin vihervassariliberaalisuvakki
Mulla ei ole mitään ongelmaa vihervassariliberaalisuvakkien kanssa, kun he ovat inhimillisiä ja järkeviä, olen mieluummin samalla puolella kanssasi, kuin näiden ihmisvihamielisten äärioikeistohörhöjen joukoissa. Meidän kaltaisemme eivät varmaankaan ole tässä
Kai sinä tiedostat, että Suomen äärioikeisto mahtuu pariin turistibussiin. Miksi maalailet uhkakuvia marginaalisen pienestä porukasta ja olet valmis rajoittamaan sananvapaudenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään tässä maailmassa ei ole yhtä viulunkireä kontrolloija kuin woke-ihminen.
Sanot jonkun konservatiivisen mielipiteen, niin alkaa kiukkuinen mulkoilu ja eristäminen.
Kokemusta on.
Konservatiivit ovat loppujen lopuksi rennompaa porukkaa.
Joko on päätetty mitä woke tarkoittaa? Viime viikolla sillä oli jotain tekemistä bussilippujen kanssa, mikä oli minusta todella outoa.
Google on ystäväsi. Woke perustuu marxilaiseen kriittiseen teoriaan ja kaikista elämän osa-alueista syynättäviin sortaja-sorrettu-asetelmiin.
Kyllä minä sen termin voin googlettaa, mutta se ei selitä miten tällä palstalla esim. kasvisruoka ja bussilippu ovat wokea. Ja puolueet kokoomuksesta kommunisteihin ovat
Olkiukkoilua.