Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostan seksiä 36-vuotiaalla Tonilla ei ole kumppania. Siksi hän ostaa seksiä.

Vierailija
28.09.2025 |

Ihan fiksua, paljon helpommalla pääsee naisasioissa ja tulee pidemmän päälle yleensä myös halvemmaksi kuin vaimo.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/85c10044-dd32-4852-b417-21ca915499e0

Kommentit (465)

Vierailija
241/465 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

////En tiedä millaisessa porukassa kollegasi viettää aikaa, mutta mä taas en tunne yhtään naista, jolla olisi tuollaisia määriä suhteita vaan max toistakymmentä. ////

Eihän trollilla mitään kollegoita ole, satuilee menemään vaan.

Vierailija
242/465 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole peräkammarin poika vaan jurri nuo kaikkia asiat maksanut mies. Ja mun halut ei hyytyny, exällä heti kun avioliitto oli solmittu. Nykyään panen vain kertapanoja, suhteeseen en ala.

No se on ihan sinun oma häpeäsi, jos menet suhteeseen ja rakennat naisen kanssa elämää jota et oikeasti halua elää. 

Ja 100% naisista tietää millasta elämää oikeasti haluavat elää?

t. nainen joka katuu perheen perustamista.

No sekin on ihan sun oma häpeäsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/465 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

////En tiedä millaisessa porukassa kollegasi viettää aikaa, mutta mä taas en tunne yhtään naista, jolla olisi tuollaisia määriä suhteita vaan max toistakymmentä. ////

Eihän trollilla mitään kollegoita ole, satuilee menemään vaan.

Ite oot se trolli joka satuilee

Vierailija
244/465 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joro tulee halvemmaksi kuin vaimo"

Tällainen asenne on luotaantyöntävä, kun ihmissuhteet arvotetaan pääasiassa rahan kautta ja ihmistä kohdellaan kuin kulutustavaraa, kun taas kulutustavaraa (känny, tietokone, auto yms) kohdellaan kuin ihmistä. Toivottavasti tällaiset ihmiset löytää toisensa, jotta ihmiset joille läheinen ja aito ihmissuhde on itseisarvo saavat olla keskenään. 

Vierailija
245/465 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä millaisessa porukassa kollegasi viettää aikaa, mutta mä taas en tunne yhtään naista, jolla olisi tuollaisia määriä suhteita vaan max toistakymmentä. 

Ihan perus finanssialan ihmisiä olemme.

No se selittää. Aikaa nussia kaiket päivät yöt kun rahat tulee muiden töistä

Ja kenes töistä sun rahat tulee? 

Kiva että myönsit

Vierailija
246/465 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä millaisessa porukassa kollegasi viettää aikaa, mutta mä taas en tunne yhtään naista, jolla olisi tuollaisia määriä suhteita vaan max toistakymmentä. 

Ihan perus finanssialan ihmisiä olemme.

No se selittää. Aikaa nussia kaiket päivät yöt kun rahat tulee muiden töistä

Ja kenes töistä sun rahat tulee? 

Kiva että myönsit

Eli Kela maksaa sun rahat

Vierailija
247/465 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole peräkammarin poika vaan jurri nuo kaikkia asiat maksanut mies. Ja mun halut ei hyytyny, exällä heti kun avioliitto oli solmittu. Nykyään panen vain kertapanoja, suhteeseen en ala.

No se on ihan sinun oma häpeäsi, jos menet suhteeseen ja rakennat naisen kanssa elämää jota et oikeasti halua elää. 

Jahas, nyt uli leikkii naista.

No siltä varalta että tämä ei ole trolli, niin ihan vinkiksi miehille kuin naisillekin: ihan itse olette vastuussa omista elämänvalinnoistanne, turha on kiukutella muille jos omat valintanne eivät miellytäkään. Jos menet suhteeseen tai perustat perheen, niin sitten ekät sen asian kanssa. Kukaan ei pakota suhteeseen.

Vierailija
248/465 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katuminen ei oo mitään muuta kuin usko siihen että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella

Vierailija
249/465 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katuminen ei oo mitään muuta kuin usko siihen että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella

Tai sitä että tuli sieltä vihreältä puolelta ja löytää itsensä kaatopaikalta

Vierailija
250/465 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'////En tiedä millaisessa porukassa kollegasi viettää aikaa, mutta mä taas en tunne yhtään naista, jolla olisi tuollaisia määriä suhteita vaan max toistakymmentä. ////

Eihän trollilla mitään kollegoita ole, satuilee menemään vaan.'

Ei minun tuotokseni.

Aikuinen mies päättää,

mihin rahansa käyttää.

Olivatpa sitten palkkatuloa,

sijoitustuottoja,

pörssimeklarointia

tai tulonsiirtoja

Kansaneläkelaitokselta.

Up his, kunhan lain

puitteissa pysytään!👋

Vierailija
251/465 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus ruoho on vihreämpää toisella puolella.

Vierailija
252/465 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joro tulee halvemmaksi kuin vaimo"

Tällainen asenne on luotaantyöntävä, kun ihmissuhteet arvotetaan pääasiassa rahan kautta ja ihmistä kohdellaan kuin kulutustavaraa, kun taas kulutustavaraa (känny, tietokone, auto yms) kohdellaan kuin ihmistä. Toivottavasti tällaiset ihmiset löytää toisensa, jotta ihmiset joille läheinen ja aito ihmissuhde on itseisarvo saavat olla keskenään. 

Naiset kohtelee miehiä ihan samalla tavalla esineellistäen. Ehkä jopa pahemmin. Kuka nykyisin oikeasti puhuu jostain rakkaudesta. Joko haetaan seksilelua, tai sitten yhtiötyökumppania/koti-/"meta"töiden tekijää perheenperustukseen

Vierailija
253/465 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea ei voi saada. Täytyy joko valita vapaus tai se tyhjyys/tarkoituksettomuus mikä lapsettomuudesta tulee

Vierailija
254/465 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin toimimalla ei myöslään ikinä tule ditä puolisoa. Toni on dorka.

Mitä tarkoitat? Miten seksin ostaminen liittyy puolisoon? Jos hänellä ei puolisoa ole, tuskin hän seksiä ostamalla puolisoaan loukkaa. Jos ihminen on 36 v. eikä ole ollut puolisoa, niin kai nyt tuossa iässä jo seksiä haluaa. Vai pitääkö tämän Tonin olla miespuolinen nunna, joka pitää itsensä siveänä kunnes mahdollinen puolisoehdokas löytyy?

Vierailija
255/465 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea ei voi saada. Täytyy joko valita vapaus tai se tyhjyys/tarkoituksettomuus mikä lapsettomuudesta tulee

Sinun kohdallasi ehkä noin, ikävä juttu. Muut taas saattavat olla täysin tyytyväisiä omiin valintoihinsa.

Vierailija
256/465 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kohdallasi ehkä noin, ikävä juttu. Muut taas saattavat olla täysin tyytyväisiä omiin valintoihinsa.

Mitä ihmettä oikeen selität? Etkö osaa lukea. Tää koko keskustelu lähti siitä että tuo sanoi katuvansa valintojaan

Vierailija
257/465 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi leikkiä muutama vuosi perheleikkejä kun naiset kumminkin eroaa ja sitten on taas yksin. Plus elarit plus puolet omaisuudesta on mennyt.

Vierailija
258/465 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi leikkiä muutama vuosi perheleikkejä kun naiset kumminkin eroaa ja sitten on taas yksin. Plus elarit plus puolet omaisuudesta on mennyt.

Jos ei halua lapsia niin miks pitäiskään

Vierailija
259/465 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mielelläni kritisoi muiden

tekemisiä. Ainoastaan 

sen ihmisen, kenen kanssa

suhteilen - rahankäyttö ja 

suhteemme laatu/'käyttömanuaali'

on mun bisnekseni, meidän yhteinen 

bisnes.

Toni, 36 ja Pertti, 58 ja sadattuhannet

kaltaisensa suomimiehet tekevät kuten

parhaaksi kokevat ja katsovat.

Seksuaalisuus on hyvin tärkeä osa

miehuutta ja ihmisyyttä. Jollain tapaa 

ne miehiset tarpeet on hoidettava. Ei rahalla

toki tunteita voi ostaa, mutta aktin voi.

Vierailija
260/465 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa kerrassaan uutisoinnin arvoinen juttu että mies ostaa seksiä. Onko oikeasti juttujen aiheet jo noin lopussa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi