Ostan seksiä 36-vuotiaalla Tonilla ei ole kumppania. Siksi hän ostaa seksiä.
Ihan fiksua, paljon helpommalla pääsee naisasioissa ja tulee pidemmän päälle yleensä myös halvemmaksi kuin vaimo.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/85c10044-dd32-4852-b417-21ca915499e0
Kommentit (465)
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä ei nainen rahan eteen tekisi? Myy vaikka itseään.
Ei tosin kaikki, mutta ne hùôrat.
Sinäkin voit myydä, samanlaisen reiän päällä te miehet istutte. Sen sijaan, että ikkaset aamusta iltaan täällä.naisten, seksin ja rahan puutetta, niin saisit kaikkea tuota. Kyllä se sinunkin tavarasi kauppasi tekee, koska teitä kiimaisia miehiä on paljon!
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuolla tavalla saa tarpeensa tyydytettyä, mutta tunnepuoli jää kyllä vajaaksi. Ja sitä ei kyllä voi ostaa rahalla.
Oi että. Nainen on siis miehille tyydytyskodinkone, sekö kyrvän että mielen. Mitäpä nainen tuossa yhtälössä saa? Ei mitään. Siksipä parisuhde ei ole haluttua naisille enää.
Suomessa on jo ihan sotienkin takia naiset olleet työelämässä jo vuosikymmeniä. Täällä ei ole ikinä ollut mitään jenkkityylistä "prinsessa kulttuuria", jossa mies vaan ostelee kotirouvalleen kaikkea.
Opetelkaa edes oman maanne historia, prkl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin voit myydä, samanlaisen reiän päällä te miehet istutte. Sen sijaan, että ikkaset aamusta iltaan täällä.naisten, seksin ja rahan puutetta, niin saisit kaikkea tuota. Kyllä se sinunkin tavarasi kauppasi tekee, koska teitä kiimaisia miehiä on paljon!
No mutku oon 130-kilonen ruma haiseva läski :(
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on jo ihan sotienkin takia naiset olleet työelämässä jo vuosikymmeniä. Täällä ei ole ikinä ollut mitään jenkkityylistä "prinsessa kulttuuria", jossa mies vaan ostelee kotirouvalleen kaikkea.
Vaikutat vähän yksinkertaiselta. Niinkuin ne amerikankaan työväenluokan naiset mitään prinsessaleikkejä olis läpi historian leikkineet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tässä ei ole pointti seksin ostaminen.
Miksi hän ei saa parisuhdetta?
Jos on niin laiskaksi mennyt, että on vaan tinderissä, niin siellä täytyy olla aika pro pärjätäkseen.
"En juo". "En käy missään."
Pitäiskö alkaa käydä?
Sitten ne kriteerit:
"Pitää olla hoikka / 10v nuorempi / käy töissä / ei lapsia."
Ihan ok vaatimukset. Mutta jos on sellainen, ettei kiinnosta naisia, niin ei voi vaatia liikaa.
Noita ylijäämämiehiä on kaikki treffipalstat pullollaan.
Jos tämä ylijäämämies ei saa parisuhdetta niin sinä haluat kieltää häneltä seksinkin? Se on vaan tänä päivänä turvallisempaa ostaa seksiä kuin iskeä nainen ja tulla syytetyksi raiz.kauksesta.
En todellakaan.
Tosi ok ostaa seksiä.
Olen vaan joutunut treffipalstalla incelien seksiseura -vyörytyksen kohteeksi.
Siis tuo, ettei kukaan muu kuin missi kelpaa. Umpipas..kasta profiilista sata pommitusta päivässä seksiseuran toivossa.
Aina sama tilanne: Mitään ei osata sanoa. Mitään ei osata kirjoittaa. Töissä ei käydä. Naisen pitäisi olla hoikka, vaikka itse on lihava.
Järkijätkät sitten hukkuvat noiden idioottien joukkoon, eikä kukaan löydä ketään.
Naiset tulevat sellaisiksi, ettei enää tee mieli vastata kenellekään.
Eikö tuokin mies voisi pistää fledaa minttiin, ja jalkautua ihmisten ilmoille?
Aina tuo sama toistuu: "En juo mitään. En käy missään."
Kyllä siinä sit seksiseuraa joutuukin ostamaan.
Jonkinlainen uusavuttomuus vaivaa monia ihmisiä. Ei vaan järki sano, mitä kannattaisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Joopati joo. Exäni kyllä tienas rahaa itelleen ja ostatyi mulla talon ja oman auton sekä lenteli lomareissuilla. Erossa ihmetteli kun hänen rahastonsa laskettiinkin tasinkoon ja talo jäi mulle.
Vierailija kirjoitti:
"...koska maksat siitä. Ihan tarpeeksi olen nähnyt prostituuttien tarinoita; iso osa inhoaa miehiä.
Kyllähän minäkin voin ostaa jonkun rahalla esittämään mukavaa ja kuuntelevaa. Mutta tiedän ettei niitä oikeasti kiinnosta. Tämä vaivaisi itseäni."
Luulet olevasi joku kokemusasiantuntija kun "olet nähnyt prostituuttien tarinoita". Valitettavasti ole yksi niistä jankuttajista, joilla ei ole mitään käsitystä koko asiasta. Toistelet vaan totena omia uskomuksiasi.
No kerroin vaan,että minua vaivaisi,kun tietäisin että ilman rahaa eivät kuuntelisi tai "välittäisi" saati antaisi koskea itseensä.
en minä mitään toistele; kerron vaan faktoja omista mietteistäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tässä ei ole pointti seksin ostaminen.
Miksi hän ei saa parisuhdetta?
Jos on niin laiskaksi mennyt, että on vaan tinderissä, niin siellä täytyy olla aika pro pärjätäkseen.
"En juo". "En käy missään."
Pitäiskö alkaa käydä?
Sitten ne kriteerit:
"Pitää olla hoikka / 10v nuorempi / käy töissä / ei lapsia."
Ihan ok vaatimukset. Mutta jos on sellainen, ettei kiinnosta naisia, niin ei voi vaatia liikaa.
Noita ylijäämämiehiä on kaikki treffipalstat pullollaan.
Jos tämä ylijäämämies ei saa parisuhdetta niin sinä haluat kieltää häneltä seksinkin? Se on vaan tänä päivänä turvallisempaa ostaa seksiä kuin iskeä nainen ja tulla syytetyksi raiz.kauksesta.
En todellakaan.
Tosi ok ostaa se
Eikö tuokin mies voisi pistää fledaa minttiin, ja jalkautua ihmisten ilmoille?
Aina tuo sama toistuu: "En juo mitään. En käy missään."
Mitä pitäis juua ja missä käydä jotta sais seuraa? Kysyin tätä eilen palstalta ja vastaus oli että lennä toiselle puolelle maailmaa. Sama vastaus siis siitä riippumatta onko seuran hakija nainen vai mies.
Vierailija kirjoitti:
En käsitä, että jatkuvasti täällä hoetaan miehen elättävän jotain prinsessaa. Lähipiiristä en tiedä ainuttakaan ns. kotirouvaa. Kaikki ovat työssä. Minä tienasin vuosia jopa paremmin, kuin mieheni. Lisäksi minä olen se joka jarruttelee ostoja. Mies törsäisi vaikka mihin turhaan. Olen aina maksanut omat kampaaja ynm. käynnit. Tuollaisille ostetuille naikkosille sen sen sijaan maksat kaikesta. Tuskin suostuvat edes pitämään kädestä ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se ihan ymmärrettävää että naiset paheksuu seksityötä. Seksityön lisääntyessä ja normalisoituessa naiset menettää sen monesti ainoan vallankäytön välineensä miehiin. Miten kiristät miestäsi seksillä jos hän hakee sen muualta.
Normaalissa parisuhteessa ei ole tapana kiristää toisia.
Jos naisen ja miehen välillä on riitaa niin lisääkö oman pään pitäminen miehen seksin saannin todennäköisyyttä, vaiko se että antaa periksi naiselle?
Miehen ohjailu seksillä ja läheisyydellä on niin sisäsyntyistä naisille etteivät edes pidä sitä minään kiristysvälineenä.
Minun puolesta Toni voi vaikka myydä ryppyreikäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"...koska maksat siitä. Ihan tarpeeksi olen nähnyt prostituuttien tarinoita; iso osa inhoaa miehiä.
Kyllähän minäkin voin ostaa jonkun rahalla esittämään mukavaa ja kuuntelevaa. Mutta tiedän ettei niitä oikeasti kiinnosta. Tämä vaivaisi itseäni."
Luulet olevasi joku kokemusasiantuntija kun "olet nähnyt prostituuttien tarinoita". Valitettavasti ole yksi niistä jankuttajista, joilla ei ole mitään käsitystä koko asiasta. Toistelet vaan totena omia uskomuksiasi.
No kerroin vaan,että minua vaivaisi,kun tietäisin että ilman rahaa eivät kuuntelisi tai "välittäisi" saati antaisi koskea itseensä.
en minä mitään toistele; kerron vaan faktoja omista mietteistäni.
Eihä vaimokaan välitä tai kuuntele saatika anna koskea itseään ellen vie treffeille tai lomareissulle. Rahaa palaa joka tapauksessa että seksiä sais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat vähän yksinkertaiselta. Niinkuin ne amerikankaan työväenluokan naiset mitään prinsessaleikkejä olis läpi historian leikkineet
Huoh. Itse olet yksinkertainen. Jos olisit lukenut nämä viestit täällä missä mies on muka nykyaikana joku "elättäjä" ja vaimo tulee "kalliiksi" niin tämä kulttuurikäsitys nyt vaan tulee ihan suoraan rapakon toiselta puolelta konservatiivisista piireistä; itse et vaan ymmärrä kontekstia.
Suomessa ei ole ollut mitään tällaista kulttuuria.
Tätä keskustelua on turha jatkaa. Trolli vain jankkaat mielikuvitusnaisistaan ja -vaimostaan. Täyttä höpö höpöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se ihan ymmärrettävää että naiset paheksuu seksityötä. Seksityön lisääntyessä ja normalisoituessa naiset menettää sen monesti ainoan vallankäytön välineensä miehiin. Miten kiristät miestäsi seksillä jos hän hakee sen muualta.
Normaalissa parisuhteessa ei ole tapana kiristää toisia.
Ennen normaali parisuhde kesti kymmeniä vuosia, nykyään yhä harvemmin. Vajaa puolet avioliitoista hajoaa, parisuhteista ehkä vieläkin enemmän. Ennen eroa saatetaan kuitenkin olla vielä pitkäänkin yhdessä vaikka suhde ei toimi. Silloin ei enää päde mitkään normaalit parisuhdesäännöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutku oon 130-kilonen ruma haiseva läski :(
Käy suihkussa ja pidä puhtaita vaatteita. Suihin voit ottaa ja persereikääsi tarjoa siltikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuolla tavalla saa tarpeensa tyydytettyä, mutta tunnepuoli jää kyllä vajaaksi. Ja sitä ei kyllä voi ostaa rahalla.
Oi että. Nainen on siis miehille tyydytyskodinkone, sekö kyrvän että mielen. Mitäpä nainen tuossa yhtälössä saa? Ei mitään. Siksipä parisuhde ei ole haluttua naisille enää.
Ei se ole koskaan ollutkaan,vaan asia on juuri niin kuin se on nytkin. Naiset antavat hyötyjä vastaan tai painostuksesta. Sukujen painostus on loppunut, sosiaaliturva pitää huolen, ei ole mitään syytä toimia sperma viemärinä kuin etuja vastaan. "Parisuhteessa" etuja ei ole, pelkkiä haittoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käsitä, että jatkuvasti täällä hoetaan miehen elättävän jotain prinsessaa. Lähipiiristä en tiedä ainuttakaan ns. kotirouvaa. Kaikki ovat työssä. Minä tienasin vuosia jopa paremmin, kuin mieheni. Lisäksi minä olen se joka jarruttelee ostoja. Mies törsäisi vaikka mihin turhaan. Olen aina maksanut omat kampaaja ynm. käynnit. Tuollaisille ostetuille naikkosille sen sen sijaan maksat kaikesta. Tuskin suostuvat edes pitämään kädestä ilmaiseksi.
Häh?
Olen ihan nainen ja vastustin aloituksen väitettä miten "kalliiksi vaimo tulee".
Ja kerroin miten Suomessa ei ole ikinä ollut tällaista kotirouvakulttuuria. Tai "prinsessakulttuuria".
"Tässä klassinen esimerkki kun pikkusieluinen mies tuohtuu naisen torjunnasta. "Ei sua rumaa kukaan paniskaan!!!" 😂😂"
Mun suosikki on se kun torjuin yhden miespuolisen työkaverin känniset lähentelyt pikkujouluissa:
"vi*un huo ra" lisäksi kaatoi kaljat päälleni tahallaan..