Onko jonkun mielestä siis oikeasti 7.50e kahvipaketista kallis?
K-marketissa esim ihan perushyvä kahvi costa Rica 7.50e 500g paketti. Täähän on edullinen.
Kommentit (36)
Mä ostan Costa Ricaa silloin kun se on tarjouksessa. Pari viikkoa sitten oli 3 pakettia 10€, silloin ostin. En maksa kahvista yli 5€
Halpiskahvia en osta, maistuvat saamarin pahalle. Menee koko kahvinautinto pilalle. Ostan samaa Lavazza kahvia edelleen vaikka hinta on jotain 12-13 euroa 500 g. En juo minkäänlaista alkoa enkä mehujakaan. Kahvi ja mineraalivesi ovat jokapäiväisiä juomiani ja niistä en tingi tippaakaan vaikka kahvi maksaisi 30 e puoli kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun miettii mitä yksi kahvikuppi maksaa kahvilassa (usein jopa 5 €), niin kotikahvin hinta on edelleen tosi edullinen vaikka paketti maksaisi tuplasti normihinnan.
Niin ravintolassa ruokakin on kalliimpaa kuin kotona, eli ruoka on siis kaupassa halpaa!
Näinhän se menee
Onko pakko kitara 3-4 pakettia viikossa ?
Miten on edes mahdollista kirjoittaa noin päin helvettiä? Aloitusta tarkoitan.
Kahvin hinnassa koijataan nykyään suomalaisia urakalla. Kannattaa totuttautua teehen, sitä juo suurin osa maailman kansoista.
Vierailija kirjoitti:
Pääministerin mielestä on. Siksi on pakko ottaa vastaan 7000 eurolla lahjoja, että talous pysyy tasapainossa.
höpöhöpö
Vierailija kirjoitti:
On.
Vasu pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Elä viihti valehella
No on se kallis jos ennen on saanut paketin puolet halvemmalla.
tai ostaa kun on tarjouksessa
Kosta-Riikka ei ole kahvia vaan verrannollinen kahvin korvikkeeseen mistä yli seitsemän euroa on ryöstö.
K-menu ei nykyään maistu yhtään sen pahemmalta kuin Costa-rica. Maksaa 2 euroa.
Onhan se kallis.
Kyllä minulla on opiskelijana rahaa ostaa halutessani vaikka 1500e t-paita, mutta ei se siitä halpaa tee
Toki yksi kahvipaketti kestää minulla 2kk, joten voin sen ostaa ihan hyvällä omallatunnolla, mutta on se silti kallis
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko kitara 3-4 pakettia viikossa ?
Minä juon kolme kuppia aamuisin. Siis niitä pieniä entisajan kahvikuppeja, ei mitään muumimukillisia. Ja hyvin riittää paketti kuukauden. Olen ostanut tarjouskahveja tuonne kaappiin sellaisen arsenaalin, ettei vuoteen ole tarvetta ostella kahveja, joten siihen nähden 7€ on liikaa, koska se on turhaa.
Yksi kupillinen kahvia maksaa noin 0,1 euroa, jos kahvipaketti maksaa 7,5 e (7,5 e/70), koska paketista tulee noin 70 kupillista kahvia. Onko se paljon? Ainakaan kymmenellä sentillä ei paljon muuta saa.
Ottaen huomioon ETTÄ SE ON pelkkä papu mikä jauhettu . Niin on. Kofeiini riippuvuus. Ihan sama kuin sokeri tai nikotiini. Ruskeaa moskaa. Tai joku huume . Valheita täällä kaikki myy rahan ahneudesta. Hampaat paskaksi karkeilla. Kerran kuussa joku automaatti kahvi riittää euron muki. Ja pieni keksipaketti. Tai joku pulla. Omena ja peruna on tärkeämpää. Tai nakkimuussi. Nytkin oli mikroateria nakkimuussi 2€.