Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki tämä työttömien ja osa-aikaisten solvaaminen ja sortaminen vie minut burn-outin partaalle...

Vierailija
27.09.2025 |

Alan olla niin väsynyt tuohon kaikkeen. "Kannustamisen" sijaan minusta on tullut uniongelmainen ja jatkuvasti väsynyt, ja yhä vähemmän mitään aikaan saava. Suurimman osan ajasta pysyttelen vain eristäytyneenä kotona ja pitkillä kävelylenkeillä sellaisiin aikoihin, kun muita ei erityisemmin ole liikkeellä. Päihteetön olen aina ollut.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonkin ajan mitä viestiisi käytit olisit voinut käyttää CEEVEEN HIOMISEEN tai hissitekstin suunnitteluun LinkedInissä

Vierailija
2/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuonkin ajan mitä viestiisi käytit olisit voinut käyttää CEEVEEN HIOMISEEN tai hissitekstin suunnitteluun LinkedInissä

Ilmeisesti ironiseksi kommentiksi tarkoitettu (?).

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muille on käynyt samoin. Jo takavuosina ja nyt. Et ole ainoa. Ihmiset jaettu köyhiin ja rahakkaisiin, kohtelu myös sen mukaista julkisella ja muuten.

Vierailija
4/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syntyvyys laskee. Miksi ihmeessä se syntyvyys laskee? : /

Vierailija
5/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se cv solvaamista ja pilkkaa poista. Oletko tyhmä.

Vierailija
6/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kumpi olet, työtön vai osa-aikatyöläinen?

Vierailija
7/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kumpi olet, työtön vai osa-aikatyöläinen?

Osa-aikatyöläinen vielä, mutta osa-aikatyöläiset rinnastetaan usein täysin työttömiin. Ja kuten eräs totesi: "kokoaikaisesti työttömällä on sentään itsekunnioitus jäljellä, mutta henkilökohtaiseksi avustajaksi alistuneella ei ole sitäkään".

Ap

Vierailija
8/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu.

Vierailija
9/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP - ymmärrän hyvin sinua. Muista, että Suomessa on nyt ennätystyöttömyys. Korkeakoulutetutkin ovat vaikeuksissa. Tiedän itse monia todella hyviä työntekijöitä, jotka on kylmästi potkittu töistä ulos. Et ole yksin. Meitä on jonoksi asti. Ja se jono on pitkä.

Vierailija
10/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen vielä saamattomampi ja laiska kuin aiemmin kun olin saamaton ja laiska."

AP:n kohdalla siis yhtään mikään ei ole muuttunut. Hyvä vaan jos pysyy sitten kotona, eipähän ole kadulla tiellä.

Vierailija
11/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muille on käynyt samoin. Jo takavuosina ja nyt. Et ole ainoa. Ihmiset jaettu köyhiin ja rahakkaisiin, kohtelu myös sen mukaista julkisella ja muuten.

Tukiloinen ei edelleenkään ole köyhä eikä pienituloinen, vaan pelkkä happea tuhlaava elätti.

Vierailija
12/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP - ymmärrän hyvin sinua. Muista, että Suomessa on nyt ennätystyöttömyys. Korkeakoulutetutkin ovat vaikeuksissa. Tiedän itse monia todella hyviä työntekijöitä, jotka on kylmästi potkittu töistä ulos. Et ole yksin. Meitä on jonoksi asti. Ja se jono on pitkä.

Kiitos chatGPT. Annatko nyt kakkureseptin?

Vierailija
13/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sua on solvattu? Jos täällä, niin pysy poissa. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
14/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset v**tulevat joka asiasta. Ei kannata lukea. Alkaa masentua entisestään. Minua myös masentaa, kun pitää opiskella uusi ammatti. Rahaa ei tule mistään ja en pysty 100 % työhön, kun koulu on tosi raskasta. Mutta olen sitkeää sorttia. 

Vierailija
15/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei taida hissi kulkea ylös asti. 

Vierailija
16/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei taida hissi kulkea ylös asti. 

Se saattoi olla ironiseksikin tarkoitettu kommentti. Pelkän tekstin perusteella vaikea tuomita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä