Esa vai Keijo pojalle nimeksi?
Toinen nimi tulisi olemaan mahdollisesti Matias tai Joonatan. Olen kovasti ihastunut tuohon Keijoon, mutta sitten ei sopisi Joonatan siihen perään.
Entä onko ihan tyhmä Keijo Esa Joonatan? Mielipiteitä ja lisää ehdotuksia :)
T:äippä ja pikkumies 1,5kk :)
Kommentit (32)
Koulussa sitä sanottaisiin kivasti Jorma-Keijuksi
Kokemusta on Esa Keijo Sakari
Hyväksi havaittu ,👍
Nyt puhut täyttä roskaa...
Itselläni molemmat nimet ikää pitkästi yli 60:n. Minkäs ikäinen muuten itse olet:-)
Mites yhdistelmä Keijo-Esa väliviivalla? Mikä sukunimi? Sopiiko siihen?
Itse haaveilin aikanaan myös Keijo-nimestä. Tyttö tuli.
Laita Keijo-Veijo siinä on kaksi maailman ruminta nimeä sitten kivasti yhdessä.
Vuosikertakeskustelu. Aloitettu 2008 kommentteja vuodelta 2017 ja tänään.
Niin.Sanotaan että kaikki nimet tulevat joskus muotiin, mutta minä en usko että Ritvat, Pirjot ja Keijot tulevat enää muotiin. Miksihän nuo 30-60 luvulla annetut nimet ovatkin niin epämiellyttäviä?? Ehkä se liittyy jotenkin aikakauteen. Eiku nyt keksin!!! Sofiat , Aadat ja Wilmat ovat meistä kauniita koska ne ovat myös ulkomaalaisia anglosaksisia niniä! Mutta Ritvat ja Pirjot on täysin suomalaisia.. Mutta miksi arvostamme ulkolaisia nimiä enemmän.
Mutt ap: tarkemmin ajateltuna Keijo on aika sympaattinen nimi. Ei ehkä kaunis, mutta näen jo mielessäni Pikku-Keijon.
Laita Tero. Jos haluat tosinössön nmen, niin Tuukka.
Päätä itse, parempi niin, kaikki nimet ovat hyviä.
.Keijo on joku Taka-Hikiän peräkammarin setämies, yök! Ei mikään pikkumies. Esasta tulee huonot fiilikset, kaikki kuolleet nuorena, valitettavasti. Matias ja Joonatan, tosi kivoja poikia.Leo, helppo ja kansainvälinen, kuningas. Keijo= keija= potta.