Sairaanhoitajan tatuoinnit?
Miten tuo Kehus on päässyt sh:ksi? Olen luullut, että näkyvät tatuoinnit estävät sen.
Onhan mies kaamean näköinen. No, se onkin Oulusta ja Oulussa, tämä selittänee ainakin osin asian.
En kyllä itse antaisi tuollaisen koskea minuun - jollen ole jo valmiiksi tajuton.
Kommentit (197)
Miten ne tatuoinnit estäisivät työn laadukkaan suorittamisen, kerrotko meille?
Ilmeisesti Oulussa on herätty puolustelemaan kammotusta.
Mutta ei se sillä parane. Kammotus tuo ukko on noissa hommissa!
ap
Ei haittaa tatuoinnit yhtään. Tekoripset kyllä. Meinaan olen siivonnut leikkaussaleja ja siellä oli yksi hoitaja pitkine tekoripseineen, että kun leikkaussalia pääs siivoamaan niin ripsiä oli salissa siellä täällä ja mietin onko niitä nyt sitten ommeltu sinne leikkaushaavan sisälle myös?
En pidä tatuoinneista, mutta jos joku niistä pitää, niin sama se minulle on. Kumppaniksi en noin tatuoitua ottaisi, mutta hoitajaksi kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ollut merillä aiemmin.
Just. Ja vankilassa.
Ei haittaa minua hoitajan tatuoinnit. Menen sairaalaan saamaan hoitoa ja apua, en tiirailemaan hoitajan kasvoja tai vartaloa.
Anna kun arvaan, olet kuuskymppinen ja pieneltä paikkakunnalta? Kaikki itseäsi erilainen aiheuttaa ensimmäisenä epäilevän reaktion?
En ikinä sanoisi tätä ääneen, mutta jos on paljon tatuointeja ja etenkin naamassa, niin herää ennakkoluuloja ihmisen osaamista kohtaan. Epäloogista, mutta joku primitiivireaktio.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa minua hoitajan tatuoinnit. Menen sairaalaan saamaan hoitoa ja apua, en tiirailemaan hoitajan kasvoja tai vartaloa.
Ei haittaa vaikka hoitaja on linnassa / maksullinen?
Vierailija kirjoitti:
Mene katsomaan vankilaan miten monella on tatskoja ja kysy sitten.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä sanoisi tätä ääneen, mutta jos on paljon tatuointeja ja etenkin naamassa, niin herää ennakkoluuloja ihmisen osaamista kohtaan. Epäloogista, mutta joku primitiivireaktio.
Kyllä se on täysin loogista, koska eroaa huomattavasti valtaväestöstä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksi esim pedofiliatuomio estää lasten parissa työskentelyn tai hiv-positiivisuus verenluovutuksen?
Vierailija kirjoitti:
Jos hoitsuna olisi entinen rikoksia tehnyt linnakundi mur han merkkeineen? Joo ei haittaa. Ei juuri tuo, mutta mikä tarkoitus on ottaa tuollaiset kammotatskat?
Eikö tuolla luo H A T E rystysissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on täysin loogista, koska eroaa huomattavasti valtaväestöstä.
On ollut tarve erottautua, kapinoida, tehdä numero itsestään. Se vaikuttaa arvaamattomalta.
Minulle naamatatuoinnit kielii aika pahoista mt-ongelmista. En halua semmoista itseäni hoitamaan
Näkyvät tatuoinnit kasvoissa, kaulalla ja käsissä vähentävät luottamusta. Näin se vain on. Valitettavasti. Kädessä lukee suurella "HATE".
Minusta on ok jos on tatuointeja, mutta en olekaan ahdasmielinen ja ennakkoluuloinen kalkkis.