Oletko ostanut jotain niin järjetöntä, ettet kehtaa kertoa siitä kenellekään? Tunnustan
ostaneeni käsirasvan, joka maksoi 80e alennuksessa. Oikea hinta 100e. Pieni tuubi. Aivan käsittämättömän tyhmää.
Kommentit (298)
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Temusta sukkahousuja
Temusta minkä vain ostaminen on äärimmäisen tyhmää. Katsokaas joskus ihan huviksenne Temusta tehtyjä dokumentteja. Siis aivan järkyttävää toimintaa.
Ihan samaa tavaraa siellä pääosin myydään kuin Suomessakin. Kun tuote tulee tänne niin siihen vain laitetaan jonkin firman nimi ja hinta nousee.
Joka vuosi haen työnantajalta Smartum -edun ja joka vuosi se jää käyttämättä, saldo palautuu työnantajalle. Kaikki löytämäni hyvät hierojat ovat lopettaneet tai vaihtaneet alaa, ei huvita lähteä kokeilemaan onnea naapurikuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muovinen pingviini, 35 cm pitkä. Se seisoskelee olohuoneessa telkkarin vieressä, mutta jos joku on tulossa käymään piilotan sen kaappiin.
Tuo 1 alapeukku on jai siltä pingviiniltä...
Tai sitten jonkun mielestä on ihan loogista pitää pingviiniä olohuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Ostos tv-st jonkun hoikentavan vyön 90-luvulla. Maksoi 260 markkaa. Luulin, että laittaa vatsalihakset töihin. Mutta se jotenkin tärisi tai piippas, kun ei vetänyt vatsaa sisään. Pidemmän päälle hyvin hermostuttava kapistus.
Vau, elät mun kuumeunta. Lapsena tuli ostos tvtä tuijoteltua kuumeessa ja olisin just halunnut ton saunavyön, sellaiset kimalleluikero kalasyötit ja sellaisen valtavan ilmapatjavierassängyn.
Oma tyhmä ostos ei ollut edes kallis, mutta silti harmittaa ja naurattaa, miksi sellainen piti mennä ostamaan. Ostin lasisen vedenkeittimen kuvitellen, että se olisi johdoton. Kannuosa toki oli, mutta kuumentava alusta ei, joten nyt se kuumenee aamuisin tossa mun yöpöydällä.
Kaffebulla kirjoitti:
Temusta sukkahousuja
Enpä olisi uskonut,että noin piukeanoloinen naisihminenkin temuttaa.
Kammella veivattava sipulisilppuri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalliin kuntosalijäsenyyden vuodeksi. Kävin siellä ehkä kuukauden eli saliomistajan unelma.
Mä otin työpaikan Epassin edeltäjällä vuodeksi kuntosalin enkä käyny siellä kertaakaan 💃
Minä olen useina vuosina jättenyt kokonaan käyttämättä. Aivan yhtä hukkaan menee kuin turhaa hankkimalla.
Mieluummin käyttää ne turhaan kuin jättää kokonaan käyttämättä. Silloin tukee kumminkin jotain paikallista yritystä tai keikkajärjestäjää yms. näinä vaikeina aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytetty 2m anustappi. 300€
Aika halpa.
Miten voi käyttää kaksimetristä anustappia 😱
Vierailija kirjoitti:
Tää on surkuhupaisa ketju
Myös lohduttava. Näiden lukemisesta saa vertaistukea.
Ostin kiertävältä kauppiaalta "laadukkaan" veitsipaketin. En tiedä mikä muhun meni :D Kauppias oli käymässä silloisella työpaikallani enkä ollut kyllä ainoa joka haksahti. En edes kehdannut viedä sitä settiä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Temusta sukkahousuja
Temusta minkä vain ostaminen on äärimmäisen tyhmää. Katsokaas joskus ihan huviksenne Temusta tehtyjä dokumentteja. Siis aivan järkyttävää toimintaa.
Temusta ostamatta jättäminen se vasta tyhmää on! Miksi maksat 380 tavarasta, jonka sain viimeviikolla temusta 34 eurolla? Ihan sama tuote. Vain kivijalkakaupan prosentit puuttuu. Noista dokumentti jutuista en tiedä. Niitä nyt on paljon ja kaikenlaista. On väärää ja suoraa ja vääränmuotoista. Paljon ostettuja juttuja tahoilta, jotka ei asioista tykkää, kuten ed. Kirjoittajakin. Uskon vain omakohtaiseen kokemukseen, joka on. Ei ainuttakaan huonoa kokemusta ja takuutapauksissa saa rahat takaisin ja pitää tuotteen. Miten on kivijalkakaupassa? Ei onnistu. Pitää ajaa 100km. Ja paikan päällä kuunnella vittuilua ha sitten, jos todella hyvä tuuri käy, niin täytettyäni monet takuulaput, saat suurinpiirtein omani pois. Kas, kun bensoja ei korvaa kukaan! Eikä vitutuksen mielipahaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostos tv-st jonkun hoikentavan vyön 90-luvulla. Maksoi 260 markkaa. Luulin, että laittaa vatsalihakset töihin. Mutta se jotenkin tärisi tai piippas, kun ei vetänyt vatsaa sisään. Pidemmän päälle hyvin hermostuttava kapistus.
Vau, elät mun kuumeunta. Lapsena tuli ostos tvtä tuijoteltua kuumeessa ja olisin just halunnut ton saunavyön, sellaiset kimalleluikero kalasyötit ja sellaisen valtavan ilmapatjavierassängyn.
Oma tyhmä ostos ei ollut edes kallis, mutta silti harmittaa ja naurattaa, miksi sellainen piti mennä ostamaan. Ostin lasisen vedenkeittimen kuvitellen, että se olisi johdoton. Kannuosa toki oli, mutta kuumentava alusta ei, joten nyt se kuumenee aamuisin tossa mun yöpöydällä.
Miten kuvittelit veden kuumenevan jos ei sähköllä? Miksi yöpöydällä, miksei keitttiössä? Onko lasinen keitin samalla valaisin tms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytetty 2m anustappi. 300€
Aika halpa.
Miten voi käyttää kaksimetristä anustappia 😱
Eleffantige?
Pastakone. Kuvittelin kokkiohjelmien inspiroimana, että minusta tulee suuri ja mahtava kotikokki, joka omin pikku kätösin väsää raviolia perheelle töiden jälkeen. Käyttämättä jäi, kokonaan. Onneksi sain sen ihan hyvään hintaan myytyä torissa, pari vuotta kone hengaili käyttämättömänä kaapissa, alkuperäisessä myyntipakkauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ostin kiertävältä kauppiaalta "laadukkaan" veitsipaketin. En tiedä mikä muhun meni :D Kauppias oli käymässä silloisella työpaikallani enkä ollut kyllä ainoa joka haksahti. En edes kehdannut viedä sitä settiä kotiin.
Heh. Tästä muistui oma en-kehdannut-kieltäytyä -ostokseni. Työpaikalle tuli kiertävä kirjasarjakauppias. Myi ainakin sitä eläinkirjasarjaa, johon haksahdin. Olivat jumalattoman kalliita, pari sataa markkaa per kirja. Jotenkin onnistui esittämään asian niin, että menin tilaamaan. Siis ensin tuli vain yksi kirja (olikohan se halvempi tai oli joku täiy mukana), sen jäljeen kirjoja tuli postipakettina yksi kerrallaan yhteensä 5 kpl. Maksoin niistä siis melkein tonnin. Nykyrahassa abt sama euroina.
Pitihän niitä hienoja, kiiltävälle paperille painettuja kirjoja sitten välillä edes selailla. Vaikka jäivät kirjahyllyn koristeiksi.
En ostanut mutta mietin joskun markka-aikana että kuka hullu oikeesti osti? Kyse jostain lastuimurista muka ja hinta 6500mk.!!! Siis kuusjapuoltonnii! Ja kauppa myyjän mukaan onnistu aina silloin tällöin. Montakin kertaa hyvänä päivänä. Kehii saavansa provikkaakin joskus jopa reilut 20000 markkaa kuukaudessa. Siihen aikaan sikapaljka kun itse sain hiukan yli 2000 mk. Kuukausipalkkaa täysaikatöissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koruja Temusta. Niin ihanan kiilteleviä mainoksissa, niin ihanan halpoja...
Mikä oli todellisuus? Muovia vai ihottumaa?
Mä ostin lapselle rannekorut. Olivat ihan kuin kuvissa. Kiiluvat kissansilmät. Ei ole tullut ihottumaa.
Vierailija kirjoitti:
Kärcherin höyrypesuri. Kauhean sihinän se pitää, mutta ei puhdista oikeastaan yhtään mitään kuin hirmuisella vaivalla.
Minulla täysin sama hukkaostos. Oli vielä se kallein malli.
Vierailija kirjoitti:
En ostanut mutta mietin joskun markka-aikana että kuka hullu oikeesti osti? Kyse jostain lastuimurista muka ja hinta 6500mk.!!! Siis kuusjapuoltonnii! Ja kauppa myyjän mukaan onnistu aina silloin tällöin. Montakin kertaa hyvänä päivänä. Kehii saavansa provikkaakin joskus jopa reilut 20000 markkaa kuukaudessa. Siihen aikaan sikapaljka kun itse sain hiukan yli 2000 mk. Kuukausipalkkaa täysaikatöissä.
Lastuimuri??
Kieltämättä mielikuvitus voi lähteä laukkaamaan tuosta löydöstä jos et yhtään ole retkeilyhenkinen 😂