Oletko ostanut jotain niin järjetöntä, ettet kehtaa kertoa siitä kenellekään? Tunnustan
ostaneeni käsirasvan, joka maksoi 80e alennuksessa. Oikea hinta 100e. Pieni tuubi. Aivan käsittämättömän tyhmää.
Kommentit (298)
Ostin tutulta mekon, josta en pitänyt.
Tämä tapahtui niin, että tuttu sanoi, että hänellä on mekko, joka on hänelle tarpeeton ja se voisi sopia minulle. Voisin tulla katsomaan sitä jos haluaisin sen. Jotenkin jäin siihen luuloon, että hän antaisi sen minulle.
Mekko ei ollut yhtään mieleeni, mutta kehuin sitä kauniiksi ja kohteliaisuuttani sanoin ottavani sen (ja dumppaisin matkalla jonnekin uffin laatikkoon) koska olin tullut tutun kotiiin asti ja tuntui kiusalliselta sanoa, että en pidä siitä enkä halua sitä.
Tuttu ilahtui ja sanoi, että xx € voi laittaa hänen tililleen. Vatsassani muljahti. Ei tämän näin pitänyt mennä. Se oli paljon rahaa opiskelijalle ja rahaa oli sillä hetkellä muutenkin vähän. En voinut mielestäni enää perääntyä, ja tunnustaa olleeni niin moukka, että luulin saavani mekon ilmaiseksi. Kyyneleet polttivat silmissäni kun poljin kotiin mekko repussa, harmitti todella paljon. En tarvinnut mekkoa enkä edes pitänyt siitä ja nyt olin tuhlannut siihen liikaa rahaa.
Olin nuori ja hölmö, ja jälkeen päin ajattelin, että olin tosi tyhmä ja olisi pitänyt vain avata suuni. Mutta kyllä tuossa minua myös vähän höynäytettiin. Mutta tulipa opittua, Se on ei kiitos kaikkiin tyrkytyksiin, tai ainakin tajuan kysyä etukäteen mitä se maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Ostin mustan, nahkaisen kotelomekon tavoitevaatteeksi. Hinta noin 450€. Harmittaa joka kerta kun näen sen vaatehuoneessani. Pitää mennä kansalaisopistoon nahkatyökurssille ja tehdä siitä jonkinlainen kukkaro tai iltalaukku, PRKL!
Kuulostaa siltä, ettei tavoitetta saavutettu 😳
Vierailija kirjoitti:
Varmaan 3litran kanisterin moottoriöljyä jota lisäsin tasan kerran autoon ehkä desin verran. Eihän sille ollut mitään käyttöä kun öljyt vaihdettiin huollossa enkä koskaan kehdannut sanoa, että voitteko käyttää sen takakontissa olevan öljyn. Autokin on jo vaihtunut, mutta se yli 60e maksanut öljy on edelleen varastossa.
Kyllä se Torissa menee kaupaksi kympillä tms, ei se öljy miksikään mene.
Tämä keskustelu pistää kyllä suututtamaan kun huomaa kuinka paljon rahaa pyöritetään meidän naisten epävarmuudella. Käyttää miehetkin turhuuksiin rahaa mutta jotenkin erityisen röyhkeiltä tuntuvat nämä tämän ketjun ostokset joista moni on ostettu sillä mentaliteetilla että olisi sen ostoksen jälkeen jotenkin parempi versio itsestään. Viallisia ja keskeneräisiä ollaan kaikki joka tapauksessa :D
Vierailija kirjoitti:
Yksi taulu josta en edes tykännyt enkä ikinä aio seinälle laittaa. Se tilanne vaan oli sellainen etten kehdannut enää perääntyä.
Oliko sukulaisen maalaama?
Nokian osakkeiden ostoa huipun 2000 huipun läheltä. Sinne meni ylppärirahat. Möin liian myöhään vuonna 2015 ja sain vain murusia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalliin kuntosalijäsenyyden vuodeksi. Kävin siellä ehkä kuukauden eli saliomistajan unelma.
Mä otin työpaikan Epassin edeltäjällä vuodeksi kuntosalin enkä käyny siellä kertaakaan 💃
Minä olen useina vuosina jättenyt kokonaan käyttämättä. Aivan yhtä hukkaan menee kuin turhaa hankkimalla.
Vesisänky 80-luvun lopulla. Hintaa en muista, mutta kallis se oli tulotasooni nähden. Hyvä siinä oli nukkua, mutta muutin siihen aikaan usein enkä muutaman muuton jälkeen enää uskaltanut täyttää sitä vedellä, kun purkamisen ja kokoamisen jälkeen sängynjalat horjuivat ja rakenteet natisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalliin kuntosalijäsenyyden vuodeksi. Kävin siellä ehkä kuukauden eli saliomistajan unelma.
Mä otin työpaikan Epassin edeltäjällä vuodeksi kuntosalin enkä käyny siellä kertaakaan 💃
Minä olen useina vuosina jättenyt kokonaan käyttämättä. Aivan yhtä hukkaan menee kuin turhaa hankkimalla.
Jotkut myy noita muille halvemmalla, sitten ostavat sillä mitä pyydetään.
Kärcherin höyrypesuri. Kauhean sihinän se pitää, mutta ei puhdista oikeastaan yhtään mitään kuin hirmuisella vaivalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muovinen pingviini, 35 cm pitkä. Se seisoskelee olohuoneessa telkkarin vieressä, mutta jos joku on tulossa käymään piilotan sen kaappiin.
Miksi kaappiin? 😂
Musta nää random tavarat ihmisten kodeissa on ihan parhautta, aina tulee juttua.
Mulla on bratzeja, barbeja ja poneja kaapissa, osa piilossa. Jos joku pano tulee kylään, piilotan.
Vaihdoin erään muutaman kympin arvoisen keräilyesineen toiselta keräilijältä ja luulin tekeväni hyvät kaupat. Vakuutteli arvon olevan samaa luokkaa. Vaihdossa mennyt esine paljastui ultraharvinaiseksi ja kalliiksi vähän myöhemmin. Esineen minulta vaihtanut oli tehnyt sillä isot rahat. Oli todella huijattu olo, en vaihda enää koskaan mitään kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tapahtui niin, että tuttu sanoi, että hänellä on mekko, joka on hänelle tarpeeton ja se voisi sopia minulle. Voisin tulla katsomaan sitä jos haluaisin sen. Jotenkin jäin siihen luuloon, että hän antaisi sen minulle.
Mekko ei ollut yhtään mieleeni, mutta kehuin sitä kauniiksi ja kohteliaisuuttani sanoin ottavani sen (ja dumppaisin matkalla jonnekin uffin laatikkoon) koska olin tullut tutun kotiiin asti ja tuntui kiusalliselta sanoa, että en pidä siitä enkä halua sitä.
Tuttu ilahtui ja sanoi, että xx € voi laittaa hänen tililleen. Vatsassani muljahti. Ei tämän näin pitänyt mennä. Se oli paljon rahaa opiskelijalle ja rahaa oli sillä hetkellä muutenkin vähän. En voinut mielestäni enää perääntyä, ja tunnustaa olleeni niin moukka, että luulin saavani mekon ilmaiseksi. Kyyneleet polttivat silmissäni kun poljin kotiin mekko repussa, harmitti todella paljon. En tarvinnut m
No paljonko jouduit siitä maksamaan?
Vierailija kirjoitti:
Ostin kerran erään some-vaikuttajan Kauneusboksin, eli yllätysboksin kosmetiikkaa.
Siellä oli enimmäkseen tavaroita, jotka olisin itsekin voinut ostaa ruokakaupan kosmetiikkahyllyltä. Tuli huijattu olo.
Meneekö joku oikeasti näiden korvavaikuttajien halpaan?
Vierailija kirjoitti:
Tuttu ilahtui ja sanoi, että xx € voi laittaa hänen tililleen. Vatsassani muljahti. Ei tämän näin pitänyt mennä. Se oli paljon rahaa opiskelijalle ja rahaa oli sillä hetkellä muutenkin vähän. En voinut mielestäni enää perääntyä, ja tunnustaa olleeni niin moukka, että luulin saavani mekon ilmaiseksi. Kyyneleet polttivat silmissäni kun poljin kotiin mekko repussa, harmitti todella paljon. En tarvinnut m
Yks mihin kannattaa myös sanoa ei kiitos on kun joku sanoo: mulla/kaverilla olis pari muovikassillista lastenvaatteita. . .
Yleensä kassissa on pari ihan ok, ja loput porkkasoselaikullisia riepuja. Jotkut kehtaa vielä pyytää rahaa.
Ostin 80-luvulla Telmac-merkkisen tietokoneen, johon ei saanut yhtään mistään pelejä tai ohjelmia. Oli vieläpä aika kallis. Myyjä ei tietenkään kertonut, ettei siihen romuun mikään käy. Pisti vain vahingon kiertämään toiselle pikkupojalle. Kyllä oli paha mieli ja vieläkin puistattaa.
Kaffebulla kirjoitti:
Tilasin teininä kuponkiuutisista jotain laihdutuspillereitä. Yllättäen en laihtunut.
Aikoinaan tyttöystäväni kanssa päätettiin alkaa laihduttamaan, olimme 18v. Kuponkiuutisista "ananas kapseleita" jotka sisältävät mysteeriainesosaa joka saa laihtumaan 🤣
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Tilasin teininä kuponkiuutisista jotain laihdutuspillereitä. Yllättäen en laihtunut.
Aikoinaan tyttöystäväni kanssa päätettiin alkaa laihduttamaan, olimme 18v. Kuponkiuutisista "ananas kapseleita" jotka sisältävät mysteeriainesosaa joka saa laihtumaan 🤣
Taisi laihtua vain lompakko.
Markkinointi on laillistettua valehtelua.