Oletko ostanut jotain niin järjetöntä, ettet kehtaa kertoa siitä kenellekään? Tunnustan
ostaneeni käsirasvan, joka maksoi 80e alennuksessa. Oikea hinta 100e. Pieni tuubi. Aivan käsittämättömän tyhmää.
Kommentit (298)
Ostin muutamalla tonnilla erästä kryptovaluuttaa, arvo näytti ensin nousevan ja sitten romahti parissa viikossa neljäsosaan. Kun tajusin tilanteen, nostin pois kaikki mitä jäljellä oli. Kyse oli huijauksesta, valuutta katosi kryptovaluuttapörsseistä kolmessa kuukaudessa. Kalliit oppirahat, mutta siitä selvittiin.
Vierailija kirjoitti:
Juoksumatto. Käytettiin kahdesti, sitten autotallissa monta vuotta.
Sama, paitsi sängyn alla :)
Vierailija kirjoitti:
Korvavalot, saivat jonkun huuhaa-palkinnonkin sitten.
Meillä oli nämä samat, ihmeteltiin kun ei toimineet ja sitten aika pian tulikin tuo huuhaa-juttu esiin. Jälleenmyyntiarvo 0 euroa. SER:iin menivät.
Ostin 80-luvulla paristoilla toimivan hammasharjan. Teho ei paljon eronnut käsipelillä harjaamisesta ja inhottavaa vatkaamista se vekotin piti suussa.
Jonkinlainen sähköhammasharjan esiaste se oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostos tv-st jonkun hoikentavan vyön 90-luvulla. Maksoi 260 markkaa. Luulin, että laittaa vatsalihakset töihin. Mutta se jotenkin tärisi tai piippas, kun ei vetänyt vatsaa sisään. Pidemmän päälle hyvin hermostuttava kapistus.
Olikohan tää AbTronicin vyö, jonka luvattiin jumppaavan vatsalihakset koviksi sillä aikaa kun katsoi televisiota tai muuten vain laiskotteli? Voi luoja miten naurettavan näköinen se mainos oli.
AbTronic oli muistaakseni vähän myöhäisempi ja kehittyneempi versio siitä mun kapistuksesta ja muistan katsoneeni sitäkin "sillä silmällä". Siinä mun tekeleen mainoksessa hoikka nainen istui toimistotuolilla toi ihmevyö hameen päällä ja sen kun hoikistui hoikistumistaan. Minä en päässyt tämän vyön kanssa taas kodin ulkopuolelle, koska se piippas koko ajan, kun en vetänyt vatsalihaksia sisään.
Vierailija kirjoitti:
Manguin äitiä iostamaan Linguaphone English kurssin kasetteineen, maksoi muistaakseni aika monta sataa markkaa ja oli 80-luvulla iso raha. Tein yhden sivun tehtäviä ja sen jälkeen jäi kaappiin pölyttymään ja myöhemmin lensi roskiin lähes käyttämättömänä.
Minä ostin Italian matkan innoittamana italian kielen kurssin Linguaphonelta. Suoritin sen urheasti loppuun, mutta en kuitenkaan osannut sitä puhua, kun seuraavan kerran menin Italiaan.
Vierailija kirjoitti:
Järjestelmäkamera ja kaksi objektiivia, 1500 euroa. Näppäilin automaattisäädöllä parikymmentä lomakuvaa, sitten kuvasin taas puhelimella. Kamerapaketin sain lopulta myytyä 800 eurolla.
Minä ostin markka-aikana opintolainalla järjestelmäkameran joka maksoi 3600 mk. Otin surkeita kuvia muutaman vuoden, sitten se jäi kaappiin ja paristot alkoi vuotaa. Pilalle meni mutta sain sen myytyä 20€:llä, kun toimivia osia oli vielä jonkun verran. Tänä päivänä antaisin itselleni selkäsaunan jos yhtä typerästi rahani heittäisin hukkaan. Maksoin kymmenen vuotta kaikkia opintolainoja työttömyyskorvauksilla ja pätkätöillä. Eniten ihmettelen sitä kuinka vanhemmatkin oli niin typeriä että eivät sanallakaan puuttuneet vaikka siitä puhuin.
Vierailija kirjoitti:
Muovinen pingviini, 35 cm pitkä. Se seisoskelee olohuoneessa telkkarin vieressä, mutta jos joku on tulossa käymään piilotan sen kaappiin.
Ihan parasta 🐧
Vierailija kirjoitti:
Ostin 80-luvulla paristoilla toimivan hammasharjan. Teho ei paljon eronnut käsipelillä harjaamisesta ja inhottavaa vatkaamista se vekotin piti suussa.
Jonkinlainen sähköhammasharjan esiaste se oli.
Varmasti venäläinen peli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjestelmäkamera ja kaksi objektiivia, 1500 euroa. Näppäilin automaattisäädöllä parikymmentä lomakuvaa, sitten kuvasin taas puhelimella. Kamerapaketin sain lopulta myytyä 800 eurolla.
Minä ostin markka-aikana opintolainalla järjestelmäkameran joka maksoi 3600 mk. Otin surkeita kuvia muutaman vuoden, sitten se jäi kaappiin ja paristot alkoi vuotaa. Pilalle meni mutta sain sen myytyä 20€:llä, kun toimivia osia oli vielä jonkun verran. Tänä päivänä antaisin itselleni selkäsaunan jos yhtä typerästi rahani heittäisin hukkaan. Maksoin kymmenen vuotta kaikkia opintolainoja työttömyyskorvauksilla ja pätkätöillä. Eniten ihmettelen sitä kuinka vanhemmatkin oli niin typeriä että eivät sanallakaan puuttuneet vaikka siitä puhuin.
No selvästi perittyä tuo typeryys. 🤭
Ostin kerran erään some-vaikuttajan Kauneusboksin, eli yllätysboksin kosmetiikkaa.
Siellä oli enimmäkseen tavaroita, jotka olisin itsekin voinut ostaa ruokakaupan kosmetiikkahyllyltä. Tuli huijattu olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostos tv-st jonkun hoikentavan vyön 90-luvulla. Maksoi 260 markkaa. Luulin, että laittaa vatsalihakset töihin. Mutta se jotenkin tärisi tai piippas, kun ei vetänyt vatsaa sisään. Pidemmän päälle hyvin hermostuttava kapistus.
Olikohan tää AbTronicin vyö, jonka luvattiin jumppaavan vatsalihakset koviksi sillä aikaa kun katsoi televisiota tai muuten vain laiskotteli? Voi luoja miten naurettavan näköinen se mainos oli.
AbTronic oli muistaakseni vähän myöhäisempi ja kehittyneempi versio siitä mun kapistuksesta ja muistan katsoneeni sitäkin "sillä silmällä". Siinä mun tekeleen mainoksessa hoikka nainen istui toimistotuolilla toi ihmevyö hameen päällä ja sen kun hoikistui hoikistumistaan. Minä en päässyt tämän vyön kanssa taas kodin ulkopuolelle, koska se piippas koko ajan, kun en vetänyt vatsalihaksia
Olet oikeassa, tosiaan tuo AbTronic tuli myöhemmin. Anteeksi kun tämä epäonninen ostoksesi naurattaa, kuulostaa jotenkin tosi huvittavalta. Olen minäkin lankaan mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkinlainen sähköhammasharjan esiaste se oli.Varmasti venäläinen peli.
Itse taas pidin sitä kiinalaisten viimeisimpänä kostona maailmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ostanut liian monta takkia. Mikään ei ole hyvä. Osa käyttämättömiä. Ehkä vien ne spr:lle, jotta joku saa ne käyttöön. Tämä surettaa minua, sillä muuten en tuhlaile. Olen vaatimaton.
Lahjoita pois niin ne eivät enää harmita. Näinä ankeina aikoina joku tulee iloiseksi. Just huomaisn, että lähikioski lopettaa ensi viikolla. Ihmisillä ei ole enää rahaa mihinkään. Olen huomannut, että siellä on vähemmän asiakkaita kuin ennen. Itsekin olen vähentänyt kaikkea ostamista pakon edessä.
Näin ajattelin. Se riittää minulle, että joku käyttää nuita takkeja. Vien ens viikolla spr. Sit hyvä mieli.
Eikös nyt ole takkikeräys kodittomille? En tiedä, mikä taho järjestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AbTronic oli muistaakseni vähän myöhäisempi ja kehittyneempi versio siitä mun kapistuksesta ja muistan katsoneeni sitäkin "sillä silmällä". Siinä mun tekeleen mainoksessa hoikka nainen istui toimistotuolilla toi ihmevyö hameen päällä ja sen kun hoikistui hoikistumistaan. Minä en päässyt tämän vyön kanssa taas kodin ulkopuolelle, koska se piippas koko ajan, kun en vetänyt vatsalihaksia
Huvittaa tuo, kun vielä katsoit sillä silmällä sitä Ab-troniciakin.😅
Rullasukset hiihtoon, oli perinteiseen hiihtoon.Ei täällä paikkakunnalla ollut mitään kelvollista tietä millä hiihtää.Olivat vielä kalliit.Siellä varastossa makaavat.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin keväällä hierontamaton 170 e. Ei se mitään hiero, kuhan tärisyttelee. Vie vielä niin perhanasti tilaakin... tuonne se on tungettuna sängyn alle. Kai siitä parikymppiä sais.
HAAHAA! XD
Ostin kerran ihovoidetta.
"Etanaihovoide sisältää etanan erittämää limaa, joka tunnetaan myös nimellä etanaseerumi tai snail secretion filtrate. Tämä ainesosa auttaa kosteuttamaan, uudistamaan ja parantamaan ihon kimmoisuutta, ja sitä käytetään vähentämään juonteita, aknearpia ja tulehduksia. Etanaseerumi sisältää luonnollisesti hyaluronihappoa, glykolihappoa ja allantoiinia, jotka tukevat ihon kollageenin tuotantoa ja edistävät solukiertoa."
Ei tullut minusta etanaa, eikä ihosta parempaa.
Julmetun kallista voidetta, joten köyhempi tuli.
Usb-porttiin liitettävä imuri, piti muka olla kätevä imuroida näppäimistön väliin menneet murut. Ei se imenyt yhtään mitään muuta kuin hermot.