Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ostanut jotain niin järjetöntä, ettet kehtaa kertoa siitä kenellekään? Tunnustan

Vierailija
27.09.2025 |

ostaneeni käsirasvan, joka maksoi 80e alennuksessa. Oikea hinta 100e. Pieni tuubi. Aivan käsittämättömän tyhmää.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muovinen pingviini, 35 cm pitkä. Se seisoskelee olohuoneessa telkkarin vieressä, mutta jos joku on tulossa käymään piilotan sen kaappiin.

Miksi kaappiin? 😂

Musta nää random tavarat ihmisten kodeissa on ihan parhautta, aina tulee juttua.

Jossain elämäkerrassa kerrottiin aikoinaan, miten yhden boheemin pariskunnan kotona alkoi kesken haastattelun kuulua hassu ääni ja jokin iso liikkuva lelu (robotti, leikkieläin tms) tuli yhtäkkiä toisesta toisesta. Perheessä ei ollut lapsia. -Siis lelu tuli yllättäen toisesta huoneesta.

Vierailija
42/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kauniista kynsistä, nyt on stiletto mallilla tulipunaiset geelikynnet. Kävin aikani kynsiteknikolla teettämässä kynteni, sitten vain kyllästyin aikatauluttamiseen ja ostin omat tavarat. Teen kynteni nykyään itse, mutta en ikinä kehtaa sanoa, että teen itse ja olen näin turhamainen kun on pitänyt omat rojut ostaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muovinen pingviini, 35 cm pitkä. Se seisoskelee olohuoneessa telkkarin vieressä, mutta jos joku on tulossa käymään piilotan sen kaappiin.

Miksi kaappiin? 😂

Musta nää random tavarat ihmisten kodeissa on ihan parhautta, aina tulee juttua.

Jossain elämäkerrassa kerrottiin aikoinaan, miten yhden boheemin pariskunnan kotona alkoi kesken haastattelun kuulua hassu ääni ja jokin iso liikkuva lelu (robotti, leikkieläin tms) tuli yhtäkkiä toisesta toisesta. Perheessä ei ollut lapsia. -Siis lelu tuli yllättäen toisesta huoneesta.

Livevideotyöhaastattelussa tai työpaikan teams palaverissa yhtä-äkkiä esille loikkii se semmoinen itsekseen eteenpäin loikkiva penis lelu xD

Vierailija
44/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanebon extra intensive maskin maksoi miltei 300 purkki.Olen köyhä vielä.En ikinä anna itselleni anteeksi.Ihoa kyllä ylistettiin aina ja edelleen.

Vierailija
45/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liki kahden tonnin puhelimen. Enää ei tulisi mieleenkään panna puhelimeen yli 409€. Teininä piti vaan olla hieno.

Vierailija
46/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finnairia. Hitto että olin tyhymä.

Täällä vielä tyhmempi. Talvivaaraa ostin.

Vierailija
47/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulassa hirveässä tarpeessa seksiä lihavalta, melko karvaiselta naiselta. Sellainen voimaantunut 30v joka ei sheivaa. Eikä hajusta päätellen kuluta suihkuakaan.

Pienellä paikkakunnalla ei tarjontaa ollut, joten oli otettava se joka oli tyrkyllä. Pussit sain tyhjäksi joo, mut kotona kuurasin itseäni varmaan tunnin että sain sen kelmeän hajun pois.

M42

Vierailija
48/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satiinifetisismi on pistänyt ostamaan sen verran järjettömiä ostoksia ettei kehtaa edes kertoa :P

Parempi kun et kerro

Tai ei kai ne ostokset sinänsä, vaan se mitä on tehnyt niiden kanssa, esim. häämekon... xD

Vierailija
49/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käpypussi kirpparilta. Oli halpa ja satuin tarvitsemaan käpyjä yhteen askarteluprojektiin enkä jaksanut mennä itse keräämään 😅 .

Vierailija
50/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaattilinko. Käytin kerran, sen jälkeen oli 10v keittiön kaapissa ja lensi roskiin.

Salaattilinko taas on ollut minulle mieluinen. Ostin joskus vuosituhannen vaihteessa Tupperin version vaikka se oli kallis. Sillä sai helposti pestyä salaatin ja siinä salaatti säilyi hyvin jääkaapissa. Nyt meillä on pienempi jääkaappi eikä se harmikseni mahdu sinne.

Tyhmin ostokseni on ollut iso ja kallis matkalaukku. Kuvittelin, että yksi laukku kolmen hengen vaatteille on kätevämpi mitä kolme erillistä matkalukkua. Väärin, siinähän paukkui heti lentoyhtiön kilorajat. Laukku oli yhdellä reissulla mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän