Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ostanut jotain niin järjetöntä, ettet kehtaa kertoa siitä kenellekään? Tunnustan

Vierailija
27.09.2025 |

ostaneeni käsirasvan, joka maksoi 80e alennuksessa. Oikea hinta 100e. Pieni tuubi. Aivan käsittämättömän tyhmää.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 euron maksavat bluetooth kuulokkeet. 

Piti olla äänenvaimennin, eli musiikin ei pidä kuulla läpi, eikä muut äänet musiikin päälle. No, kumpikaan ei pitänyt täysin paikkaansa. Vanhan kännykkäni mukana tulleissa johtokuulokkeissakin on paremmat äänet.

Vierailija
22/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytetty 2m anustappi. 300€

Aika halpa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla riittää itseironiaa, ja tää oli muutenkin joskus ysärillä esiteininä, joten kehtaamisongelmia ei ole, mutta pienituloinen yh-äitini antoi jonkun isomman setelin mulle kirjakauppaan kyniin, kumiin tms, mutta siellä oli sen ajan trendien mukaisesti myynnissä upea trolli-peikko jonka päähän sai kastelemalla kasvamaan rairuohoa! Kuinka siistiä! Vaihtorahaa äidille palautettavaksi jäi kovin vähän, mutta nuhteluiden jälkeen sain anteeksi tämän älyttömän (hienon) heräteostoksen! :D

Vierailija
24/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satiinifetisismi on pistänyt ostamaan sen verran järjettömiä ostoksia ettei kehtaa edes kertoa :P

Parempi kun et kerro

Vierailija
25/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ostanut liian monta takkia. Mikään ei ole hyvä. Osa käyttämättömiä. Ehkä vien ne spr:lle, jotta joku saa ne käyttöön. Tämä surettaa minua, sillä muuten en tuhlaile. Olen vaatimaton.

Suojaudut maailmalta takin alle? Minullakin on niitä liikaa, enkä edes ihan hahmota, miksi.  

Vierailija
26/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaattilinko. Käytin kerran, sen jälkeen oli 10v keittiön kaapissa ja lensi roskiin.

Minäkin käytin vain kerran. Sitten tajusin, että kahvaosan sisälle jää kohta, johon menee vettä, mutta jota ei pysty ollenkaan puhdistamaan. Siellä sitten muhii ties mitä. Tupperware. 

Ostan uuden salaattilingon, kun sen osat on purettavissa helposti ouhdistettaviin osiin. 

Vierailija
27/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan Jallussa oli postimyynti-ilmoituksia. Tilasin ruotsalaisen penispumpun. Kuukauden käytön jälkeen olisi pitänyt tulla lisää pituutta ja monien toivomaa paksuutta. Ei tullut. Täysin hyödytön laite. Annoin sen myöhemmin joululahjaksi naapurilleni.

Vierailija
28/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan Jallussa oli postimyynti-ilmoituksia. Tilasin ruotsalaisen penispumpun. Kuukauden käytön jälkeen olisi pitänyt tulla lisää pituutta ja monien toivomaa paksuutta. Ei tullut. Täysin hyödytön laite. Annoin sen myöhemmin joululahjaksi naapurilleni.

Ihan varmasti annoit. Ja tuskinpa tilasit sitä pumppuakaan. Voi näihin ketjuihin jättää vastaamattakin, jos ei ole mitään sanottavaa. 

Vierailija
29/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti annoit. Ja tuskinpa tilasit sitä pumppuakaan. Voi näihin ketjuihin jättää vastaamattakin, jos ei ole mitään sanottavaa. 

😪😪😪😪

Vierailija
30/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ostanut liian monta takkia. Mikään ei ole hyvä. Osa käyttämättömiä. Ehkä vien ne spr:lle, jotta joku saa ne käyttöön. Tämä surettaa minua, sillä muuten en tuhlaile. Olen vaatimaton.

Suojaudut maailmalta takin alle? Minullakin on niitä liikaa, enkä edes ihan hahmota, miksi.  

Ehkä piiloudun muutamalta liikakilolta? 

Vierailija
31/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muovinen pingviini, 35 cm pitkä. Se seisoskelee olohuoneessa telkkarin vieressä, mutta jos joku on tulossa käymään piilotan sen kaappiin.

Miksi kaappiin? 😂

Musta nää random tavarat ihmisten kodeissa on ihan parhautta, aina tulee juttua.

Vierailija
32/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo pitää miehen olla epätoivoinen 😂

Vierailija
33/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Temusta sukkahousuja 

Hyi häpeä. Miten saatoit?

Vierailija
34/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pienessä hönössä katselin seksikaupan valikoimaa ja sain idean että enpä ole ikinä saanutkaan mustaa ..... No se jortikka oli varmaan kymmenen vuotta kaapissa ja heitin roskiin, ei sitä pystynyt käyttämään kun sattui kokonsa takia.

Vierailija
35/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostos tv-st jonkun hoikentavan vyön 90-luvulla. Maksoi 260 markkaa. Luulin, että laittaa vatsalihakset töihin. Mutta se jotenkin tärisi tai piippas, kun ei vetänyt vatsaa sisään. Pidemmän päälle hyvin hermostuttava kapistus.

Anteeksi, mutta nauratti lukea tätä. Nuorena eräs ystävä kertoi tilanneensa kalliin laitteen, jonka päällä piti maata lattialla ja muka rullata vatsaa laitetta vasten. Hän ei ollut laihtunut sen avulla.

Vierailija
36/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestelmäkamera ja kaksi objektiivia, 1500 euroa. Näppäilin automaattisäädöllä parikymmentä lomakuvaa, sitten kuvasin taas puhelimella. Kamerapaketin sain lopulta myytyä 800 eurolla.

Tästä muistinkin. Ostin 250e kameran jolla otin yhden kuvan. Nyt kaapissa pölyttymässä.

Vierailija
37/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjoita pois niin ne eivät enää harmita. Näinä ankeina aikoina joku tulee iloiseksi. Just huomaisn, että lähikioski lopettaa ensi viikolla. Ihmisillä ei ole enää rahaa mihinkään. Olen huomannut, että siellä on vähemmän asiakkaita kuin ennen. Itsekin olen vähentänyt kaikkea ostamista pakon edessä.

Vierailija
38/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnairia. Hitto että olin tyhymä.

Vierailija
39/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muovinen pingviini, 35 cm pitkä. Se seisoskelee olohuoneessa telkkarin vieressä, mutta jos joku on tulossa käymään piilotan sen kaappiin.

Miksi kaappiin? 😂

Musta nää random tavarat ihmisten kodeissa on ihan parhautta, aina tulee juttua.

Jossain elämäkerrassa kerrottiin aikoinaan, miten yhden boheemin pariskunnan kotona alkoi kesken haastattelun kuulua hassu ääni ja jokin iso liikkuva lelu (robotti, leikkieläin tms) tuli yhtäkkiä toisesta toisesta. Perheessä ei ollut lapsia.

Vierailija
40/50 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahjoita pois niin ne eivät enää harmita. Näinä ankeina aikoina joku tulee iloiseksi. Just huomaisn, että lähikioski lopettaa ensi viikolla. Ihmisillä ei ole enää rahaa mihinkään. Olen huomannut, että siellä on vähemmän asiakkaita kuin ennen. Itsekin olen vähentänyt kaikkea ostamista pakon edessä.

Näin ajattelin. Se riittää minulle, että joku käyttää nuita takkeja. Vien ens viikolla spr. Sit hyvä mieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi