Oletko ostanut jotain niin järjetöntä, ettet kehtaa kertoa siitä kenellekään? Tunnustan
ostaneeni käsirasvan, joka maksoi 80e alennuksessa. Oikea hinta 100e. Pieni tuubi. Aivan käsittämättömän tyhmää.
Kommentit (298)
Olen ostanut huutokaupasta taide-esineen. Tykkään kyllä siitä, mutta maksoin ihan liikaa vain, koska en halunnut hävitä toiselle huutajalle, joka oli jobbari.
Jaa, nyt muistan ostaneeni yhden maton samalla tavoin. Uskon, että myyjän edustaja oli se toinen huutaja, joka korotti hintaa. Pöh. Matto on kyllä hyvä ja tykkään. Mutta en ole kertonut kellekään, mitä maksoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höyläsin jotain ikäloppua harppua etelän hotellissa ja kortsut pääsi loppumaan. Soitin respaan ja pyysin henkilökuntaa hakemaan pari pakettia lisää kortsuja asap.
Ulostsekatessa unohdin eritellä kortsuostoksen omalle laskulle. Saattoi olla että asistentti kotimaassa naureskeli laskun nähtyään ostoksilleni.
Ai tuollaisiako ne ulkomaiden ihanat kaunottaret onkin?
Joo tautisia onnenonkijoita riittä. Kunhan saa kassit tyhjäksi turvallisesti ja yhdenyön romanssin niin se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muovinen pingviini, 35 cm pitkä. Se seisoskelee olohuoneessa telkkarin vieressä, mutta jos joku on tulossa käymään piilotan sen kaappiin.
Miksi kaappiin? 😂
Musta nää random tavarat ihmisten kodeissa on ihan parhautta, aina tulee juttua.
Näin. Conversation piece. Tietäjät hoksaa. 😉
Prinsessa-unelma iltapuku, hinta n.150-200e parikymppisenä, jolle ei tullut koskaan käyttöä, koska oli vielä aavistuksen liian kapea :D .
Liikaa kenkiä, takkeja, mekkoja ja vaatteita, joista kaikki ei päätyneet käyttöön.
600-700e kitara, jota ei loppuen lopuksi tullut kovin paljoa soiteltua.
Ostin Postin käytössä olleen melko uudehkon auton jossa oli kohtalaiset kilometrit. Paljastui hyvin pian loppuunajetuksi romuksi, joka oli pohjasta täysin ruosteessa ja jatkuvasti korjaamolla. Meni aika pian myyntiin pilkkahinnalla ja kärsin 2000 euron tappiot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaattilinko. Käytin kerran, sen jälkeen oli 10v keittiön kaapissa ja lensi roskiin.
Et sitten voinut kierrätykseen viedä?
Muovinen kellastunut. Joo ei, kierrätykseen viedään hyväkuntoisia tavaroita, ei roskiskamaa
Miten se muka oli pilalla? Kertaalleen kokeiltu? Valkoinen voi kellastua mutta ei sen käyttöarvo vähene.
Vierailija kirjoitti:
Salaattilinko. Käytin kerran, sen jälkeen oli 10v keittiön kaapissa ja lensi roskiin.
Mä käytän sitä joka kuukausi, joskus on kausia että melkein päivittäin.
Joo varmasti. Mutta mitä väliä, kerran me täällä vaan eletään, kukaan ei murehdi rahojaan kuolleena.
Joo otin luxus loma joka maksoi 28000 euroa. Sanoin tutulle kuten enolleni että lähden kreikkaan vaikka lähdin Seychelleille luxus lomalle. Minulla oli oma huvila ja oma hovimestari.
No. Ostos ei ollut järjetön, mutta tähän liittyvä unohdus oli. Ostin itselle ammattilaistason juotosaseman Euroopasta. Maksoi yli 600 euroa. Oli todella kiireinen syksy ennen joulusesonkia. Tilattiin silloin paljon muutakin molemmat vaimon kanssa.Jostain ihmeen syystä laite ei tullut postissa pian ja unohdin sen jatkuvien ylitöiden yms kiireiden takia. Hyvin pitkän aikaa myöhemmin löysin sattumalta tilauksen sähköpostistani, tajusin ettei laite koskaan saapunut. Arvatkaa vaan saiko asialle enää tehtyä yhtään mitään Vaimo höyhentäisi minut perusteellisesti, jos saisi tietää, joten olen ollut hipihiljaa jo hyvin monta vuotta asiasta.
Ostin 90-luvulla hyväuskoisena 5000 markalla Playstatitionin muka alkuperäisiä pelejä ison kasan Keltaisesta pörssistä. Kaikki olivat jotain Venäjän piraatteja ja täysin arvottomia ja eivät edes toimineet kunnolla. Olisi pitänyt ilmoittaa poliisille, mutta en kehdannut kun hävetti sinisilmäisyyteni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höyläsin jotain ikäloppua harppua etelän hotellissa ja kortsut pääsi loppumaan. Soitin respaan ja pyysin henkilökuntaa hakemaan pari pakettia lisää kortsuja asap.
Ulostsekatessa unohdin eritellä kortsuostoksen omalle laskulle. Saattoi olla että asistentti kotimaassa naureskeli laskun nähtyään ostoksilleni.
Ai tuollaisiako ne ulkomaiden ihanat kaunottaret onkin?
Luin ulostekasassa unohdit...
yksi toriostos joka ei ollut mitä piti,maksoi 300 e ottaa päähän vieläkin etten perunu kauppoja.
Tilasin keväällä hierontamaton 170 e. Ei se mitään hiero, kuhan tärisyttelee. Vie vielä niin perhanasti tilaakin... tuonne se on tungettuna sängyn alle. Kai siitä parikymppiä sais.
Manguin äitiä iostamaan Linguaphone English kurssin kasetteineen, maksoi muistaakseni aika monta sataa markkaa ja oli 80-luvulla iso raha. Tein yhden sivun tehtäviä ja sen jälkeen jäi kaappiin pölyttymään ja myöhemmin lensi roskiin lähes käyttämättömänä.
Juoksumatto. Käytettiin kahdesti, sitten autotallissa monta vuotta.
Leipäkone, muutaman kerran käytettiin sitten jäi.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin keväällä hierontamaton 170 e. Ei se mitään hiero, kuhan tärisyttelee. Vie vielä niin perhanasti tilaakin... tuonne se on tungettuna sängyn alle. Kai siitä parikymppiä sais.
Mä voisin ostaa. Tärinämaton. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän sitä joka kuukausi, joskus on kausia että melkein päivittäin.
Miten sä olet onnistunut käyttämään toisen palstalaisen salaattilinkoa melkein päivittäin ilman että hän on huomannut?
Älä suotta, kivaahan tuollainen on. Minulla roikkuu YR-paketissa tulleet neljä joulunallea nipussa hissivalaisimessa kesät talvet. Ovat niin söpöjä, ettei niitä raaski piilottaa kaappiin joulun jälkeen. Keittiössä minulla on jatkuvana vartijana pääsiäisnoita luutineen.