Auerin lasten olot sijaisperheessä olivat pahemmat kuin vankilassa
Olot sijaisperheessä olivat pahemmat kuin vankilassa, eivät saaneet omaa puhelinta, eivät saaneet katsoa telkkaria, eivät saaneet käydä kotona suihkussa koska sijaisvanhemmat pelkäsivät syyliä, eivät saaneet syödä kaapista omin päin, eivät saaneet tulla yläkerrasta alakertaan ilman lupaa jne. Omassa huoneessa piti olla klo 18, hiljaa. Ei tietenkään internettiä etteivät olisi päässeet jyvälle asioista.
Jääkaappi oli kielletty näky Auerin lapsilta
Anneli Auerin lapset avaavat näkemyksiään karusta arjesta sijaisperheessä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5a165337-03d0-4fa8-84fa-71ce6f4d3d14…
Kommentit (2166)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"...Minua tämä asia ei oikeastaan edes kiinnosta, koska muut yksityiskohdat osoittavat kuitenkin, että Anneli surmasi Jukan ja istutti tyttäreensä valemuiston huppiksesta."
^ Trolli mikä trolli. Kuten sanottua, joku todiste olis ollu kiva.
Häkenauha on yhä paras todiste.
Aueria syyttömänä pitävät eivät kykene selittämään, miksi häkenauhalta ei kuulla ulkopuolisen ääntä, lasin päällä kävelyä eikä Jukka osoita puhettaan kenellekään ulkopuoliselle. Annelin kannattajat eivät myöskään osaa sanoa, miksi Annelin kuullaan juoksevan sekä kengät jalassa että paljain jaloin. Selitystä kaipaavat myös Jukalle huudettu "uole" sekä se, miksi Jukan ääni kuuluu yhdessä kohtaa kovempana kui
Et selvästi ole kuullut oikeata nauhaa vaan pätkän siitä.
Onko hejacci tyhjentynyt kun tuo yksi hejacci-vajacci jauhaa noita valeitaa täällä aamusta iltaan syyllistäen Annelia ja tytärtä? Joko ne viimeinkin on tajunneet sielläkin ettei Anneli voi olla syyllinen.
Miten Anneli sanoi että Jukka makasi maassa molemmat silmät avoinna kun Jukan toinen siltähän oli irronnut? Miten tuollainen yksityiskohta jäi häneltä huomaamatta? Murhaajahan oli astunut Jukan naamalle ja siinä yhteydessä varmaankin irronnut tuo silmä.
Vierailija kirjoitti:
Onko hejacci tyhjentynyt kun tuo yksi hejacci-vajacci jauhaa noita valeitaa täällä aamusta iltaan syyllistäen Annelia ja tytärtä? Joko ne viimeinkin on tajunneet sielläkin ettei Anneli voi olla syyllinen.
Yksinkertaisuuttasi taidat sekottaa useamman tänne kirjoittaneen yhdeksi ja samaksi hejacci-vajaciksi. En ole sama, jota jo aiemmin nimittelit hejacci-vajaciksi. En onnekseni tunne Jediä henkilökohtaisesti, mutta olemme naamatuttuja jo kymmenien vuosien takaa. Jedi ei taida minua onneksi edes muistaa eikä tunnistaa. Yhteisiä puolituttuja meillä on Porvoossakin ja sen lisäksi asumme lähellä toisiamme. Kouluaikaan tiesimme toisemme muista yhteyksistä. Suskun tunsin aikoinaan paremmin. Jos Jedi saa tuntuvat koppikorvaukset, niin muuttaa täältä valkoroskalähiöstä Espanjan aurinkoon, jossa äitinsä on asunut jo vuosikausia.
M*infoa olen lukenut sen verran, että osaan tunnistaa Jedin ja Suskun kirjoittamat viestit sieltäkin. Hejacia en ole toistaiseksi edes lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä valeita? Jos pääsi ei kestä keskustelua (eriäviä mielipiteitä) keskustelupalstalla, miksi itse roikut ketjussa aamusta iltaan?
Vierailija kirjoitti:
Miten Anneli sanoi että Jukka makasi maassa molemmat silmät avoinna kun Jukan toinen siltähän oli irronnut? Miten tuollainen yksityiskohta jäi häneltä huomaamatta? Murhaajahan oli astunut Jukan naamalle ja siinä yhteydessä varmaankin irronnut tuo silmä.
Oven raosta on ollut mahdoton nähdä Lahden kasvoja. Lahti makasi pää lähes kiinni ovessa ja ovi avautui niin päin, että Lahden pää jäi oven taakse. Auer itsekin totesi, että vain käsi mahtui oven raosta koskettamaan miestä olkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisuuttasi taidat sekottaa useamman tänne kirjoittaneen yhdeksi ja samaksi hejacci-vajaciksi. En ole sama, jota jo aiemmin nimittelit hejacci-vajaciksi. En onnekseni tunne Jediä henkilökohtaisesti, mutta olemme naamatuttuja jo kymmenien vuosien takaa. Jedi ei taida minua onneksi edes muistaa eikä tunnistaa. Yhteisiä puolituttuja meillä on Porvoossakin ja sen lisäksi asumme lähellä toisiamme. Kouluaikaan tiesimme toisemme muista yhteyksistä. Suskun tunsin aikoinaan paremmin. Jos Jedi saa tuntuvat koppikorvaukset, niin muuttaa täältä valkoroskalähiöstä Espanjan aurinkoon, jossa äitinsä on asunut jo vuosikausia.
M*infoa olen lukenut sen verran, että osaan tunnistaa
Selvästi keksit omiaan. Jensin tuntevat tietävät sinun valehtelevan.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kirjoittanut hejaciin. Olen kyllä lukenut hejacia ja tiedän siellä kirjoitelleen monen fiksun Ulvilaa tutkineen. M*nfoa olen lukenut sitäkin enemmän silloin, kun siellä kirjoittivat vielä muutkin kuin nykyiset Anneli-fanit, jotka ovat vääntäneet kaiken aineiston väkipakolla sopimaan Annelin näkemyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M*
Kyllä näistä oikeudenkäyntiaineistoistakin saa selville, ettei Jens ole kovinkaan miellyttävä mies. On paljon todennäköisempää, että hän on syyllistynyt seriin ja taivuttanut tavalla tai toisella lapset perumaan kuin, että uskovaiset sijaisvanhemmat olisivat istuttaneet lasten päähän lyhyessä ajassa tuollaisia törkeitä juttuja. Jensin koneelta löydettiin lapoa poistettuna.
"Et selvästi ole kuullut oikeata nauhaa vaan pätkän siitä."
Mitä kutsut "pätkäksi"? Päätelmäni pohjautuvat krp:n äänitutkijan tutkimustuloksiin häkenauhasta sekä valituslupahakemusta varten laadittuun työryhmän raporttiin. Olen myös lukenut puolustuksen äänitutkijoiden lausunnot. Itse osaan analysoida litterointeja usealla eri tutkimusmenetelmällä.
Myös pojan kuulusteluissa vuonna 2009 tulee esille, että hänen kuulemissaan äänissä oli jotain kummaa tapahtumien kannalta. Vuonna 2011 hän kertoi tarkemmin taustanauhasta. Oikeudenkäynnissä hänen kertomuksensa leimattiin epäuskottaviksi, vaikka monen mielestä ne kuulostivat uskottavilta. Onko katkeruus, halu päästä sisarten luo tai Annelin ja Jensin taholta tullut taivuttelu saanut hänet perumaan kertomuksensa? Jukka-isän murha odottaa yhä ratkaisemattomana, vaikka tekijä tiedetään yleisesti.
Auerin käytös häkepuhelun aikana on outoa. Jukan tullessa tajuihin Anneli poistuu puhelimesta. Poistumisen jälkeen Auer huutaa mitä ! ja pitääkö ! raivokkaasti. Samoin kysymykset tytölle ovat outoja. Ihmeellistä on myös, että Auer ei vuonna 2006 osannut käyttää kännykkää ? Tuohon aikaan yli 90-vuotias mummoni käytti kännykkää Syyllisyyteen en ota mitään kantaa, mutta nuo asiat ihmetyttävät
Vierailija kirjoitti:
Mitä kutsut "pätkäksi"? Päätelmäni pohjautuvat krp:n äänitutkijan tutkimustuloksiin häkenauhasta sekä valituslupahakemusta varten laadittuun työryhmän raporttiin. Olen myös lukenut puolustuksen äänitutkijoiden lausunnot. Itse osaan analysoida litterointeja usealla eri tutkimusmenetelmällä.
Myös pojan kuulusteluissa vuonna 2009 tulee esille, että hänen kuulemissaan äänissä oli jotain kummaa tapahtumien kannalta. Vuonna 2011 hän kertoi tarkemmin taustanauhasta. Oikeudenkäynnissä hänen kertomuksensa leimattiin epäuskottaviksi, vaikka monen mielestä ne kuulostivat uskottavilta. Onko katkeruus, halu päästä sisarten luo tai Annelin ja Jensin taholta tullut taivuttelu saanut hänet perumaan kertomuksensa? Jukka-isän murha odottaa yhä ratkaisemattomana, vaikka tekijä tiedetään yleisesti.
Oletko koskaan miettinyt että Anneli voi myös olla syytön. Onko mielestäsi asiallista levittää tällaisia olettamuksia että Anneli ja Jens olisivat taivutelleet lapsia? Onko sinulla todisteita asiasta?
Näin ohiksena en itse lähtisi tuollaisia syytöksiä toisista levittelemään jos faktaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Joku porilainen joka pyrkii epätoivoisesti puolustamaan paikallisen poliisin ja käräjäoikeuden mainetta.
Niille on tärkeää, että suomalaiset vihaa Annelia ja Jensiä eikä niitä. "Ei täällä mitään oikeusmurhia tapahdu".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole syyttänyt Annelia ja Jensiä mistään, mihin he olisivat syyttömiä. Olen vain esittänyt kysymyksiä, joihin toivottavasti tulevassa oikeudenkäynnissä saadaan vastauksia. Tämä on keskustelupalsta. Silloin, kun aikoinaan perehdyin Ulvilan murhaan, olen lähtenyt ihan samalta tietämättömyyden tasolta kuin kaikki muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku porilainen joka pyrkii epätoivoisesti puolustamaan paikallisen poliisin ja käräjäoikeuden mainetta.
Niille on tärkeää, että suomalaiset vihaa Annelia ja Jensiä eikä niitä. "Ei täällä mitään oikeusmurhia tapahdu".
Mitä, enkö olekaan Ari? Niinhän täällä vielä eilen väitettiin.
Vierailija kirjoitti:
Auerin käytös häkepuhelun aikana on outoa. Jukan tullessa tajuihin Anneli poistuu puhelimesta. Poistumisen jälkeen Auer huutaa mitä ! ja pitääkö ! raivokkaasti. Samoin kysymykset tytölle ovat outoja. Ihmeellistä on myös, että Auer ei vuonna 2006 osannut käyttää kännykkää ? Tuohon aikaan yli 90-vuotias mummoni käytti kännykkää Syyllisyyteen en ota mitään kantaa, mutta nuo asiat ihmetyttävät
Auer tivasi tytöltä moneen kertaan poistuiko mies, saadakseen Häken vakuuttuneeksi siitä, että tekijä oli jo ehtinyt poistua ennen poliisin tuloa. Jos poliisit olisivat ehtineet paikalle, olisi mammalla ollut selittäminen, miksi talossa ei ketään ulkopuolista ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös pojan kuulusteluissa vuonna 2009 tulee esille, että hänen kuulemissaan äänissä oli jotain kummaa tapahtumien kannalta. Vuonna 2011 hän kertoi tarkemmin taustanauhasta. Oikeudenkäynnissä hänen kertomuksensa leimattiin epäuskottaviksi, vaikka monen mielestä ne kuulostivat uskottavilta. Onko katkeruus, halu päästä sisarten luo tai Annelin ja Jensin taholta tullut taivuttelu saanut hänet perumaan kertomuksensa? Jukka-isän murha odottaa yhä ratkaisemattomana, va
Juuri tuossahan sinä kirjoitat että onko Annelin ja Jensin taholta tullut taivuttelu saanut pojan perumaan kertomuksensa.
Oletko siis ihan varma että tätä taivuttelua on ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M*
Selvästi keksit omiaan. Jensin tuntevat tietävät sinun valehtelevan.
Varmasti Jedi tuntemilleen väittääkin, että keksin omiani ja valehtelen. Eihän hän totuutta heille kertoisi. Siltä varalta, että olet itse Jedi tai Susku, annan lyhyen vihjeen, jonka kumpikin kyllä tunnistaa, mutta ulkopuolisille ei paljasta paljoakaan - Ihala.
"Oletko siis ihan varma että tätä taivuttelua on ollut?"
Esitin vaan kysymyksen, jossa toin esille kolme nopeasti mieleen juolahtanutta mielestäni mahdollista vaihtoehtoa. Lauseeni sisälsi sanan TAI.
Täällä on jo ihmetelty sitä, että Anneli oli kertomansa mukaan tavannut kahta tyttöä jo vuosina 2019 ja 2020, ja toinen näistä meni kuitenkin ensimmäisenä Fredmanin luo vasta 2021. Annelilla oli siis ollut aikaa puhua omaa etuaan ennen kuin tyttö meni perumaan. Fredman oli nimenomaisesti sanonut Annelille, ettei saisi vaikuttaa siltä, että oli taivutellut lapsiaan. Poikaa sai odottaa kauan ennen kuin saivat hänet mukaan perumaan.
Valtakunnansyyttäjä on sanonut, että aikuistuneiden lasten kaipuu toistensa luo on ollut syynä näihin perumisiin eivätkä he ole osanneet kertoa, miten heidän seri-kertomuksensa syntyivät, vaikka heidän tietämyksensä seksistä oli epätavallisen suuri tuonikäisille.
"uole" - sana lausutaan samalta etäisyydeltä kuin Jukan "A-laalalala" - valitus. Kukaan ei olisi osannut väärentää tuollaista, vaikka Annelin ystävätär niin väittää omakustannekirjassaan.
Auerin kannattajat eivät huomioi sitä, että vaikka tyttö Sihvosen kuuleman mukaan kuiskaisikin tuossa samassa kohtaa "Ketä siel oli", niin sehän voisi tällöin olla Annelille osoitettu kysymys siitä, ketä oli etuovella, kun Anneli kävi avaamassa sen oven. Auerin ja Bergin kannattaisi tarkemmin miettiä, mihin heidän väitteensä samalla johtavat.