Ihastuvatko kaupan kassatytöt koskaan asiakkaisiinsa?
Teen tutkimusta aiheesta T:Yliopiston professori
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Computer says "No"
but Tinder say "Yes"
Ja siihen se sulla sitten jääkin.
Miksi juuttua parisuhteeseen kun Tinderistä löytyy seuraa vaikka joka päivälle.
Löytyy löytyy. Pekka, Make ja Juhis nyt ainakin lähtis sun kans heti.
Niin. Kun on bi, niin tarjontaa löytyy puolet enemmän. En itke itseäni uneen kuten useimmat kaltaisesi.
Hyvähyvä. Voitkin sitten jättää kassatytöt rauhaan.
En kieltäydy seksistä h
Tuskin haluaa. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sama sekopää, joka sai sen lähestymiskiellon?
Olen saanut lähestymispyyntöjä.
Kuulustelukutsuja poliisilta ja käräjähaasteita.
No, naispoliisi on lähestynyt minua vapaa-aikanaan. Meillä oli todella kiihkeä yö ja hänestä jäi kaunis muisto.
"Elämä on valintoja ja sinä olet tehnyt oman valintasi olemalla epäluuloinen ja samalla epäkiinnostava."
Sinä sen sijaan olet tehnyt oman valintasi olemalla epäuskottava.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, naispoliisi on lähestynyt minua vapaa-aikanaan. Meillä oli todella kiihkeä yö ja hänestä jäi kaunis muisto.
Ja sit heräsit äitis vierestä. Taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä joskus, ikäisiimme söpöihin poikiin. T. Kassatyttö 19 v.
Varmaan vanhempikin kelpaa, kun tekee kassalla selväksi, että on tavallista enemmän maksukykyinen.
Se ei oikein toimi kun viimeksi eilen asioit maksusitoumuksella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Computer says "No"
but Tinder say "Yes"
Niin. Kun on bi, niin tarjontaa löytyy puolet enemmän. En itke itseäni uneen kuten useimmat kaltaisesi.
En kieltäydy seksistä h
Epäkiinnostava? Sinä olet käyttänyt iltasi tähän mennessä minulle jankuttamiseen. Taidat käyttää loppuiltasikin. Luoja varjele että kiinnostuisit minusta 😂.
eivät mutta heitä ahdistelevat asiakkaat pitäisi aina hakea poliisin voimin kaupasta ja laittaa näille viralliset lähestymiskiellot voimaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Computer says "No"
but Tinder say "Yes"
Tuskin haluaa. 🤣
Et tunne ihmisten monimuotoisuutta. Olet juuttunut kliseiseen heteroelämääsi. Ihmiset ovat yksilöitä. Ei Helmi ole ainoa joka pitää vanhemmista miehistä. Eikä Danny ainoa joka pitää nuoremmista naisista. Lisäksi osa nuorista miehistä pitää vanhemmista miehistä ja osa vanhemmista miehistä pitää nuoremmista miehistä. Kaikki tapahtuu yhteisymmärryksessä täysi-ikäisten kesken.
Vierailija kirjoitti:
Minua ainakin kuolaavat. Useat tietävät varakkaaksi ja erityisesti taskulamppu housujen etumuksessa aiheuttaa kosteaa ihastumista.
Ihmetystä. "Taas se hullu kävi valo loistaen sepaluksesta"
Vierailija kirjoitti:
eivät mutta heitä ahdistelevat asiakkaat pitäisi aina hakea poliisin voimin kaupasta ja laittaa näille viralliset lähestymiskiellot voimaan
Vähintään porttikielto. Vanhemmat voi tuoda kaupasta ruuat piltilleen.
Vierailija kirjoitti:
"Elämä on valintoja ja sinä olet tehnyt oman valintasi olemalla epäluuloinen ja samalla epäkiinnostava."
Sinä sen sijaan olet tehnyt oman valintasi olemalla epäuskottava.
- eri
Anteeksi kun kopioin viestin toiselle kirjoittamastani viestistä. On helpompaa näin.
Et tunne ihmisten monimuotoisuutta. Olet juuttunut kliseiseen heteroelämääsi. Ihmiset ovat yksilöitä. Ei Helmi ole ainoa joka pitää vanhemmista miehistä. Eikä Danny ainoa joka pitää nuoremmista naisista. Lisäksi osa nuorista miehistä pitää vanhemmista miehistä ja osa vanhemmista miehistä pitää nuoremmista miehistä. Kaikki tapahtuu yhteisymmärryksessä täysi-ikäisten kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Computer says "No"
but Tinder say "Yes"
Epäkiinnostava? Sinä olet käyttänyt iltasi tähän mennessä minulle jankuttamiseen. Taidat käyttää loppuiltasikin. Luoja varjele että kiinnostuisit minusta 😂.
Olet kiinnostava tässä keskustelussa. Käytöksesi saa minut uskomaan, että et ole sitä oikeassa elämässä. Pyydän anteeksi mikäli olen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut silmäpeliä ja juttua yhden nuoren kassaneidin kanssa joka kerta kun oon käynyt ostamassa maustekurkkuja ja savusilakoita. Viimekskin sano, että sua on todella vaikea unohtaa, vaikka haluiskin... Se on tämä miehekkäästi päivettynyt olemus joka on tullut kun koko kesän oon nauttinut ulkoilmasta Arskan köörin kanssa. t: Juhis 48v
Joo, ne karmeimmat tyypit tulee kummittelemaan uniinkin. Unohtumattomat
Alitajunta on rehellinen. Sinä haluat elämää nähneen ja kokeneen miehen vaikka pelkäät tunnustaa sitä itsellesi.
Alitajunta käsittelee pelkoja ja inhon aiheita pois päiväjärjestyksestä. Niitä kutsutaan painajaisuniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko kuumat käsiraudat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni niistä myy kyllä pillua kun hinnasta sovitaan.
Niin myy äitiskin.
Vaikea uskoa, hän on ollut kuolleena jo useamman vuoden.
Myi ennen kuin sinut sai?
Kyllä minä kiinnostuin tänään nuoresta komistuksesta, pitkä oli ja nätti tukka. Tv: kassatyttö Maire 64v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut silmäpeliä ja juttua yhden nuoren kassaneidin kanssa joka kerta kun oon käynyt ostamassa maustekurkkuja ja savusilakoita. Viimekskin sano, että sua on todella vaikea unohtaa, vaikka haluiskin... Se on tämä miehekkäästi päivettynyt olemus joka on tullut kun koko kesän oon nauttinut ulkoilmasta Arskan köörin kanssa. t: Juhis 48v
Joo, ne karmeimmat tyypit tulee kummittelemaan uniinkin. Unohtumattomat
Alitajunta on rehellinen. Sinä haluat elämää nähneen ja kokeneen miehen vaikka pelkäät tunnustaa sitä itsellesi.
Alitajunta käsittelee pelkoja ja inhon aiheita pois päiväjärjestyksestä. Niitä kutsutaan painajaisuniksi.
Painajaiset indikoivat käsittelemättömiä tunteitasi joiden vuoksi näet painajaisia. Niiden tunteiden tunnistaminen ja hyväksyminen auttavat sinua pääsemään tasapainoon mielesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten siinä edellisessä jankkausketjussasikin jo totesin, niin sen minuun ihastuneen tolvanan vei poliisi pois kun se alkoi kännissä riehua.
Valitettavasti en itse ollut näkemässä tapausta vaan siitä kerrottiin minulle myöhemmin. Ja. hän alkoi riehua nimenomaan siksi, etten ollut paikalla. Hän kuvitteli että minua piiloteltiin takahuoneessa.
Olin sairaalassa tipassa. Naistenklinikalla. En todellakaan ollut flirttaillut hullun juopon kanssa. Hän kuvitteli meille kiihkeän rakkaussuhteen. Varo vain, jos sun kuvitelmat alkaa vaikuttaa sun realiteettitestaukseen, niin on syytä mennä kiireesti lääkäriin.
Kenelle kirjoitat?
Olisko vaikka ap:lle, joka jauhaa tätä samaa sontaa aina loppukuusta kun se on juonut tilinsä.
Taitaa ensimmäinen numero olla paino ja toinen pituus tuumissa.