Ihastuvatko kaupan kassatytöt koskaan asiakkaisiinsa?
Teen tutkimusta aiheesta T:Yliopiston professori
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Siinäkään tapauksessa, että joku ryhtyisi palstalla avautumaan yksittäisestä todellisesta poikkeustapauksesta, se ei yhtään mitenkään muuta sitä tosiasiaa, että ylivoimaisesti useimpia asiakkaita kohtaan vastaus on ehdoton ei.
Mitä hemmettiä? Tuohan nyt on itsestäänselvyys. Jos kaupassa käy vaikka tuhat asiakasta päivässä niin tuskin nyt edes joka viikko tulee sellaista johon voisi ihastua. Sama pääte jokaiseen missä tahansa ihmisjoukossa. Kuinka hölmönä pidät ihmisiä jos luulet ettei jokainen tuota ymmärrä?
Tai no ehkä eri asia jossain Etelämantereen Siwassa jossa hiljaisena aikana käy kaikki maailmankolkan kaksi ihmistä asioimassa. Tuurilla ihastuu toiseen jolloin vain puolta asiakaskuntaa kohtaan on se ehdoton ei.
Todellakin, etenkin komeista ja kivoista nuorista miesasiakkaista, kun ei sellaisia oikein muuten tällainen pulskempi kassaneiti tapaa. Tälläkin hetkellä on silmäpeliä parin heistä kanssa.
T. Kassatäti 158/85
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa, taas yksi toisto palstan jankutetuimpiin kuuluvista vakioaiheista. "Kassatytön ihastuminen asiakkaaseen" kuuluu niihin asioihin, joita ehkä joskus sattuu äärimmäisen harvinaisissa yksittäistapauksissa, joten joka tapauksessa asiakkaan on turha nolata itseään kuvittelemalla sellaista omalle kohdalle. Siinäkään tapauksessa, että joku ryhtyisi palstalla avautumaan yksittäisestä todellisesta poikkeustapauksesta, se ei yhtään mitenkään muuta sitä tosiasiaa, että ylivoimaisesti useimpia asiakkaita kohtaan vastaus on ehdoton ei.
Kuten kirjoituksessasi kerroit. Ihastumisia voi tapahtua. 👍
Mutts ei sinuun, pervosetämieheen tai inceliin joka täällä jankkaa. 👌
Kukas tuo minun vierelläni oleva nainen on johon tutustuin kaupass
Äitisi?
Vierailija kirjoitti:
Computer says "No"
but Tinder say "Yes"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa, taas yksi toisto palstan jankutetuimpiin kuuluvista vakioaiheista. "Kassatytön ihastuminen asiakkaaseen" kuuluu niihin asioihin, joita ehkä joskus sattuu äärimmäisen harvinaisissa yksittäistapauksissa, joten joka tapauksessa asiakkaan on turha nolata itseään kuvittelemalla sellaista omalle kohdalle. Siinäkään tapauksessa, että joku ryhtyisi palstalla avautumaan yksittäisestä todellisesta poikkeustapauksesta, se ei yhtään mitenkään muuta sitä tosiasiaa, että ylivoimaisesti useimpia asiakkaita kohtaan vastaus on ehdoton ei.
Kukas tuo minun vierelläni oleva nainen on johon tutustuin kaupass
Silikoni-Sheila?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä joskus, ikäisiimme söpöihin poikiin. T. Kassatyttö 19 v.
Ette vaan meihin 40+ miehiin. Oman ikäiset pikkupojat eivät teitä kiinnosta.
Alkava kaljunne kiinnostaa lähinnä lokkeja tähtäysmielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amisviiksillä irtoaa numbaa kun vielä vihjasee, että parkkiksella kehrää 1.6L porrasperä Corolla kaikin herkuin ja sexyt karvanopat taustapeilissä.
Tää on päivän paras, en voi lakata nauramasta. Kiitos!
😂😂😂😂😂
Nii-i. Housuissa sillä on karvanopat.
Mulla on ollut silmäpeliä ja juttua yhden nuoren kassaneidin kanssa joka kerta kun oon käynyt ostamassa maustekurkkuja ja savusilakoita. Viimekskin sano, että sua on todella vaikea unohtaa, vaikka haluiskin... Se on tämä miehekkäästi päivettynyt olemus joka on tullut kun koko kesän oon nauttinut ulkoilmasta Arskan köörin kanssa. t: Juhis 48v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti sä käyt kuumana meihin +60-vuotiaisiin mureisiin puumiin. Kyllä minä tiedän mitä sinä haluat, poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua, kun 40+-miehet taas rakastavat 60+-naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Computer says "No"
but Tinder say "Yes"
Ja siihen se sulla sitten jääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas tuo minun
Äitisi?
Emme asu maalla. Täällä kaupungissa tuollainen on luonnotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas tuo minun
Silikoni-Sheila?
Osaatko lukea...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkava kaljunne kiinnostaa lähinnä lokkeja tähtäysmielessä.
Tuo muuten on totta.
-Spede
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Computer says "No"
but Tinder say "Yes"
If it would you would not be here asking stupid questions.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Computer says "No"
but Tinder say "Yes"
Ja siihen se sulla sitten jääkin.
Miksi juuttua parisuhteeseen kun Tinderistä löytyy seuraa vaikka joka päivälle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut silmäpeliä ja juttua yhden nuoren kassaneidin kanssa joka kerta kun oon käynyt ostamassa maustekurkkuja ja savusilakoita. Viimekskin sano, että sua on todella vaikea unohtaa, vaikka haluiskin... Se on tämä miehekkäästi päivettynyt olemus joka on tullut kun koko kesän oon nauttinut ulkoilmasta Arskan köörin kanssa. t: Juhis 48v
Joo, ne karmeimmat tyypit tulee kummittelemaan uniinkin. Unohtumattomat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Computer says "No"
but Tinder say "Yes"
If it would you would not be here asking stupid questions.
BA-DAMM-TSSSSS!
Kukas tuo minun vierelläni oleva nainen on johon tutustuin kaupassa hänen ollessaan siellä töissä? Oikea, elävä ja tunteva nainen. Ihastuttava sellainen. 🥰