Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuvatko kaupan kassatytöt koskaan asiakkaisiinsa?

Vierailija
25.09.2025 |

Teen tutkimusta aiheesta T:Yliopiston professori

Kommentit (160)

Vierailija
141/160 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mielessä se yliopistossa opiskeleva hyvännäköinen kuuma kundi. Tapaavat illalla ja viettävät yönkin yhdessä. Tytöllä on luento seuraavana päivänä, mutta vasta klo 12. Yhteinen yö ja yhteinen aamu. Käsi kädessä yliopistolle. Iltapäivällä taas samaa matkaa kauppaan ja keittämään spagettia.

Vierailija
142/160 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Computer says "No"

but Tinder say "Yes"

Ja siihen se sulla sitten jääkin. 

Miksi juuttua parisuhteeseen kun Tinderistä löytyy seuraa vaikka joka päivälle. 

Löytyy löytyy. Pekka, Make ja Juhis nyt ainakin lähtis sun kans heti.

Niin. Kun on bi, niin tarjontaa löytyy puolet enemmän. En itke itseäni uneen kuten useimmat kaltaisesi.

Hyvähyvä

Toivon, että olet oikeassa. Omasta näkökulmastasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/160 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut silmäpeliä ja juttua yhden nuoren kassaneidin kanssa joka kerta kun oon käynyt ostamassa maustekurkkuja ja savusilakoita. Viimekskin sano, että sua on todella vaikea unohtaa, vaikka haluiskin... Se on tämä miehekkäästi päivettynyt olemus joka on tullut kun koko kesän oon nauttinut ulkoilmasta Arskan köörin kanssa. t: Juhis 48v

Joo, ne karmeimmat tyypit tulee kummittelemaan uniinkin. Unohtumattomat 

Alitajunta on rehellinen. Sinä haluat elämää nähneen ja kokeneen miehen vaikka pelkäät tunnustaa sitä itsellesi.

Alitajunta käsittelee pelkoja ja inhon aiheita pois päiväjärjestyksestä. Niitä kutsutaan painajaisuniksi.

Paina

Kyllä. Ahdisteljat maijalla laitokselle, loppuu painajaiset ja sedän selittelyt.

Vierailija
144/160 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten vaikka ihastuisivatkin?

Vierailija
145/160 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sama sekopää, joka sai sen lähestymiskiellon?

Olen saanut lähestymispyyntöjä.

Kuulustelukutsuja poliisilta ja käräjähaasteita.

No, naispoliisi on lähestynyt minua vapaa-aikanaan. Meillä oli todella kiihkeä yö ja hänestä jäi kaunis muisto.

Poliisi on tarvittaessa poliisi silloinkin kun on baarissa ja  juoppolalli alkaa rähinöidä eikä järkkäri yksin pärjää. Ensin painitaan ja sitten pidetään kiinni kunnes virkaveljet tulevat koppiautolla.

Vierailija
146/160 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten siinä edellisessä jankkausketjussasikin jo totesin, niin sen minuun ihastuneen tolvanan vei poliisi pois kun se alkoi kännissä riehua.

Valitettavasti en itse ollut näkemässä tapausta vaan siitä kerrottiin minulle myöhemmin. Ja. hän alkoi riehua nimenomaan siksi, etten ollut paikalla. Hän kuvitteli että minua piiloteltiin takahuoneessa.

Olin sairaalassa tipassa. Naistenklinikalla. En todellakaan ollut flirttaillut hullun juopon kanssa. Hän kuvitteli meille kiihkeän rakkaussuhteen. Varo vain, jos sun kuvitelmat alkaa vaikuttaa sun realiteettitestaukseen, niin on syytä mennä kiireesti lääkäriin.

Kenelle kirjoitat?

Olisko vaikka ap:lle, joka jauhaa tätä samaa sontaa aina loppukuusta kun se on juonut tilinsä.

En ole kirjoittanut aiheesta aiemmin. Enkä ole myöskään ihastunut kassoilla työskenteleviin. Kirjoitin kysymyksen koska huomasin kassaneidin flirttailevan nuoren miehen kanssa. Myönnän. Oli typerää laittaa professori kommenttiin. Olin olevinani huumorintajuinen.

Vierailija
147/160 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Elämä on valintoja ja sinä olet tehnyt oman valintasi olemalla epäluuloinen ja samalla epäkiinnostava."

Sinä sen sijaan olet tehnyt oman valintasi olemalla epäuskottava.

- eri

Ja epämiellyttävä.

-vielä eri

Vierailija
148/160 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä kiinnostuin tänään nuoresta komistuksesta, pitkä oli ja nätti tukka. Tv: kassatyttö Maire 64v.

Hyvä, Maire! Kyllä nuoruus on kaunista miehissäkin. Vanhemmat miehet on jotenkin niin väsyttäviä setämiehiä. Kyllä nuoren miehen raikas ja hymyilevä olemus on jotain ihan muuta. Saa kostumaan vanhemmankin puuman.

Vierailija
149/160 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joskus, ikäisiimme söpöihin poikiin. T. Kassatyttö 19 v.

Varmaan vanhempikin kelpaa, kun tekee kassalla selväksi, että on tavallista enemmän maksukykyinen.

Se ei oikein toimi kun viimeksi eilen asioit maksusitoumuksella

"Nnnneiti, nneitii, kansaneläke tu-tu tuli thä-thä-nään. Läh-dis-sis-khö lllllasil-li sel LE KHANSHHHANIII?"

Vierailija
150/160 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Computer says "No"

but Tinder say "Yes"

Ja siihen se sulla sitten jääkin. 

Miksi juuttua parisuhteeseen kun Tinderistä löytyy seuraa vaikka joka päivälle. 

Löytyy löytyy. Pekka, Make ja Juhis nyt ainakin lähtis sun kans heti.

Niin. Kun on bi, niin tarjontaa löytyy puolet enemmän. En itke itseäni uneen kuten usei

Toivon, että olet oikeassa. Omasta näkökulmastasi.

Miksi olet noin ahdasmielinen? Etkö halua uskoa ihmisten vilpittömyyteen ja halua olla onnellisia?

Vierailija
151/160 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupasa on nätti nuori brune. Kävin tänään ostamassa lounastauolla pikkukahvin ja maksoin "vahingossa" 200 euron setelillä joka on tyyliin puolet hänen kuukausipalkastaan. Silmät säteilivät ihastuksesta. No minä sitten pahoittelemaan, kun liian isoa seteliä tarjosin, että epähuomiossa näin ja kaivoin kolikot. Juttu on kuitenkin nyt avattu. 😋

Vierailija
152/160 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut silmäpeliä ja juttua yhden nuoren kassaneidin kanssa joka kerta kun oon käynyt ostamassa maustekurkkuja ja savusilakoita. Viimekskin sano, että sua on todella vaikea unohtaa, vaikka haluiskin... Se on tämä miehekkäästi päivettynyt olemus joka on tullut kun koko kesän oon nauttinut ulkoilmasta Arskan köörin kanssa. t: Juhis 48v

Joo, ne karmeimmat tyypit tulee kummittelemaan uniinkin. Unohtumattomat 

Alitajunta on rehellinen. Sinä haluat elämää nähneen ja kokeneen miehen vaikka pelkäät tunnustaa sitä itsellesi.

Alitajunta käsittelee pelkoja ja inhon aiheita pois päiväjärjestyksestä. Niitä kutsutaan painajaisuniksi.

Paina

jEP, PAINAJAISIA AIHEUTTAVAT PASKANHAJUISET TURAUKKELIT, JOTKA KUVITTELEVAT, ETTÄ KETÄÄN KIINNOSTAA NIIDEN VANHA, HARMAA MUNA

Vierailija
153/160 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten vaikka ihastuisivatkin?

Traagista. Tyttö sydän pamppaillen odottaa, koska ihastusasiakas tulee uudelleen myymälään, jos tulee. Ei saa suutaan auki. Kädet hikoilevat, kassakone takkuilee. Paniikiia pukkaa ja syvällä sisimmässään tietää, että ei kuitenkaan kelpaa.

Vierailija
154/160 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä kiinnostuin tänään nuoresta komistuksesta, pitkä oli ja nätti tukka. Tv: kassatyttö Maire 64v.

Hyvä, Maire! Kyllä nuoruus on kaunista miehissäkin. Vanhemmat miehet on jotenkin niin väsyttäviä setämiehiä. Kyllä nuoren miehen raikas ja hymyilevä olemus on jotain ihan muuta. Saa kostumaan vanhemmankin puuman.

Nuoret miehet yllättää aina positiivisesti. Ne pelkää epäonnistuvansa mutta on kivikovia ja hetivalmiita ja hyvin hanakoita miellyttämään naista.

Vanhat sedät taas puhuu paljon pehmoisia ja niiden housuissa on yhtä pehmoinen sisältö. Kovaa niillä ilmeisesti on vain kakka, jota ne istuu tuottamassa parikin tuntia. 

Mä oon vanhainkodissa töissä. Ajatuskin itseäni vanhemmasta miehestä oksettaa.

Vierailija
155/160 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun on useampikin kassatyttö ihastunut vuosien varrella. Rauhassa olen saanut olla häirinnältä heidän taholtaan. Tai asiallisilta lähestymisiltäkin.

Vierailija
156/160 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ikäisiinsä.

Irstaat papat kauhistuttavat.

Vierailija
157/160 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta sitten niin kävi. Ostin jotain, en jaksa muistaa mitä ja tyttö kirjoitti kassakuitin taakse puhellinnumeronsa. Se oli kiva kesä. 🤩

Vierailija
158/160 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähikaupasa on nätti nuori brune. Kävin tänään ostamassa lounastauolla pikkukahvin ja maksoin "vahingossa" 200 euron setelillä joka on tyyliin puolet hänen kuukausipalkastaan. Silmät säteilivät ihastuksesta. No minä sitten pahoittelemaan, kun liian isoa seteliä tarjosin, että epähuomiossa näin ja kaivoin kolikot. Juttu on kuitenkin nyt avattu. 😋

Ainoa mikä aukeaa on maijan takaovet.

Vierailija
159/160 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 vuotta sitten niin kävi. Ostin jotain, en jaksa muistaa mitä ja tyttö kirjoitti kassakuitin taakse puhellinnumeronsa. Se oli kiva kesä. 🤩

Ei incelit halua uskoa tällaista. 

Vierailija
160/160 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikkeus vahvistaa säännön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan