Hullareilla sänky myynnissä edulliseen 59 000 hintaan.
Kommentit (36)
Tuleeko tuohon hintaan sängyn mukana incelille nainenkin?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko tuohon hintaan sängyn mukana incelille nainenkin?
Nappia painamalla patjan sisältä nousee flesari.
Vierailija kirjoitti:
Jos hintaan kuuluu 15v thaikku niin ihan OK.
Sellaisen saa pikku rahalla.
Tuohon hintaan saa pienen asunnon sängyn mukana?
Ei hyvä jumala. En ostaisi 60 tonnin sänkyä vaikka olisin miljonääri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hintaan kuuluu thaikku niin ihan OK.
Ei kehtaa. Ne on niin noloja, ettei
kehtaa näyttää missään.
Maaseututaajaman 30k€ kaksioon 59k€ sänky.
Tuo on jo kyllä aika hintava. Minä kun luulin että meidän 17 000€ Unikulman sänky oli kallis.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on jo kyllä aika hintava. Minä kun luulin että meidän 17 000€ Unikulman sänky oli kallis.
Tasan saman maksoin omasta. Ilmeisesti hinta on ollut suunnilleen oikea kun muillekin myydään samaan hintaan. Moottoripohja oli kylläkin täysin turha ostos sänkyyn, ei sillä mitään tee.
Ette ole kalliista huonekaluista kuullutkaan. Putinin palatsi on täynnä superkalliita italialaisia designhuonekaluja.
Saattaa tuntua kalliilta jos ei ole tottunut käyttämään rahaa. Persaukisille kaikki on kallista.
Yhden lapsen tekeminen maksaa vähintään tuplana tuon verran, elämä on valintoja. Minä ottaisin mieluummin laadukkaan sängyn kuin jonkun vahdittavan räkänokan.
Köyhälle suomalaiselle 60k eur on paljon rahaa🤣
Vierailija kirjoitti:
Teidän halpis paska voi olla kallis laatuun nähden, mutta ei muuten.
Hinta on näköjään noussut parin vuoden takaisesta vähän mutta niinhän kaikki hinnat on. Meillä on tuollainen Hästensin Dremer. Hyvä siinä on nukkua ja touhuta kaikkea muutakin.
Olen laittanut omaan kusenpolttamaan ja menkkaveren tahraamaan Ikean sänkyyni sisään 160 000€ käteistä ja 50 000€ sijoituskultaa. Tuollaista halpishästensiä kehtaisi laittaa.
Tekijät nukkuu lattialla eikä pehmeässä sängyssä kuin sylipuudelit. Itse on vähän pehmo ja nukun kenttävuoteella. Se on sopivan jämäkkä (ei jousta yhtään), mutta irti maasta, jottei lämpö karkaa.
Vierailija kirjoitti:
Köyhälle suomalaiselle 60k eur on paljon rahaa🤣
Se on paljon rahaa "rikkaallekin" suomalaiselle.
Suomessa kovatuloisimpaan desiiliin pääsee sveitsiläisen lähihoitajan palkkatasolla.
Hästens? Kun saan lottovoiton ostan oman Hästensin.