Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hullareilla sänky myynnissä edulliseen 59 000 hintaan.

Vierailija
25.09.2025 |

Toisaalta, ne onkin Hullut päivät.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhälle suomalaiselle 60k eur on paljon rahaa🤣

Se on paljon rahaa "rikkaallekin" suomalaiselle.

Suomessa kovatuloisimpaan desiiliin pääsee sveitsiläisen lähihoitajan palkkatasolla.

Huono vertaus. Kannattaa huomioida Sveitsissä asumisen kulurakenne. Voin sanoa, että se oli jotain ihan muuta. Kymppitonnin kk liksa ei ollut mitenkään kova paikallisella tasolla. 

Samalla tavalla suomalaisella palkkatasolla olisi rikas, jos kulut olisi Kamerunin keskiluokan tasolla. Mutta usein ei saa rikkaan maan palkkaa ja köyhän maan kulurakennetta. 

Vierailija
22/36 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on jo kyllä aika hintava. Minä kun luulin että meidän 17 000€ Unikulman sänky oli kallis. 

Tämä ei ole edes Hästensin kalleimpia malleja, kallein taitaa maksaa satojatuhansia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekijät nukkuu lattialla eikä pehmeässä sängyssä kuin sylipuudelit. Itse on vähän pehmo ja nukun kenttävuoteella. Se on sopivan jämäkkä (ei jousta yhtään), mutta irti maasta, jottei lämpö karkaa. 

Itsekin nukun lattialla. 

Vierailija
24/36 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskivertosuomalaisen 3 vuoden nettopalkka? Sänkyyn... ;D

Vierailija
25/36 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eka asunto, hyväkuntoinen muuttovalmis 40 m2 kaksio maakuntayliopiston vieressä maksoi tuon verran :D

Vierailija
26/36 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa tuntua kalliilta jos ei ole tottunut käyttämään rahaa. Persaukisille kaikki on kallista.

Yhden lapsen tekeminen maksaa vähintään tuplana tuon verran, elämä on valintoja. Minä ottaisin mieluummin laadukkaan sängyn kuin jonkun vahdittavan räkänokan.

Minäkään en halua lapsia, mutten koskaan olisi niin höynäytettävissä että maksaisin sängystä useamman kymppitonnin.

Vierailija
27/36 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa jos on tuollaiseen varaa ja on muuten itselle sopiva. Olen iloinen heidän puolestaan ketkä voivat tehdä sellaisen onnistuneen hankinnan. Ei se minulta ole pois.

Vierailija
28/36 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani Vepsäläisen sånky. 

Vierailija
29/36 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeps. Pietaritrollille vielä enemmän.

Vierailija
30/36 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa tuntua kalliilta jos ei ole tottunut käyttämään rahaa. Persaukisille kaikki on kallista.

Yhden lapsen tekeminen maksaa vähintään tuplana tuon verran, elämä on valintoja. Minä ottaisin mieluummin laadukkaan sängyn kuin jonkun vahdittavan räkänokan.

Minäkään en halua lapsia, mutten koskaan olisi niin höynäytettävissä että maksaisin sängystä useamman kymppitonnin.

Mistä tiedät ettei se ole sen arvoinen? Et ole edes kokeillut joten et myöskään tiedä mistä puhut.

Vierailija
31/36 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole hul lu ku pyytää, se on hul lu ku maksaa.

Vierailija
32/36 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskivertosuomalaisen 3 vuoden nettopalkka? Sänkyyn... ;D

Eipä ole kohderyhmäkään keskivertosuomalaiset... 

Vierailija
33/36 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin nopeasti mitä siellä on myynnissä ja sen jälkeen unohdin koko jutun, kun pääosin tarjota vaikutti olevan kallista designtavaraa. Ei mulle mitään ostettavaa, vaikka rahaa olisikin. 

Vierailija
34/36 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi lienee ainoa länsimaa, jossa maan suurin päivälehti kirjoittaa siitä, että kaupassa myydään tavaroita, jotka ovat useimmille kuluttajille liian kalliita. Suomessa on ihanne, joiden mukaan kaikkien tulisi pukeutua, sisustaa ja muutenkin näyttää samalta. Varakkaammat ihmiset pelkäävät "pröystäiltä"

Vierailija
35/36 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osallistuin kerran arvontaan ja voitin 1000€ alennuksen jostain tämänhintaisesta sängystä, en hyödyntänyt "voittoa" ;)

Vierailija
36/36 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä ottaisin mieluummin laadukkaan sängyn kuin jonkun vahdittavan räkänokan."

Hienoa et voidaan haluta ja valita eri asioita. Minä valitsin - ja toiveeni toteutui- kolme ihanaa lasta, mut en sanoisi räkänokiksi. Jokaisella toki on nuhaa välillä, minulla, sinullakin ja lapsillakin. Kierteisiin ei jouduttu.

Nyt ne ihanat taaperot on jo ihania nuoria aikuisia, ja taas kerran pysähdyn kiitollisuudella miettimään, miten onnekas olenkaan <3 Rakkaus näitä fiksuja perillisiäni kohtaan on valtava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän