Nälkäpäivä keräys syksyllä. Minkä verran aiot laittaa keräykseen?
Syön yksinkertaisemmin sinä päivänä ja laitan keräykseen 15€. Summa ei iso mutta haluan laittaa sen minkä voin. Ruoaksi laitan nälkäpäivänä juuressose keittoa ja ruisleipää sekä vettä ruokajuomaksi. Aamulla sekä illalla puuroa keitän.
Työkyvyttömyyseläkeläinen
Kommentit (99)
Ootas katon viime kuun palkkalaskelmasta paljonko taas lähti päältä ties mihin. Jepulis, riittää mun panoksena tästä onnettomasta palkasta näillä kuluilla.
Olen muuten ollut keräämässä rahaa nälkäpäivänä pari kertaa.
Älytön olet, mutta sitten olet.
Vastauksena kysymykseen: En sentin senttiä.
En laita yhtään.
Maksan jo aivan liikaa yhteiskunnalle palkastani.
Hah hah haa ei sinnekkään senttiäkään. Kuten ei muillekkaan koijareille.
Kyllä valtio on mun tuloistani ottanut ihan riittävästi nälkää näkeville. Köyhäthän on niin lihavia, että joutaisivat pitää pari nälkäpäivääkin välillä. Tänään viimeksi katsoin ruokajonon ihmisiä ja melkoista vararengasta oli heillä. Ja jos on varaa autoon, sähköpyörään ja sähköskootteriin, niin paikka ei ole silloin ruokajonossa.
Haen Triplasta 2 euron hintaisen hävikkilaatikon annettavaksi näkäisille. Terveellistä ja ravitsevaa purtavaa kaikille (kurkkua, paprikaa, viinirypäleitä, banaania, palsternakkaa jne).
Palkasta menee 45 prosenttia veroa joten se saa riittää tällä kertaa. Sitä paitsi suomalaiset ovat nykyään aivan liian ylipainoisia joten pieni paasto tekee hyvää.
En yhtåän. Noihin keräyksiin ja tukiin on lapettu rahaa vuosikymmeniä ja mikään määrä ei riitä. Minusta saisivat hoitaa itse omat ongelmansa, kun ovat ne aiheuttaneetkin korruptiolla, uskonnolla jne
En minkään vertaa. Ostin Roosa nauha -silmukan, se riittää osaltani.
Vierailija kirjoitti:
Ootas katon viime kuun palkkalaskelmasta paljonko taas lähti päältä ties mihin. Jepulis, riittää mun panoksena tästä onnettomasta palkasta näillä kuluilla.
Olen muuten ollut keräämässä rahaa nälkäpäivänä pari kertaa.
Hienoa kun sillä tavalla autoit. Tärkeätä työtä on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää varaa lääkäriinkään niin tyhjästä on vaikea nyhjäistä.
Pulloja voi kerätä ja laittaa pulloista saadut rahat nälkäpäivän keräykseen. Tärkeintä on osallistuminen eikä mitään minimi summaa ole.
Ap
50€/kk menee Punaiselle Ristille joka kk.
Se riittää.
Jäin juuri työttömäksi joten kaikki se vähä mitä nyt saan, menee kyllä omaan elämiseeni.
En penniäkään. Itse kiristän vyötä ja mietin, mitä tänään syötäisiin..... Makaroni-pussikin kallistui 50% (2kk sitten maksoi 24cnt, nyt 54cnt Kuopion prismassa) Tyhjästä on paha nyhjästä, vaikka halua olisikin.
Oikeesti, aika kauheita ihmisiä vastaamassa.
En mäkään välttämättä juuri tuohon keräykseen lahjoita mutta moneen muuhun kohteeseen kyllä.
Menkää ulos keräämään pulloja kaduille ja puistoihin. Pullorahat voitte laittaa nälkäpäivän keräykseen. Samalla saatte raitista ulkoilmaa ja hyvän mielen hyvästä teosta.
Ap
Ei ole enää varaa lääkäriinkään niin tyhjästä on vaikea nyhjäistä.