Työttömien tekijät: Suurtyöttömyys on jo kansallinen tragedia
Kaikki lupaukset pieleen näiltä poliitikoilta. Oli muuten viimeinen kerta kun äänestän kumpaakaan puoluetta.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tulee vain pahenemaan tekoälyn myötä.
Pitäisi jo vähitellen ymmärtää että koskaan ei enää tule riittämään töitä kaikille.
Itse olen toki IT töissä, mutta tiedän että nämäkin tulevat pian vähenemään.
Elämme pelottavaa aikaa. On surullista, että ollaan sellaisessa tilanteessa. Toivon oikein pahaa jokaiselle, joka tällä palstalla haukkuu työttömiä ja pilkkaa köyhiä ja on kanssaihmisille inhottava ja ilkeä.
Minä en ymmärrä miksi töissäkäyviä haukutaan? Mehän teille sitä tukirahaa tehdään veronmaksun kautta. Ruokkivan käden pureminen on täyttä hulluutta.
Ihmiset nyt haukkuvat ja etsivät syyllisiä tilanteeseen kaikesta mahdollisesta, koska kokevat epävarmuutta tulevasta, Mutta en ole huomannuit että työssäkäyviä olisi vielä mitenkään erityisesti haukuttu. Kaikki muut ovat kyllä saaneet osansa haukuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oli muuten viimeinen kerta kun äänestän kumpaakaan puoluetta."
Ai, äänestitkö näistä jompaa kumpaa? Jos niin miksi?
Halusin että velkaa maksetaan pois.
Toisin kävi! Velka on suurin koskaan, kiitos Orpo Petkun
Mitä kuvittelet että tapahtuu jos velkaa maksetaan pois? Ja mikä on se tavoite velan suhteen, paljonko sitä saa olla?
Talous muuten pyörii velalla, ihan joka maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömyyden syy on aina jossakussa muussa kuin itsessä. Se on aika kumma kun jokainen on kuitenkin vastuussa itselleen omista tekemisistään.
Kyllä se työtön ottaa ohjat omiin käsiinsä kun tilanne menee toivottomaksi. Työttömyys ei ole aina omaa syytä.
Potkut ei ole aina omaa syytä, mutta työttömyys on. Rationaalinen ihminen etsii itselleen uuden työn.
Jos on töihin kelvannut niin kyllä töihin kelpaa jatkossakin.
Minä olen ollut 15 vuotta töissä. Korkeasti koulutettu. En kelpaa, koska työtön ja toisrkseen samoja paikkoja hakee satoja ihmisiä. Luuletko, että työtön valitaan niiden muiden pätevien isos
Aivan aivan, sehän se perskokkareiden kestoitkunaihe onkin: mutkun Marin! Ei voi mitään mutkun Marin 😭.
Vierailija kirjoitti:
Sitä saadaan mitä tilattu. Kannattais miettiä kaksi kertaa onko nää unhoon jääneet julkkikset oikeita ihmisiä hoitamaan meidän ja maamme asioita. Seuraavissa vaaleissa taas nähdään kuinka sama sakki jatkaa kotimaamme tuhoamista ja se on ihan kansan oma syy kun valitsevat samaa jengiä joka vaaleissa. Meillä olisi valta tehdä muitakin ratkaisuja, mutta kun ollaan niin "kiinni" tietyssä vaalimenettylyssä ja siitä ei piru vie tingitä.
Orpo karkaa EKhon, ei uskalla enää politiikkaan palata kun on tuhonnut Suomen talouden, työllisyyden, BKTn, työpaikat ja suomalaisten tulevaisuudenuskon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tulee vain pahenemaan tekoälyn myötä.
Pitäisi jo vähitellen ymmärtää että koskaan ei enää tule riittämään töitä kaikille.
Itse olen toki IT töissä, mutta tiedän että nämäkin tulevat pian vähenemään.
Elämme pelottavaa aikaa. On surullista, että ollaan sellaisessa tilanteessa. Toivon oikein pahaa jokaiselle, joka tällä palstalla haukkuu työttömiä ja pilkkaa köyhiä ja on kanssaihmisille inhottava ja ilkeä.
Minä en ymmärrä miksi töissäkäyviä haukutaan? Mehän teille sitä tukirahaa tehdään veronmaksun kautta. Ruokkivan käden pureminen on täyttä hulluutta.
Ihmiset nyt haukkuvat ja etsivät syyllisiä tilanteeseen kaikesta mahdollisesta, koska koke
Haukumme niitä työssäkäyviä kusiaisia joilta puuttuu täysi käsitys siitä että voivat itsekin joutua pian työttömäksi samaan tilanteeseen kuin ne joita nyt nälvivät "parempina" työssäköyvinä ihmisinä.
Selkäänsä sietäisivät saada tärkeän temppunsa vuoksi. Kiduttajakapteenin kellariin kettinkeihin motivoitavaksi ja kannustettavaksi.
Totuus on että Suomessa kaikki yrittäjyys tapetaan liialla kontrolloinnilla ja valvonnalla.
Monissa maissa on tietyn asteinen harmaa talous josta ei välitetä ja katsotaan läpi sormien, koska tiedetään että muuten homma romahtaisi ja kukaan ei yrittäisi.