Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siellä se näkyi:)

11.04.2007 |

Nyt sitte kävin ultrassa vaikka eka neuvola aika olisi ollut vasta 26.4 kävin oulussa merioulun neuvolassa ja siellä se pikku tiitiäinen näky viikkoja 6+4 sydänääniä ei kuunnellu ku ei olis kuulemma viel kuulunu mutta syke näkyi ultrassa ihan selvästi. Aivan mahtava olo ku tietää nyt että siellä se on:)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea onnea!!! Nyt sitten vaan kasvamista!

Charme 33+3

Vierailija
2/8 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon menossa maanantaina merioulunneuvolaan alkuraskaudenultraan.. millanen paikka se oli ym..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivotaan, että loppuraskausaikasi menee hyvin :)

OP 36+2

Vierailija
4/8 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se Meri-Oulun äitiysneuvola on tosi lämmin ja mukava paikka. Se on tavallinen kerrostaloasunto, jossa sillä naisella on vastaanotto. Mutta siis ei hän itse siinä asu, vaan vastaanotto vaan. Siinä on sellanen olohuone ensiksi ja sitten peremmällä huone, jossa se ultraus tehdään. Lämmin sisustus. Musta ainakin se nainen on tosi ystävällinen ja ihana ihminen, sanoi, että hän tekee ultran lähes mihin kellonaikaan tahansa, jos jollain on hätä.

-Veruska 28+6 & Sirriäinen-

Vierailija
5/8 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja iloista odotusta!

Jansku 35+5

Vierailija
6/8 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kivan oloinen oli se nainen joka ultrasi. Lähettää vielä sähköpostiin kuvan sikiöstä miehelle näytiksi koska ei päässy mukaan:) Sano et saa lähettää s-postia tai soittaa jos vaan tulee kysymyksiä. Suosittelen kyllä.

Vierailija
7/8 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siis tiiän sen neuvolan osotteen, eli se on siinä kauppahallin vieres, mut mistä sinne mennään sisään? jostai sisäpihalta vai?

Vierailija
8/8 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sinne mennään sisäpihan kautta,siellä on kyllä tosi hyvät opasteet ja itsekkin suosittelen paikkaa.Me kävimme myös alkuajan ultrassa siellä viikkoja oli7+2. Oikein mukava nainen =)