Anu Sinisalo ja Antti Reini eroavat
Kommentit (20)
Kuuluisa seitsemän vuoden kriisi. Aika tavallista että alkaa nähdä voiko jatkaa kun tulee vuosia täyteen.
Olisko erottavana tekijänä se, että Antti on absolutisti alkon suhteen. Ollut jo kauan.
Jos toinen haluais joskus keventää parilla lasillisella ja toinen ei, niin hankalaa - ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluisa seitsemän vuoden kriisi. Aika tavallista että alkaa nähdä voiko jatkaa kun tulee vuosia täyteen.
Olisko erottavana tekijänä se, että Antti on absolutisti alkon suhteen. Ollut jo kauan.
Jos toinen haluais joskus keventää parilla lasillisella ja toinen ei, niin hankalaa - ehkä.
Noin voi kirjoittaa vain alkoholisti. Elämä pyörii sen ympärillä. Todella nolo kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten toinen juo kahvia ja toinen teetä. :D
Helposti tulee, helposti menee. Eivätkä he edes asuneet yhdessä. Kovasti pitivät suhteestaan meteliä, se aina kertoo myös jotakin.
Ihanaa. Mulla on siis vielä mahdollisuus saada Anu omakseni. <3
M33
Jaa minun silmissä Antti on aina vaikuttanut aika viriililtä naistenmieheltä. Hyvähän näitä on kommetoida, kaikki tietenkin tunnemme ko. näyttelijät sekä henkilökohtaisesti että pariskuntana.. :D
Oon pettynyt. Mahtaako Antilla olla nuorempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin voi kirjoittaa vain alkoholisti. Elämä pyörii sen ympärillä. Todella nolo kommentti.
Olipa kommentti. En ole alkoholisti eikä elämä pyöri sen ympärillä. Käytän tosi harvoin alkoa ja yleensä saunan jälkeen kerran kk siideri. Asun yksin.
Tiedän toisten elämästä ja heidän kokemuksistaan, että kun toinen on tai tulee abolutistiksi ja jos toinen haluaa edes vähän käyttää se ei tule toimimaan kauan.
Tiedän yhden pariskunnan joissa toinen on ehdoton ( päätti lopettaa täysin mies) mutta mies ei kahlitse vaimoa vaan hän voi käyttää hieman. Vaimo käyttää sitten tosi harvoin. Eli hänenkin käyttäminen muuttui radikaalisti.
Luulin heidän olevan forver together pariskunta. Yllätyin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa kommentti. En ole alkoholisti eikä elämä pyöri sen ympärillä. Käytän tosi harvoin alkoa ja yleensä saunan jälkeen kerran kk siideri. Asun yksin.
Tiedän toisten elämästä ja heidän kokemuksistaan, että kun toinen on tai tulee abolutistiksi ja jos toinen haluaa edes vähän käyttää se ei tule toimimaan kauan.
Tiedän yhden pariskunnan joissa toinen on ehdoton ( päätti lopettaa täysin mies) mutta mies ei kahlitse vaimoa vaan hän voi käyttää hieman. Vaimo käyttää sitten tosi harvoin. Eli hänenkin käyttäminen muuttui radikaalisti.
Mikä tuossa on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo kommenti sinulta? Olin aikoinaan eräässä eroryhmässä ja siellä tuli useita samanlaisia kokemuksia miten käy kun toinen raitistuu. Ero.
Sama kun toinen lakkaa tupakoimasta ja toinen jatkaa.
kaikesta te jaksatte kiinnostua, vähänväliä ketju kuka on kekenkin kanssa tai eronnu.
Oletteko ihan todellisia vai trollaatteko vaan, minua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa tämmöset kuviot.
Vierailija kirjoitti:
kaikesta te jaksatte kiinnostua, vähänväliä ketju kuka on kekenkin kanssa tai eronnu.
Oletteko ihan todellisia vai trollaatteko vaan, minua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa tämmöset kuviot.
Ja silti luit taas koko ketjun 😄
Vierailija kirjoitti:
Mitämitä? Onko Kekekin eronnu?
Antti Reini oli nuorna poikana ihan älytön naistenmies. Muni valmiisiin pesiin kuin käenpoika eikä kyennyt sitoutumaan. Luulin, että ikä olisi rauhoittanut. Sopivat Anun kanssa tosi hyvin yhteen :-)
Surullista, olivat jotenkin luodut toisilleen.