Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Venäjältä adoptoineet

24.05.2006 |

Saako Venäjältä adoptoidessa valita alueen, jolta toivoisin lapsen tulevan? Vai läheteekö paperit Venäjälle ja lapsi tulee sitten joltakin (Pietarin kaupunki, Leningradin hallintoalue, Karjalan tasavalta, Tsheljabinskin alue) Pelan kontaktialueelta.

Olisin kovasti kiinnostunut kuulemaan kokemuksia Venäjän adoptiosta!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Venäjältä (enkä vielä muualtakaan...) adoptoinut, mutta neuvonnassa ollaan ja Pelan ado-infotilaisuudessa sanottiin, että Venäjältä nimenomaan PITÄÄ VALITA yksi noista neljästä kontaktista. Voi siis olla vain yhteen kontaktiin jonossa ja lapsi tulee sitten juuri siltä alueelta, minkä odottaja on valinnut.

Vierailija
2/3 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Marju

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on venäjä adoptio hyvinkin tuttu ja suuri(n) osa elämäämme juuri nyt. tosiaan venäjän kohteista pitää valita itse, mutta pietarin ja leningradin hallinto alueen jono on käytännössä sama, palvelun tarjoaja siirtää hakijan sit siihen kummasta esitys lapsesta tulee nopeammin.käytännössä se tarkoittaa kuitenkin tuota pietaria kun sieltä tulee enemmän lapsia, toki tuohon vaikuttaa myös se minkä lainen on lapsi toive, mutta muuten valitsette itse kohtee.

välillä tosin suosittelevat jotain kohdetta jos siellä on vähemmän hakijoita tai joskus johonkin kontaktiin ei oteta lisää hakemuksia , kun joku on aina välillä ruuhkaisempi kuin toiset!

tosin nyt olen ymmärtänyt että hakijoita otetaan mielellään vastaan eikä ruuhkia ole hakemusten suhteen. siitä huolimatta odotus ajat ovat ainakin tällä hetkellä vuoden molemmin puolin lapsi esityksen saamiseen luvasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi