Pitäisikö mielestäsi työttömän tehdä kokopäivätyötä tukea vastaan?
Moni on ehdotellut, että työttömyyskorvausten pitäisi olla vastikkeellisia, jooten oletko samaa mieltä ja pitäisikö mielestäsi työttömän olla valmis tekemään jopa kokoaikaista työtä etuutta, esim työmarkkinatukea vastan
Ja toisena kysymyksenä sitten, miksi toinen työntekijä on oikeutettu saamaan samasta työstä palkkaa, joka on todennäköisesti työttömyysetuutta parempi.
Ja kuka työnantaja enää palkkaa ketään, jos palkkaa ei tarvitse maksaa, ja kaikki työntekijän kulut maksetaan yhteiskunnan (eli veronmaksajien) kukkarosta
Kommentit (363)
Odotan korotuksia eläkeeseen joten menkää töihin reipaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömät voisi laittaa vaikka jumppaamaan. Silläkin saavutettaisiin terveydellisiä hyötyjä ja näin yhteiskunta ja yksilö voisi paremmin.
Älä huoli, pikkuinen. Lähden ihan vapaaehtoisesti jumppaamaan tuossa tunnin päästä. Minulla on 4 kertaa viikossa liikuntaharrastus. En tarvitse siihen mitään laittamisia. Olen jo iso tyttö ja osaan hoitaa tällaiset asiat ihan itse. Tuleeko sun isi tai äiti kohta kotiin ja vie sut pelaamaan futista tms?
Hyvä, niin sitä pitää. Jos kaikki olisivat kaltaisiasi, meillä olisi enemmän rahaa tukiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa tulla palstalle hiljaista kun nämäkin työttömät röllykät velvoitetaan tekemään TÖITÄ :D
No sitä tässä edelleen odotetaan. Että sä menisit töihin.
Menen heti sen jälkeen, kun sinä olet näyttänyt mallia, miten se tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa tulla palstalle hiljaista kun nämäkin työttömät röllykät velvoitetaan tekemään TÖITÄ :D
Sinäkö palkkaat?
Mulla on jo työ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jospa aloittaisit vaikka ensin, jostain julkisen käymälän seinästä. ;)"
Älä hauku ton kotia!
MENE TÖIHIN SAATANAN HOOORA JA LOPETA TROLLAUS
Pääsin just töistä...
Miksi sinä et ole töissä?
Miksi pitäisi olla?
Ympäri mennään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö palkkaat?
Mulla on jo työ...
Ok. Mutta nyt puhuttiin siitä, koska MINÄ menen töihin. Eli sinäkö minut palkkaat vai onko puheesi pelkkää mölinää vailla vastetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsin just töistä. Taisi sulla mennä ohi. En ole yllättynyt. Luetun ymmärtäminen ei liene vahvuutesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä hauku ton kotia!
Pääsin just töistä...
Miksi pitäisi olla?
Ympäri mennään...
Vastaa kysymykseen. Miksi minun pitäisi olla töissä: Osaatko edes näin simppeliin kysymyksen vastata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsin just töistä. Taisi sulla mennä ohi. En ole yllättynyt. Luetun ymmärtäminen ei liene vahvuutesi.
Aika outo työ, kun siellä trollataan vauvapalstalle. Sinähän olet ollut täällä jankkaamassa tuntikausia, mikä helposti todistaa sen, että et missään oikeissa töissä ole ollut. Kunhan möliset, kun et muutakaan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö palkkaat?
Mulla on jo työ...
Ok. Mutta nyt puhuttiin siitä, koska MINÄ menen töihin. Eli sinäkö minut palkkaat vai onko puheesi pelkkää mölinää vailla vastetta?
Jätän mielelläni mölinät (ja valittamisen) sinulle. Olet siinä erinomainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö oikeasti tuon parempaan pysty? Jopa vauvapalstan tasolla melkoinen riman alitus sinulta. Tsemppaa vähän! Vielä on 6 tuntia aikaa keksiä kunnollinen trollaus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä hauku ton kotia!
Pääsin just töistä...
Miksi pitäisi olla?
Ympäri mennään...
Vastaa kysymykseen. Miksi minun pitäisi olla töissä: Osaatko edes näin simppeliin kysymyksen vastata?
Miksi? On hauskempaa katsella vierestä kun kompuroit sokeana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö palkkaat?
Mulla on jo työ...
Jätän mielelläni mölinät (ja valittamisen) sinulle. Olet siinä erinomainen.
Lupaat vain. Oikeastihan olet mölissyt täällä ihan samalla tavoin kuin minäkin. Etkä osaa lopettaa vielä tämänkään jälkeen.
Vaadin, työttömälle pillua ja pitkaikaistyöttömälle sian pillua valtion piikiin.
"Lupaat vain. Oikeastihan olet mölissyt täällä ihan samalla tavoin kuin minäkin. Etkä osaa lopettaa vielä tämänkään jälkeen. "
Illan jatkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä hauku ton kotia!
Pääsin just töistä...
Miksi pitäisi olla?
Ympäri mennään...
Miksi? On hauskempaa katsella vierestä kun kompuroit sokeana.
Eli et osaa. Tiesin sen toki kysymättäkin, mutta yritin edes antaa sinulle mahdolisuuden todistaa, että olet jotain muuta kuin k'sinen trolli.
Vierailija kirjoitti:
"Lupaat vain. Oikeastihan olet mölissyt täällä ihan samalla tavoin kuin minäkin. Etkä osaa lopettaa vielä tämänkään jälkeen. "
Illan jatkoja.
Hah! Hienosti todistit, että et osaa lopettaa ja olet samanlainen mölisijä kuin minäkin. Olipa taas helppoa saada hölmö koukkuun :D
Näinkö helposti täällä loppuu pikkutrolleilta puhti? Vanha vasta lämmitteli, kun pikkutrollit jo hyytyivät ja juoksivat mamin helmoihin itkemään.
Vierailija kirjoitti:
Näinkö helposti täällä loppuu pikkutrolleilta puhti? Vanha vasta lämmitteli, kun pikkutrollit jo hyytyivät ja juoksivat mamin helmoihin itkemään.
Lasten leikit on lapsille
Miksi pitäisi olla?